𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐬𝐩𝐢𝐭?

31 5 0
                                    

𝐏𝐚𝐫𝐭 𝟔:

(وانگسو ÷)
تهیونگ بعد از خوردن شامش بدون در زدن وارد اتاق وانگسو شد.

÷ یا هیونگ ده دفعه گفتم در بزن شاید من لخت بودم!
+ اونی که تو توی شلوارت داری منم بزرگترشو دارم.
÷ هیونگ!!
+ خیلی خب حالا
÷ کارم داشتی هیونگ؟
+ نه اومدم اتاقت تور گردشگری!آره دیگه!
÷ هوفف، بفرمایید
+ مامان میگفت امروز رفته بودی دکتر، اتفاقی افتاده؟
÷ راستش هیونگ من صبح که بیدار شدم دلم خیلی درد میکرد حتی صبحونه نتونستم بخورم. رفتم که آقای کیم رو ببینم، گفتن نیستش ولی پسرش آقای هان هست.....
+ مگه آقای کیم پسر داره؟
÷ وسط حرفم نپر هیونگ! من خودمم تازه فهمیدم
+ خب میگفتی
÷ اره دیگه رفتم پیش پسرش رو تخت دراز کشیدم شکمم رو معاینه کرد و گفت چیز خاصی نیست یه چندتا دارو بهم داد و گفتم آمپول مسکن هم بزنم ولی وقتی از اتاقش اومدم بیرون احساس کردم باکسرم یکم خیس....
+ اوه وانگسو کوچولو خودشو برای آمپول خیس کرده.
÷ ای بابا میگم نپر وسط حرفم بزار کامل بگم رفتم دستشویی نگاه کردم اون نبود!
+ پس چی بود؟
÷ تف!
+ تفففف؟
÷ البته تفش سفید بود ولی آقای هان فقط دلم رو چک کرد تو شلوارم تف نکرد
+ اوه، وایسا ببینم! تو ۱۸ سالته و یه امگایی، دلت درد میکرده و هان رو که دیدی بعدش شلوارت... وانگسو تو هیت شدی!
÷ چی چی شدم؟ هیونگ نگو که دارم میمیرم!
+ نه هیت باعث مردنت نمیشه البته شاید!
÷ هیت چیه؟
+ عامم، خب ببین من یه چیزی دارم که تو نداری نه تو چیزی داری که من ندارم
÷ ها؟ نمیفهمم!
+ خودمم نمیفهمم دارم چی میگم! آهان ببین تو یه امگایی خب بعد از ۱۸ سالگی به بعد هر ماه هفت تا ده روز نیاز جنسی پیدا میکنی و بدنت یه تغییراتی پیدا میکنه و توی اون دوره احتمال بارداریت هم زیاد میشه، به این دوره میگن هیت.
÷ نیاز جنسی چیه؟ چرا وقتی آقای هان رو دیدم اینجوری شدم؟
+ آقای هان خوشگله؟
÷ آره آره خیلی خوشگل بود اصلا یه لحظه دیدمش دردم یادم رفت.
+ خب مال همونه تو از آقای هان خوشت اومده
÷ آهان یعنی شلوارم تفی شد چون روی آقای هان کراش زدم؟ ولی نگفتی نیاز جنسی چیه؟
+ تفی؟ نه اون روان کننده بوده. عامم ببین الان دیگه دیره باید بخوابی فردا بهت میگم!
÷ روان کننده چیه؟
+ اونم فردا بهت میگم. آهان راستی من فردا دارم میرم با دوستم بیرون میخوای تو هم بیای؟
÷ باشه بعدا بگو. آره خیلی هم خوشحال میشم.
÷ باشه خب دیگه بگیر بخواب، آهان یه چیز دیگه یه قرص هم برات میارم اگه احیانا شب دوباره دلت درد گرفت اونو بخور باشه؟
÷ باشه.

بعد از اینکه خیالش از بابت وانگسو راحت شد به اتاق خودش برگشت ولی همش فکرش دنبال این بود که جواب سوال های وانگسو رو چطوری بده!

*فردا صبح*

تهیونگ
ساعت 8 بلند شدم یه دوش گرفتم موهام رو درست کردم از اونجایی که هوا خیلی گرم بود یه پیراهن سفید نخی پوشیدم با یه شلوار کتون نخی، آستین هامو زدم بالا و موهامم درست کردم. قرص رایحه مو خوردم یکمی هم عطر زدم. بعد برای صبحانه پایین رفتم.

𝐇𝐚𝐫𝐦𝐨𝐧𝐢𝐜𝐚Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt