Bölüm 15

16 4 0
                                    

Selamm canlarım nasılsınız bakalım ?.
Lütfen bölümü okuyup geçmiyin .

■■■■■■■■■■■♤♤■■♤■》■■■■■■
Yıldız verip / yorum yapmayı unutmayın ./
■■■■■■■■■■♤♤♤□□□■》■■■■■》》》》

Kanıyordu. Ve acıyordu . Arkamı döndüğümde yere düşürdüğüm adamlardan biri silahını baba doğrultmuştu.  Tekrar silahını kullanıcağı sırada gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı . Ölümü kabullenmek istemiyordum. Gözlerim tamamen kapanıcağı sırada bir kurşun sesi yayıldı etrafa . Her kesi susturucak güçte . Bazılarını korku Bazılarını şok Bazılarını tedirginlik dalgalarında bırakıp giden bir kurşun sesi yetti herkese . Duyduğum son sözlerle yere yığıldım .

Lan köpek noldu  eline giren kurşunla bir sustun.  Şimdi sonsuza dek susmağa hazırlan . Çünkü senin için ölümden daha güzel planlarım var . Götürün şunu.

Sonra tek hatırladığım arkadaşlarımın  beni kucağına alıp arabaya bindirmesiydi .

&&&&&&&&&&&&&&&

Uzun bir uykudan sonra gözlerimi açtım. Etrafa bakındım. Kolumda damarıma sızan bir sıvı , Kötü hastane kokusu , dizlerime kadar gelen hasta kiyafeti . Hiç sevmem !.
Kolumdaki serumu çıkarmak için hareketlendiğimde diğer tarafındaki birini  fark ettim . Biri koltuğun başlığına  kafasını yaslamış oturur halde uyuyordu .  Yatakta oturup ona baktım. Uzun boy ,siyah t-shirt , siyah pantolon,  dağınık saçlar .

Tam bir afet dimi Asya.
Hayır narkozlu halimle onu süzmem hiç hoş değil . Ya kendimi tutamayıp bir lan edersem.
Kes sesini yasa .  Ona Uzun süre baktım .

Beni röntgenlemen bitti mi küçük hanım.
Elim ayağım bir -birine dolaştı .
Uyuyordu ki nasıl gördü .
Ne röntgenleyicem seni ben geberdinmi yoksa nefes alıyormusun diye baktım.
Yalanınızın karşısında baş eğiyorum lordum .
  Dediklerim ile kaşlarını alayla yukarı kaldırdı .
Öylemi ?. Tamam ben doktora haber vereyim o zaman .
Ayağa kalktı. Kapıya doğru yürüdü eliyle kapının  kulpunu tuttu bir an duraksayıp konuştu .

Ben Nefes alıyorum amma sen hala bakıyorsun . Cevabımı beklemeden kapıyı açıp gitti .
Bir süre sonra içeriye doktor , arkadaşlarım , Bulut ve 2li takımı girdi .
Doktor yanıma geldi .
Kendinizi nasıl hiss ediyorsunuz Asya hanım .

Kurşun yemiş gibi

Bu çok normal . Kurşunu omzunuzdan çıkarttık.  Allahtan çok derine girmemiş.  Tekrardan çok geçmiş olsun .

Teşekkür ederim. Narkozlu olduğum için doktor o kadarda dediklerimi takmıyordu .
Doktor dışarıya çıktığında arkadaşlarım yanıma geldi .
Hepsi sırayla yavaşca bana sarılıp koltuğa geçti . Osman ellerini dua ederken gibi kaldırıp konuştu .
Hikmetinden sual olunmaz yarabbim biz başa çıkamıyoruz niye almadın bunu yanına !. Yanındaki Alya kafasına tokadı geçirince herkes güldü .
Ona sinirle bakıp yanımda olan küçük yastığı ona fırlattım.

Bana bak ben ölünce benden kurtulucağınımı zann ediyorsun . Senide kendimle birlikte götürücem.  Cehennemdeki zebaniler ikimizede yeter zaten .

Ay Asya vallahi ben tövbe etmeden gelmem . Sen Alyayı al.

Lan ben ne alaka. Niye ben gidiyorum .Simay gitsin.

Hayda ben niye Caner  zaten ölüme meraklı o gitsin.

Simayın bunu demesiyle Ece hızla ayağa kalkıp ellerini itiraz eder şekilde salladı .

Hayır hayır Caner ölmesin.  Ben giderim ölmeye .
Herkes Eceye şaşkınlıkla bakıyordu. Bu kız ölüme giderimmi diyor gerçekten .

Güzel arkadaşım , tatlı arkadaşım  Allah aşkına sen hangi gezegenden geldin ya  . Yeter artık. Canere Platonik olduğunu söylemeyim diyorum amma sen yaptığın her haraketle dahada söylemek istiyorum .
Şimdi şaşkın gözler bana çevrilmişti.
Caner itiraz ederek .

Asya Ece benim kardeşi-......

Bana bak Caner burdan kalkarım seni yatırırım.  Vallahi sinirimi bozuyorsun . Bu kız seni se -vi-yor. Her şeyi biliyorum diyorsun amma hiç haddini bilmiyorsun.  Eceyi böyle üzmeye hakkın yok. Ağğ yeter be Asya mıyım  Aşk oku atan erosmuyum bilemuyorum.  Lan siz gözünüzün önünde sizi seveni bile göremiyormusunuz. Neden hep defter kalemi Osmana değil sana verdi . Neden elbisesini hep sana sordu . Neden gittiği yere senden izin istedi . Sakın abisi gibiyim deme belanı benden bulursun.  Ne abisi ya ne abisi sen Eceden sadece 2 gün büyüksün . Oh be rahatladım.

Caner kendini tutamayıp Ecenin kolundan tutarak dışarı çıktı.
Yaptığım konuşma ile içim nasıl rahatladı anlatamam.  Biraz sohbetten sonra arkadaşlarım dışarı yemek ve çay almağa gittiler . Şimdi içeride sadece
Bulut ,arkadaşı ve kardeşi vardı.
Ya hayır narkoz halindeyken onlara sataşırsam nolucak . Hayır ben kendimi çok iyi idare ede bilirim. Çok terbiyeli konuşup sonra uyuyucam .

Ne bakıyon la dümbelek.

Gözlerim yaşardı ağlıyıcam bumu terbiyeli konuşma.

Alp bana bakıp

Banamı dedin ?

Evet sana dedim .

Aa senin ağzının ayarı yokmu kızım . Biraz edep.

Sanamı sorucam edebi.

Alp sakin kız narkoz etkisinde.

Ne narkozu baksana düpe düz deli bu .

Evet deliyim ve bir deliye bulaşmağın negatif taraflarını bilmeni isterim .

Bu cesareti bardada gösterseydin keşke . Ɓeni göz göre-göre köpeklere attın be.

Amman sende pek korkak çıktın.  Neden abin gibi korkusuz ve kaslı değilsin . ( kaslılardan nefret ederim )

Uzun bir sükunet çöktü araya . Sonra Bulut tam konuşucakken ona sırtımı döndüm.

Yorum yapmıyıcam.  Sadece aptal bir cümle . Hayatımı karartan birini tabikide çekici bulmuyucam.  Ne kadar çekici olsada .

Bunu dememle 3üde kahkaha attı . Bulut eyvallah deyip odadan çıktı.  Diğerleride çıktı . Yine yalnız ve sessiz kaldım . Bence biraz dinleneyim . Bu kadar kaos yeterli. Biraz sakinlik istiyorum.

Evveett nasıldı bakalım .Yeni bölüm?

Ece -Caner ?????

Simay -  Osman????



Dokuzdan yirmiye intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin