Happy Reading Guys 🥰
🔗
Sudah 4 hari Jimin tidak pergi kerja .. entah kenapa kepalanya benar-benar merasa sakit .. sehingga ia terbangun pada petang ini ..
Nasib baik ketuanya Jung Hoseok telah memberinya cuti untuk berehat sehingga ia pulih.
Jimin yang merasa sedikit lapar .. ia bangun dari Ranjangnya perlahan-lahan lalu ia masuk kedalam kamar mandi untuk membersihkan dirinya .
Setelah selesai ia membersihkan dirinya ...ia berpakaian seperti biasa lalu keluar dari kamarnya dan menuju ke ruang dapur ..
Jimin membuka pintu peti aisnya tapi ia tidak menemukan bahan masakan apa-apa .
" Hmmm .. apa sudah habis "
Kata Jimin mengeluh memandang peti aisnya yang sudah kosong .. cuma ada beberapa biji telur dan air mineral didalam sana .
Ia menutup pintu peti aisnya lalu ia membuka kabinet untuk mencari mee segera tetapi ia tidak menjumpainya juga ..
" Ah aku lupa membelinya lagi ."
Kata Jimin lagi dan menghela nafas yang berat .
Entah kenapa badannya cukup merasa sakit ...tapi perutnya benar-benar merasa lapar kerana ia tidur terlalu lama .
Jimin masuk kedalam kamarnya dan mengganti pakaiannya yang tampak elok dari yang tadi ... Ia mengambil dompetnya dan telefonnya lalu ia keluar dari apartmentnya untuk pergi ke supermarket membeli bahan masakan dan beberapa bungkus mee segera maybe .
Jimin yang baru saja keluar dari lobby aparmentnya ...ia berjalan menuju ke supermarket yang tidak terlalu jauh dari rumahnya .
" Tuan park Jimin ..."
Panggil seseorang yang sedang duduk di hadapan pintu penumpang belakang kereta yang sedang melihat Jimin berjalan keluar dari Apartmentnya itu.
Jimin yang mendengar seseorang memanggilnya lalu ia behenti dan melihat kearah orang itu .
" Ya saya....ada apa ? "
Tanya Jimin yang tidak mengenali lelaki itu
" Tuan Jeon ingin berjumpa dengan anda . "
Kata lelaki itu sambil membuka pintu penumpang belakang .
Jimin melihat Tuan Jeon yang sedang melihatnya lalu ia menunduk hormat .
" Tuan Jeon "
Kata Jimin sedikit terkejut melihat kehadiran Tuan Jeon dikawasan aparmentnya yang terlihat sedikit buruk.
" Jimin ah .. mari masuk ...saya ada sesuatu ingin berbicara dengan kamu ."
Kata Tuan Jeon tegas.
Jimin yang hanya mendengar itu benar-benar merasa takut dan gugup ... entah kenapa ia merasa takut dengan tatapan dari Ayah ceonya itu .
" Ya tuan Jeon "
Tanpa banyak bicara .. Jimin hanya menurut lalu masuk kedalam kereta .
Setelah ia masuk tiada siapa yang memulakan perbicaraan ... Jimin dapat melihat kereta melaju membelah jalan entah kemana ia dibawa pergi .
Setelah sampai disebuah Restoran mewah .. Tuan Jeon turun dari kereta itu setelah pemandu itu membukakan pintu untuknya .
Jimin turut turun dari kereta itu lalu mengikuti langkah Tuan Jeon yang mahu membawanya entah kemana..
YOU ARE READING
KAU TAKDIRKU ! - JIKOOK -
FanfictionSINOPSIS Park Jimin ... Jadilah kekasihku Tidak Tuan , Aku mencintai kekasihku Tapi kekasihmu pasti akan mengkhianatimu ! - Jeon Jungkook aku tidak penduli ! hanya dia takdirku ! - park Jimin tidak kau salah park ! kau hanya takdirku park Jimin...