Már legalább három napja vagyunk a kórházban és nézzük, ahogy Bobby gubbaszt a székben és kifelé bámul az ablakon. Nem tudom mit kéne tenni, hogy végre megszólaljon vagy leordítsa a fejünket vagy akármi mást csináljon, de ez már kezd kikészíteni. Sam most is őt nézi az ajtóból, míg én Dannel és a hülye ötletével vitatkozom. Dean pedig ebben a pillanatban érkezett meg a nem is tudom honnan egy nagy borítékkal.
-Na jó fiúk, mondjátok meg neki, hogy nem! – mentem oda a Winchesterekhez, aztán Danre mutattam.
-Nem – mondta Dean, de nem értette miért kell ezt mondania. – Miért is kell nemet mondanom?
-Mert az öcsém csatlakozni akar hozzánk vadászni – mondtam frusztráltan, aztán benéztem Bobby-hoz. – Semmi változás?
-Semmi – felelte Sam.
-Mennyi is telt el? Három nap? Felkéne rázni egy kicsit – mondta el a véleményét az idősebb Winchester. – Talán megmasszírozom a hátát.
-Dean!
-Van más ötleted? – kérdezte, de persze nem jutott jobb eszembe.
-Figyeljetek. Lehet, hogy elkell fogadnunk, hogy Bobby most nem ússza meg ezt a menetet – szólalt meg Sam, aztán a szeme a testvére kezében lévő borítékra tévedt. – Mi van a borítékban?
-Lementem a radiológiára és adtak pár sztárfotót – adta át nekünk a boríték tartalmát Dean és megpillantottuk a bordakosarat és a bordákat, de persze rögtön az énoki írás szúrt szemet rajta mindkettőnknek. – Mondjuk, hogy a dokik padlót fogtak tőle.
-Én is padlót fognék tőle – nézte meg a kezemben lévő példányt Dan.
-Szentisten! – mondtam.
-Cas nektek is csinált egyet – közölte Dean velem és Sammel a tényt, mikor megcsörrent Sam mobilja.
-Halló! Castiel?
-Emlegetett szamár – motyogta Dean, miközben Sam lebeszélte az angyallal, hogy hol vagyunk éppen.
Nem kellett pár perc se, mert rögtön besétált a kórterem ajtaján.
-Mobiltelefon Cas? Ez komoly? – hüledezett Dean. – Mióta kell az angyaloknak telefonálni?
-Rejtve vagytok az angyalok elől. Mindegyik elől – adta meg a választ Dean kérdésére Cas. – Nem tudok így egyszerűen....
-Elég az előjátékból! Gyere ide azonnal és tedd rám a kezed! Kezd el a gyógyítást! – szólalt meg ekkor a semmiből Bobby. – Most!
-Nem megy – felelte Castiel, mire Bobby meg is fordult a kerekes székében.
-Micsoda?
-Elvágtak a mennytől. A menny hatalmától is. Van amire képes vagyok, van amire nem.
-Azt mondod akkor veszíted el a varázserődet, mikor megmenthetnél attól, hogy életem végéig egy székben ragadjak?
-Kiábrándító – motyogta mellettem az öcsém. – Amikor az angyalról meséltél, azt hittem sokkal több dologra képes, mint előbukkanni és plecsniket tenni a bordáitokra.
-Tudod erről mi is csak most szereztünk tudomást Danny – suttogtam neki, miközben azt néztük, hogy Bobby miképpen küldi el szegény Cas-t melegebb éghajlatra, de mivel ő ezekből nem nagyon értett semmit, nem is nagyon érdekelte.
-De legalább most beszél – hallottuk meg Dean megjegyzését.
-Hallottam ám! – szólalt meg ismét Bobby.
KAMU SEDANG MEMBACA
Odaát - Vadászként az élet
Fiksi PenggemarMi lenne, ha Bobby Singernek lenne egy öccse, aki szintén vadász? Ez a történet persze nem róla fog szólni, hanem a lányáról, akiben sokkal több rejtőzik egy egyszerű vadásznál. Mikor az élet úgy hozza, hogy a Winchester testvérekkel meg kell menten...