habersiz günler🫶

15 4 7
                                    

Hello ben geldim okurlarım. Umarım yorum yazmayı unutmamışsınızdır.Haberiniz olsun eğer 5 yorum yazmazsanız atmam vallahi başka bölüm.😅. İyi okumalar.

Sözüm bittiğinde küçük kızda, adamda bana dönmüştü. Adam alaycı ses tonu ile 
Yapma ya naparsın . Yürü git yoluna elinin hamuru ile karşıma bu işe .
Evveett sen şimdi naneyi yemedinmi?.

Peki elimin hamurunun tadına bakmak istermisin?sırıtarak kızı bırakıp bana doğru gelmeye başladı.

Elinin hamuruna değil amma başka bir şeyin tadına baka bilirim. Şimdi ben sana miladdan önce asırlar evvel yaşamış dinozorlar ağırlığında bir tokat yediriyim bak sen. Bana doğru gelen adama doğru bir adım attım . Tam gelip karşımda durdu . Elini koluma uzattığında elini havada tutup,bükerek sırtıyla birleştirdim. Acı içinde bağırdı. Bir elim ile bileğini bükerken diğer elim ile sırtına baskı uygulayıp sağ ayağım ile diz kapağının arkasına vurdum ve yere düştü.  This my girl. Ben onu yere savurduğumda küçük kız koşarak uzaklaşmıştı. Umarım polise ispiyonlamaz çünkü bu adam bu gün hastanelik olucak. Bi nevi sicilim temiz olsun diye uğraşıyorum burada.beni  sicilimin derdinden  daldığım hayalden  elmacık kemiğime gelen yumruk ayırmıştı. Savunmasız ve boş bulunduğum için yere düştüm. Amma çok hızlı şekilde ayağa kalktım. İkinci yumruğu tutup karnına bir tekme attım.Attığım tekme ile yere savruldu.  Tekrar kalkmasına izin vermemek için karnına oturdum ve yumruklarımı yüzüne geçirdim. Yumruklarımı ona doğru savururken arkamdan bir ses geldi. Evet naneyi yeme sırası bendeydi sanırım. Bu itin adamları sokağı sarmış ve bana doğru ilerliyordu.bayıldığından emin olduğum adamın üzerinden kalkıp onlara taraf döndüm ve sırıttım  .
Napıyorsun sen!diye hırlayan adama
Elimin hamurunu tattırıyordum dedim. Böyle devam Asya birazdan sana  bastığın toprağı yedirtecekler haberin yok. Adamlardan biri üzerime atıldığında hızlı bir şekilde sağa kaydım dengesini kayb eden adam yeri boyladı.çabucak yerde bulduğum taşı alıb kafasına geçirdim. Ya bayıldı ya Allahına kavuştu. Diğeri üzerime gelince  şah damarına elimin yan tarafıyla geçirdim.  Oda bayıldı ya da geberdi.  Bu sefer iki kişi yanıma geldi. Bana tekme atmak için kaldırdığı ayağını tuttum ve kendime çektim  yere düştü arkama döndüğümde üstüme atlayan adamdan yere eğilerek kurtuldum az önce yere savurduğum adamın üzerine düştü. Birden  arkadan iki el boğazımı sıkmaya başladı.boğazımı sıktığı ellerinin serçe parmağını tutup geri ittim . Çaturt diye bir ses geldi. Ehhe yani parmaklarını kırmış ola bilirim.acıyla açılan ellerini tuttum ve onu başıma kaldırıp öne doğru savurdum . Önüme döndüğümde alnıma dayanan silah ile öylece kaldım.
Oyun bitti küçük hanım.dedi . Galiba bu adamların emir vereniydi.  Tam tetiği çekeceği an adamın arkasından bir silah sesi geldi.önümde duran adamın silahı yere düştü. Sonra ağzından kan gelmeye başladı . Adam yere düştüğünde hala şoktaydım. Etrafda hiç kimse yoktu. Hem silahın korkusuyla hemde etrafımda kimseyi görmememle korkup bayıldım.  Sanki yere düşmeden önce kimse belimi tuttu.

Evveettt nasıl bakalım bu bölüm?

Yeni bölümü istiyorsanız 5 yorum.

Hoşça kalınnn💝💝💝

Dokuzdan yirmiye intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin