Merhaba sevgili okurlarım . Nasılsınız bakalım?. Sizden ricam okuyup geçmeyin . Oy verin lütfen.
Bir anda hayatın tüm renkleri solarmıydı?. 9yaşında günah keçisi ilan edilip İşkence görücek ne yapmıştım.?.
Uyandığımda mindere sırt üstü yatmıştım. Ayağa kalmak için hamle yaptığımda acıyla 2 büklüm olmuştum.
Galiba ben bayıldığımda sopayla vurmaya devam etmişler. Ellerim sopa iziyle süslenmişti . Normalde bilekliklerimin ipini çok sıkardım ve bileğimde iz oluşurdu. Şimdi kelepçe yüzünden ellerimde bileklerimde izler kalmıştı.Ağlayıp sakinleşmek istedim.
Neden hayat bu zalim oyunları oynayacak başka birisini bulmuyordu?.
Neden ben. Ağladığım sırada fazla sesli ağlamışım galiba o iki amca yine gelmişdi..
Biraz sessiz ol başım ağrıdı.!
Pardonda senin yine başın ağrıdı . Benim ağrımayan yerim varmıydı acaba.? . Yüzüne söylersem beni yine döverdi. O yüzden. Konuşmamıştım.
Amma o sinirlenip yanıma geldi.
Bana bak Bulut geldiğinde bunları kim yaptı diye sorarsa benim ismini vermiyorsun anladınmı. Bunları çenemi sıkarak söylemişti. Yine ağlamağa başladım. Onlar kapıyı kapatıp dışarı çıkmak isterken aralarından sıvışıp kapıdan çıktım . Hayır şimdi acıyan vücudum beni engellemesin lütfen. Acıya teslim olmamalıydım. Arkamda toplasam 10 kişi koşuyordu . Evet kurtuluyordum bu kötü insanlardan. Arkama bakarak kaçtığımda önümde birine çarpmıştım.Benim çarptığım adam 40lı yaşlarda biriydi . Ne hikmetse Buluta benziyordu. Sanki yakınlıkları varmış gibi.Adam bana bakmaya tenezzül bile etmedi.Adamlarına bakıp
10 kişi küçük bir kıza sahip çıkamadınızmı lan?.Lan mı ne kadar ayıp.Kötü kelime kullanmamız gerek.
Adamları azarladıktan sonra bana döndü . Elimden sertçe tutup başka bir odaya getirdi. Hastane odalarına benziyordu. Beni içeri itti kapıyı kilitleyip çıktı.burda fazla bıçak ,pamuk ,serum,eldiven vardı. Burda napıyorlardı acaba. Gözüm odayı incelerken bir şeye dikkat verdim . Yatağın yanlarında yatağa birleşik kelepçeler vardı. Burda ne yapıyorlarsa o yatağa yatan kişinin rızası olmadan yapıldığına emin....... . Birden bir şey aklıma dank etti . Evet ben bu odadaydım . Allahım bana napıcaklar. En korktuğum şeydi bıçak altına yatmak. Korkudan çığlık attım. İçeri 4 doktor ve yeni tanışdığım 40 lı yaşlardaki adam içeri girdi. Onlarla bu küçük odada Allahım aklıma mukayet ol . Nolur bana bir şey yapmalarına izin verme.İçimden dua ederken doktorlardan biri beni tutup yatağa kelepçelemişti.
Hayırrr benden ne istiyorsunuz . Amca bırak beni lütfen . Ben size ne yaptım.
O sırada kolumun derisini sıyırıp damarıma akan bir sıvı hiss etdim.
Evet galiba bu sakinleştiriciydi. Tam karşımda duran doktor arkada koltukta oturan adama bakıyordu.
Sinan bey ameliyyata hemenmi başlayalım.? Diye sordu. Demek bu adamın adı Sinandı . Ağlayarak
Sinan amca ben size ne yaptım ?. Lütfen bırakın beni .
Sinan benim ağladığımı görüp sırıttı.
Sen değil O baban yaptı.
Babammı hayır o masum.
Ne yaptı ki size.?
Diye sordum. O sırada doktorlar Sinan amcanın emri ile ameliyyata hazırlanıyordular.Sinan amca oturduğu yerden bana doğru eğilerek konuştu .
10 yıl önceSinan Selamun Aleykum.
Oo Aleykum Selam Cevtet nasılsın? .
Şükür iyi sizler nasılsınız?
Napalım bizde iyi kötü geçinip gidiyoruz.
Çok şükür.
Ben ormana gidiyorum gelmek isrermisin?
Sağolasın canım sıkılyordu zaten
Cevted ve Sinan ormana gider ve geri gelirler . O an Cevdetin büyük kızı mihri ydi bağırarak ağlamağa başlar.
Baba yardım ett!
Buraya gel seni hiç kimse elimden alamaz.bağırarak kızı kovalayan ise 22 yaşlarında olan Sinanın oğlu boraydı.
Mihrinin üstü başı toprak olmuş ,yanaklarında el izleri vardı . Sanki biri tokat atmış.Mihri babasının yanına gelip onu sıkıca kucaklamıştı.
Cevdet kızının bu halde görünce sinirle Sinana baktı.Sinan bu ne demek !diye bağırdı.
Sinan hırsla oğluna tokat atıp
Bu ne demek oğlum.!
Diye bağırmıştı.
Baba o kız içinmi beni vurdun!Bora sözlerine dikkat et !
O hem senin bacın!
Ne yaptın ona !Bora bağırarak
Ne bacısı be böyle bacı olmaz olsun.
Namussuzun teki bu.....
Sözlerini bitirmemişti. Bitirememişti.
Cevdet onu 1 kurşunla hayattan koparmıştı.Sinan oğlunu o halde görüp ani sinirle
Mihrini vurmuştu.O gece yanlış anlaşılma yüzünden iki genç can hayata gözlerini yummuştu.
Aslında Bora Mihriye hiç yan gözle bakmamıştı.O gece Mihrini başka bir erkekle görmüştü. Bacısı gibi gördüğü kızın namusunu korumak için oğlanı dövmüştü. Sonra Mihriye kızıp tokat atmışdı. O gün bu gün Sinanla Cevdet bir daha bir birileri ile konuşmadı .
Günümüz
Sinan amca bunları bana anlatırken ard arda şoklar geçirmiştim.
1 şok benim bir zamanlar ablam varmış.
2 babam katilmiş.
3 şu an ablamın katili ile birlikteyim.
Kendime gelip
Pekin benden ne istiyorsunuz? Diye sordum.
Bana bakarak iğrenç iğrenç sırıttı.
Cevdetin bütün çocuklarını toplasam benim ölen oğlumun tırnağı bile etmezsiniz. Amma duyduğuma göre en sevdiği çocuğu senmişsin. İkinci defa onu kızından ayırıcam. Son sözlerini tam duymamıştım yapılan iğne ile bilincim kapanıyordu. Ve biraz sonra böbreğimin üst tarafında bir sivri hiss etdiğim gibi tüm bedenimi sonsuz karanlığa ve huzura bırakmış gibi uyudum!Merhaba canlarım nasılsınız bakalım sizce bundan sonra ne olucak.
💝💝💥💥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuzdan yirmiye intikam
Action9 yaşında küçük kız olan Asya tanımadığı biri tarafından kaçırılır çocukluğun en güzel vaktinde masumluğu elinden alınır ve o küçük kadın 9 un intikamını 20 yaşında alır.