Bölüm16😻

16 3 2
                                    

Selam canlarım nasılsınız? Keyifli okumalar .

2gün sonra .......

Hastaneden çıkmıştık.  Alya çıkış işlemlerini yapıp yanımıza geldi . Biz taksi tutup gideceğimiz vakit . Bulutun sesi ile durduk .

Hey nereye gidiyorsun . Sen nasıl bir belaya bulaştığının farkındamısın?
O adam seni sağ bırakırmı sence . Yürü bizde kalıyorsun .

Hepimiz şaşkınca ona bakıyorduk.  Hele Alp ve ben gözlerimiz yerinden çıkıcaktı .
Alp itiraz ederek
Abi sen bu yabani ile bizi aynı evdemi tutucaksın gerçekten .

Alpp sus indiririm tokatı yüzüne

Ama Abi .....

Sus dedim Alp ..
Onun yanına gelip sinirli bir ifade ile bağırmağa başladım.

Ne diyorsun sen be.  Sence ben kaçtığım o yere geri gidermiyim . Hayatta olmaz . Gitmem. Hiç bir kuvvet beni oraya götüremez .

2saat sonra .

Ne diyordun Asyacım gitmemmi? .  Ulan adamın evinde duş alıyorsun be .

Evet o mafya bozuntusu Alyaya gelecek olan zarardan bahs ettiği için onlarda kalıyorduk.  Evet kalıyorduk çünkü benim ısrarım ile arkadaşlarımda benimle kalmaya geldi . Maşallah yani evde halükulade.

Bulutun evi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bulutun evi .

Duştan sonra üzerime kollu krop ve eşofman altı giyip odadan çıktım.

Herkes aşağıdaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkes aşağıdaydı.  Bende Alyanın yanına geçip oturdum.  Herkes bir -birinin yüzüne bakıyordu . Bu sessizlikten çok yoruldum. 

Ehhh yeter be sıkıldım ben hadi oyun oynayalım .

Arkadaşlarım kabul edince hepimiz ayağa kalktık.
Bulut hala telefonu ile uğraşıyordu.
Yanına gidip telefonu elinden aldım . Ayağa kalkıp üzerime yürüdü .

Asya çocuklaşma gidin oynayın işte . Ver telefonu .

Ben senin ısrarınla burdaysam beni eğlendirmekte sana düşer. Hadi marş marş .
Oflayarak oda bize katıldı . Biz  saklanmaya Bulut saymaya  başladık .
Hemen 2 kata koşup bir dolabın içine girdim .

10 dakika sonra .
Galiba herkes bulundu. Bir tek ben kalmışım.  Olduğum odada kapı açılınca gözlerimi kapattım.  İlk önce sadece adım sesi duydum . Sonra kapı tekrar açıldı. Galiba gidiyordu.  Tam sevinicekken dolabın içinde ayağımın yanından geçen kolum kadar  kertenkeleyi görmemle çığlık attım .

İmdatttt ağğğğ .

Hemen dolabın kapısı açıldı . Açanın kim olduğuna bile bakmadan dışarıya atladım . Garip ben niye yere düşmedim.  Havadayım sanki . Kafamı kaldırdığımda bir çift turuncu gözle karşılaştım. Yine çığlık atıp yere atladım. Merdivenlerden inerlen tökezlememle uçarak yeri boyladım . Çok güzel bir gün . Ecenin beni kaldırmasıyla . Alyaya koşup sarıldım.

Noldu Asya .

Canavar!

Ne canavarı

İşte kertenkele .

Bulut yanımıza gelip
Kalbimi kırıyorsun amma igiona i kertenkele değil ayrıca evcil.

Gerizekalı evde kertenkelemi besliyorsun .

Bulutun arkadaşı Berk söze atılıp

Niye Asya hanım sen koynunda yılan besliyorsunda Bulutcuğum kertenkele besleyemiyormu.

Ne yılanı be .

İşte şu arkadaşın Alyamıdır nedir . O yerini söyledi .

Cani şekilde Alyaya baktım . Bir adım geriye gitti .

Alya seni bulamayacağım bir yere kaç çünkü gebermek istediğini sanmıyorum .

Ağğğğ Asya vallahi ben sadece odada dedim . Tam olarak nereye saklandın demedim.

Gerizekalı dediğini demişsin zaten . Sen nasıl bir arkadaşsın.

Yönünü değiştitip Berkin arkasına geçti .
Hızımı alıp durdum .

Buraya gel Alya söz veriyorum . Canını acıtmadan tek hamlede seni geberticem . His etmiyiceksin.

Ulan acı çektirsen ne olur elinde sonunda öldürüceksin işte .

Berk gülüp omzunun üstünden Alyaya baktı.
Az önce bana artislik yapıyordun.  Ne oldu şimdi arkamda saklanıyorsun.

Sus be sende . Denize düşen yılana sarılır .

Bana yılanmı demek istiyorsun .?.

Demek istemiyorum diyorum .

Asya al gebert şunu .
Berk aramızdan çekilince Alyanın üzerine atladım . Onu yerde gıdıklayıp gülme krizinden öldürmek çok mantıklı . Birden karnıma bir kol sarıldı . Bulut beni kaldırıp dizlerimi eliyle temizledi.

Asya omzuna dikkat et . Zaten o itler yüzünden oldu .

Oooooo Bulut bey siz beni düşündünüzmü hiç . Ya içimde kalır Allah aşkına sorucam . Ya beni kaçırıp o zalimlere verirken hiçmi için acımadı . Ya ben orada bağırdım isyan ettim hiçmi Merak etmedin. Sen sen senden nefret ediyorum . Sakın beni düşünüyormuş numaraları yapma . İnanmam .

Asya yeter ben hiç bir şey yapmadım.  Ulan ben istermiydim böyle olsun . Ben babamın böyle pislik planları olduğunu nereden bileyim . Yeter artıkBabam o kızı evine götürücez sen eve git dedi . Ben senin eve gitmediğini nerden bileyim . Senin Baban olucak o şerefsiz benim abimi öldürdü . Ne yapmamı bekledin. 

Allah belanı versin . Sende tüm sinirini 9 yaşında bir kız çocuğunan çıkarttın öylemi Bulut . Aferin..

Beni kolumdan tutup mutfağa getirdi . Bağırıcağım sırada ağzımı eliyle kapattı .

Şşş bunu herkesin yanında söylemedim amma özür dilerim Asya . Gerçekten niyetim sana onları yaşatmak değildi .
Yapma böyle  .
Elini ağzımdan çekip bana sarıldı . Onu itmedim . İtemedim çünkü şoktaydım.
Gömleğimin omuz tarafına düşen damla ile ağladığını fark ettim. Annem biri ağlıyorsa çaresizdir derdi . Ve çaresizlere derman sarılmak.  Nahlet olsun ki bunu yaptım. Ona sarıldım.

Yeni bölüm nasıldı canlarım
Bence iyiydi.

Alya- Berk

Neler oluyor .????

Dokuzdan yirmiye intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin