Selam mmmmmm
Uzun yolda dayanamayıp gözlerimi uykuya haps etmiştim. Birden kolumdan dürtülmemle kendime geldim.
Heyy uyan lan geldikkk .
Uykudan uyanınca nerede olduğumuza baktım. Önceden kavga etttiğimiz parka gelmiştik. Evimi bilmediği için beni buraya getirmişdi. Başımı teşekkür manasında sallayıp kapıyı açtım. İneceğim sırada kolumu tuttu.
Senin Adın ne ? .Asya. Biraz durdu . Sonra elini çekti. Hafifçe gülümseyince bende ona tebessüm ettim.
Teşekkür ederim .diyerek arabadan indim . Ev biraz uzaktaydı. Yorulmuştum. Neyse biraz oturayım.
Oturayım derken ?. Civ civli pijama ile olduğunun farkındamısın. Ha eyer sana deli gözüyle bakmalarını istiyorsan o başka .
Yasanın bu dediği ile yorgunluğumu unutup . Hemen otobüse atladım. Bulduğum boş koltuğa oturdum.
Biraz sonra bir yaşlı kadında bindi. Ve tam önümde durdu. Bir bana bakıyordu bir de cık cık yapıyordu. Sonunda dayanamayıpNe oldu teyze ne bakıyon?.dedim. yüzüme bakıp
Gençlik bitmiş. Dediğinde artık küplere bindimSenin için gençliği bitiren ne teyze? Allahını seversen bak ne haldeyim. Mafya tarafından kaçırılan sonra kaçmak istediğinde dikenli otların üzerine düşen ve çınar ağacı kadar uzun ve büyük bir kapıdan atlayıp kolumu incittim. Git işine . Neden herkes bana hortlak gibi bakıyor.
Dur bir düşüneyim!. Çünkü sen mafya tarafından kaçırıldığını söyledin. boku yedin.
Evet galiba onları korkuttum. Amma şimdi korkmuyorlar. Çünkü otobüsten atıldım. Zaten gelmiştim. Sorun yok. Sokağa girdiğimde yorgunluktan biraz mola vermek için yere oturdum. Dizlerimi karnıma çekip yüzümü diz kapağıma koydum. Uyku beni haps etmeye çalışıyordu. Gözlerim Kapanıyor,Kapanıyor, ve bum . Yanıma bırakılan bozuk para sesi. Başımı kaldırdığımda Alya ile göz göze geldik.
Allah sizden razı olsun. Ne kadar cimrisiniz biraz lira , tl falan verin Bunla napayım ben .dedim. Alyanın bana attığı bakışları tarif edemiyorum. Acaba ilk uçakla buradan kaçsammı?.
Çünkü Alyanın bakış bakış değil . Birden üzerime atladığında ikimizde yere düşdük.Gerizekali, tekhücreli amöp. Sen nerdesin bunca saatdır. Lan saat gece 12de gönderdim. Gündüz saat 12 de buluyorum. Nasıl birisin sen hiçmi düşünmedin bu kız bensiz kanser olur ölür diye . Bunu söylerken burnunu çektiğinde ağladığını fark ettim. Size söylüyorum ben bu kıza kıyamam . Kıydırmam . Bende ona sarıldım. Sokakta hastret giderdikten sonra eve geçtik. Hemen kendimi banyoya attım. İyice duş aldım. Banyoda kişisel bakımlarımı yapıp üzerime kırmızı bir elbise giyindim. Saçlarımıda topuz yapıp işimi bitirdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuzdan yirmiye intikam
Acción9 yaşında küçük kız olan Asya tanımadığı biri tarafından kaçırılır çocukluğun en güzel vaktinde masumluğu elinden alınır ve o küçük kadın 9 un intikamını 20 yaşında alır.