Kurguya başlama tarihinizi buraya alalım lütfen🌼💛
Doğa ile savaş halindeyiz eğer kazanırsak, kaybedeceğiz.
-Hubert ReevesYa bu dünyada olanlar tehlikeli bir şeyi tetikliyorsa. Bizim yaptığımız her bir zararın misliyle karşı tarafta rağbet görüyorsa doğrudan ya da dolaylı olarak zayıf olana yaptıklarımızla taviz verdiysek, işte o zaman neyle karşı karşıya olduğunu bilmediğimiz bir gölgenin kin dolu intikamının doğuşuna da tıpkı dünyamızdaki sorunlara gösterdiğimiz lakayt tavırları sergiler miyiz, orasını bilmiyorum ama bildiğim tek bir şey varsa o da fanilerin bilmediği tepe takla denilen o yerde yaşadıkları. Bunun bize en fazla ne gibi bir yaptırımı olabilir ki;
Rivayete göre gece tam 12'de tüm her şey duracak akrep ve yelkovan kördüğümün aksine yelken açacak. Mehtabın ilk ışıklarında gölgeler zincirleri kıracak ve ruhlar öfkeli karanlığın silüetleri arasında kadife şaraplarla gazap içinde çağlayacak. Tüm cihan bir bilinmezlik senfonisiyle hiçliğe karışacak.
Gerçeklik ulümden, rüyaysa zulümden payını aldı ve geriye tek bir şey kaldı.
Kaos.
Ne kadar iyi olursan ol! Asla dikkatleri üzerine çekme yoksa bu senin en büyük hatan olur. Mayınlarda sessizdir ta ki üzerine basana kadar... sinsi ol ve küçük adamı oyna aptalı oyna her zaman istenmeyeni saf görünenin altında kurnaz ol! Güç en güçlü doğanlara gelmez. Hırs için her şeyi göze alanlardan gelir. Kartlar yeniden çekiliyor oyun yeniden başlıyor. Bu defa oyunu başlatan karanlığın tarafında. Dengeler değişiyor kim asil kim soytarı bunu oyunun sonunda kazanan kişi belirleyecek.
Cakular mı kijiler mi yoksa bunca şeyi göze alan asıl keskin nişancılar mı? Seçimini yap ve tarafını seç!
Bambaşka bir distopyaya hazır mısın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Fırtınası +18
Gizem / GerilimDoğa ile savaş halindeyiz eğer kazanırsak, kaybedeceğiz. -Hubert Reeves Ya bu dünyada olanlar tehlikeli bir şeyi tetikliy...