Selam nasılsınız okurlarım. Yeni bölümü "tulla " demiştiniz. Alın😅
İçeri girmemle bakış açıma yüzü kanla acı içinde çığlık atan bir kadın girdi .
Ağğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğ
Ben çığlık attıkça koltuğun yanındada çığlık sesleri gelmeye başladı.
Oda karanlık olduğu için sadece kadını görmüştümki kanepede haraketlenme oldu. O an aklımı yitirdim. Sonrası karanlıktı zaten. Bayılmıştım. Yüzüme çarpan su ve kolonya kokusu ile gözlerimi açtım. Arkadaşlarım hepsi başıma toplanmıştı .Hahh uyandı. Bir an geberdi zann etdim lan . Evet bunu söyleyen Osman gülense arkadaşlarımdı. Kendime geldiğimde o gördüğüm şeyler aklıma geldi.
Allah sizi kahr etmesin . Size kaç kere dedim bu evde ayin yapmayın diye. Az kalsın bir tane ecinni beni Allahıma kovuşturuyordu.
Ben bunu söyledikten sonra hepsi yerde kahkaha atıyordu. Çok mu komik sanki payloço var . Gülüp bitirdikten sonra bana dönüp
Geri zekalı biz ışığı kapatıp korku filmi izliyorduk. Ne bileyim televizyon bu kadar canlı gösterecek.
Dediler.Ne? O filmmiydi? Yani 3 harfli yoktu?, hepsi kıkırdadı.
Yok kanka harfli varlıklar .Merak etme o varlıklar zeki ve güzele musallat oluyor . Senin öyle bir problemin yokki . Osmanın Bunu demesiyle kafasına bir yastık atmam bir oldu.Geri zekalı benim gibi birine çirkin mi dedin sen. Ağalarr kellesini alın bunun!. Hürrem sultan repliğim ile hepsi kahkaha atdı.
Affedin sultanım bir daha olmaz. Lütfen canımı bağışlayın. Diyerek devam ettirdi Osman. Biraz birlikte film izledikten sonra arkadaşlarımı kapıdan geçirdim
1 hafta sonra
yAlya yüzüne cilt bakımı yapmaya gitti. Bende kiyafetlerimi değiştirdim. Üstüme sarı civcivli bir pijama giyinip saçlarımı iki yandan topuz yaptım.
Gece saat 12e geliyordu . Alya yanıma geldi. Canımın sıkkın olduğunu fark etti.Ay Asya kalk hadi in markete cips ,kola ,ve birde yüz maskesi al dedikodu yapalım hadi hadi hadi.
Kafamın kötü fikirlerden uzaklaşması için yapıyordu biliyordum. O benim en iyi arkadaşım. En iyi sırdaşım. Kafamı olumlu anlamda sallayıp markete indim. Civcivli pijamamı değiştirmemiştim çünkü zaten market yakındı .bu market zaten saat 12 ye kadar açık olur. Alyanın dediklerini alıp eve doğru yürümeye başladım. Birden ağzıma kapanan bir mendil ile gözlerim kapandı. Elimdekiler yere düştü.$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Göz kapaklarım gözlerimi daha fazla esir tutamayıp aralandı. İlk aşamada bulanık tı her şey amma sonra düzeldi.
Bir yemek odasında olmalıyımki sofra kurulmuştu. Ellerim sandalyeye bağlı olmasaydı şuan olayı silip süpürmüştümYav hiç olmasa pijamayla kaçırmasaydınız. Rezil olduk. Ben saçma sapan düşünürken odanın kapısı açıldı. İçeriye bir adam girdi. Uzun boylu sakalı olan bir adamdı amma benle nü işş.
Bu senle ne iş Asya.
Kes sesini iç ses ben müneccimiyim .
Uyandınmı güzelim. Dedi bakarak.
Güzelim dedi Asya hadi evlenin.
Kızım nasıl bir yokluktan çıktın ne evlenmesi Allah aşkına. En az sevgili oluruz. Bana doğru gelmeye başladığında iç sesimi bırakıp onunla konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuzdan yirmiye intikam
Aksiyon9 yaşında küçük kız olan Asya tanımadığı biri tarafından kaçırılır çocukluğun en güzel vaktinde masumluğu elinden alınır ve o küçük kadın 9 un intikamını 20 yaşında alır.