Bölüm 13.

11 3 0
                                    

Selam bölüm biraz gecikti biliyorum amma okulda olduğum için yazamıyorum çabuk. Bölümler 2 gün aralıkla yazılacak. 


Durmuştu .. Dünya içinde yaşayan insanlardan bende canımdan bezmiştim. Niye şimdi burda ,bu yıl, bu gün ,bu saat, bu dakika ,bu saniye, bu salisede bulmuştu.  Niye hangi hakla karşıma çıktı.

Sen hangi hakla karşı.......
Sözümü yarım kesen kapının sertçe açılmasıydı.  Kapıdan içeriye 20 li yaşlarda en çok 22 yaş gösteren bir çocuk çıktı.  Telaşlıydı.  Korkudan ve meraktan yerinden çıkmak üzere olan gözleri bizi bulduğunda içi rahatladı.

Neden ses vermiyorsun abi . Öldüm meraktan. Beni duymadınızmı.
Olayın şokuyla onun sesini bile duymamışız.  Beni duvarla Bulutun arasında görünce korkuyla iki adım geriye gitti.

Ben sizi böldüm galiba . Özür dilerim .
Diyerek odadan kaçırcasına çıktı. Bende Bulutu itekleyip bacak arasına tekme attım. Kendini yerde bulduğunda bende  odadan çıktım. Ev çok büyüktü . Merdivenler in-in  bitmiyordu.  Merdivenin sonuna vardığımda hızımı alamayıp yere yapıştım .

Heee kelimenin tam anlamıyla bittik. 
Şimdi bir fatiha okuruz mis gibi toprağımız bol olsun.
Ya bi git  ya yasa zaten işim gücüm yok dizlerimin ağrısıyla uğraşıyorum. Vakit kaybetmeden ayağa kalkıp tekrar koştum . Kapı kilitliydi.  Bir başka kapıya açtığımda mutfak olduğunu gördüm. Tezgahın üzerine çıkıp pencereden atladım. Yere düşerken  toprak yerine dikenli bir bitkinin üzerine düşmemle  gözlerim yuvalarından çıkmak için savaşıyordu. Ağzımı elimle kapatıp yerden pardon dikenli bitkinin üzerinden kalktım. Etrafta bir insan yoktu. Sadece uzun bir dış  kapı vardı . Yanımdaki ağaca tırmanıp kapının üzerine çıktım.  Son bir gayret daha bundan sonrası özgürlük.

Yalnış cümle Asyacık son bir kemik daha bundan sonrası ya hastane yada tahtalı köy .

Çok güzel moral veriyorsun yasa teşekkürler.
Rica ederim tatlım.

İlk önce ayağımı sallandırdım sonra kendimi kapının üzerinden yere doğru itirdim. Yere çakılmamla ayağımda bir şey " çık "yapmıştı.  Hayır hayır hayır ayağım kırılmamış olsun.  Daha buradan kaçmalıydım. Başımı kapının yan tarafında içeriye doğru baktığımda pencereden beni izliyordu.O korkuyla ayağımın acısını unutup koştum . Bir süre sonra ayağımın  acısını his ettiğimde dayanamayıp tek ayak zıplıyarak uzaklaşmak mecburiyetinde kaldım. Karşıma bir araba çıkınca üzerine atladım. Hızla arabayı durdurup yanıma geldi. 
Ne yapıyorsun kızım sen delimisin .
Ona döndüğümde parkta kavga ettiğim çocuk olduğunu anlamam uzun sürmedi. Oda beni tanımıştı. 
Bak çok fazla vaktim yok . Yardım ey bana buradan gitmeliyim. Ciddiyim.
Dediğimde gülmemek için kendini zor tutuyordu.
Bu saçla , civcivli pijama ile seni ciddiye alamıyorum.  Neyse hadi atla bakalım .dedi. doğru ya ben pijama ile gelmiştim.

Evvet sen kendini rezil etmekte bir numarasın. 

Arabaya bindiğimde kemer takıp Koltuğa yayıldım.birden kafama değen hafif tokatla sürücü kotuğuna taraf baktım.
Ne bu babanın arabasımı . Üstelik kokuyorsun düzgün otur.
Ahhh duşa ihtiyacım var . Onu sinirıendirmek için ayağımı Koltuğa sürttüm. Gözleri beni parçalara ayırmak ister gibi bakıyordu . Bir anda bağırınca irkildim.
Kız bitli in aşağıya.  Sana yaramıyor iyilik .hemen oturuşumu düzeltdim . Yol boyu sustum. Beni bu sessizlikten onun sesi ayırdı.
Bu halin ne . Niye böyle dolaşıyorsun . .cevap vermemi beklemeden elini ağzına koyup bana baktı.
Bana bak sen kaçak mal falan diyilsin  dimi ?. Hiiii yoksa deli hastanesindenmi kaçtın.  Eğer öyleyse seni atarım arabadan . Haberin ola .
Sinirle ona dönüp
Ya sanane sa -na -ne  açıklama yapmak zorunda değilim. Hastaneden de kaçmadım. Ayrıca sen öz tipine bak marula 🥬benziyorsun.
Bana döndü .
Ne dedin sen birdaha de.  Tabi bunu söylerken benim arabamda olduğunu göz önünde bulundur. Bunu demesiyle susup pencereden dışarıyı izledim.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆▪︎
Yeni bölüm basıldı bakalım. 

Yasa dediğim Asyanın iç sesini adı. 
Ve o odaya girende Bulutun kardeşi  Alp .


Alppp.

Dokuzdan yirmiye intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin