*- Itt meg mi a fészkes fene folyik!?*
A hangra egyszercsak kővé dermed mindenki és még a levegő részecskéi is megállnak a mozgásban. Sosem gondoltam volna, hogy valaha is hálát adok az égnek Suga megjelenéséért de most senki mást nem szeretnék jobban, hogy itt legyen. A férfi meredten bámulja az ajtóban álló Sugat, aki szikrákat szóró tekintetével lyukat éget bőrébe. De még az enyémbe is.
- Azt kérdeztem mi a fasz folyik itt!? -üvölti.
Mivel ismét nem érkezik kielégítő válasz Suga mérges léptekkel indul meg előre és egyetlen rántással leszedi rólam a férfit. Majd megragadja karomat és maga mögé taszít.
- Mit képzelsz mit művelsz vele, ráadásul a házamban!? -hangjától rezegnek az ablakok, dobhártyám bevérzik.
Varázslatos módon ekkor már minden jó barát megjelenik a semmiből, a cserben hagyó JK is. Rá azért haragszom. Azok után, hogy még segítettem is neki, nem erre számítottam. Jimin természetesen rögtön Suga mellé siet, a többiek pár lépéssel mögöttük maradnak. Az a Hong úr pedig kissé ijedten ám még mindig roppant fölényesen pislog mindenkire. Én viszont jól elvagyok a mellkasomból kiugrani akaró szívemmel.
- Az embered azt mondta, hogy az örömlányod. Gondoltam...
- Itt a hangsúly az enyémen van! -szakítsa félbe- Azt hiszed csak mert van tekintélyed az alvilágban bármit megtehetsz? Lehet, hogy így van, de nem az én házamban! Itt egy senki vagy. -előrántja fegyverét és úgy kezdi el simogtani vele homlokát mintha fésű volna- És én az ilyen kis senkiket eltaposom akár a mihaszna csótányokat. Szóval. Meg ne lássam mégegyszer, hogy hozzáérsz ehhez a lányhoz, világos!? -ordítja arcába.
- Tényleg egy kis kurva miatt akarod tönkretenni a bizniszünket? Te sem gondolhatod komolyan Suga. -és még mindig van képe fölényeskedni... hihetetlen mennyire nyeregben érzi magát. Esküszöm már nekem is ég a tenyerem egy pofonért.
Pár másodperces csönd után Suga felnevet, majd olyan hirtelen hagyja abba ahogyan elkezdte. Arca ismét komollyá és rideggé válik.
- Komolyan azt hiszed te vagy az egyetlen fegyverkereskedő Koreában? -hangjából csak úgy csöpög a gúny és lenézés. És valahogy jó érzés, hogy nem nekem szólnak e szavak.
- Lehet nem az egyetlen, de a legjobb. -Suga ismét felnevet.
- Legjobb? Talán egoizmusban, talán. De vannak nálad sokkal befolyásosabb alakok is a piacon. Akik ismerik és betartják a tiszteletet. Ha túl jónak hiszed magad hozzám akkor én a legjobbal fogok üzletelni. Fiúk, kísérjétek ki az... nos, őt. -félre állt.
Jimin és V megragadták a férfi karjait de ő még nem akart távozni. Csupán pár lépésre sikerült elvinniük.
- Velem senki nem bánhat így! -kiáltja és kirántja karját a szorításból- Meg fogod bánni Suga! Megbánod, hogy egy ribanc miatt így viselkedtél velem!
Ekkor már láttam Suga homlokán kidudorodni azt a bizonyos eret s azt is ahogy mellkas magasságig emeli pisztolyát. Majd egyetlen másodperc alatt húzta meg a ravaszt és lőtt a falba, pont a férfi feje mellett milliméterekre. Megrémültem.
- Takarodj az otthonomból JonSeo! Meg ne lássalak mégegyszer a birtok közelében, különben a következő golyó a szemed helyén fog kikötni!
Ezúttal a férfi már nem ellenkezett. Seperc alatt elhagyta a házat, és még egy fél perc kellett ahhoz, hogy a birtokról is elhajtson. Megkönnyebbülésem kb eddig is tartott. Látva a mérges tekinteteket, az izzó feszültséget a levegőben és Suga dudorodó halántékát, kezdtem egyre jobban halálra rémülni. Végülis miattam hiúsult meg talán a legnagyobb üzletkötés az alvilágban és miattam megy majd rossz híre Suganak. Bosszút fog állni rajtam. Tudom. Érzem. Hiába nem néz rám, hiába tesz úgy mintha itt sem lennék, tudom, hogy már most eltervezte hogyan fog revansot venni rajtam mert ugrott a biznisze. Mit tegyek most? Egy rossz után következik az újabb. Hát ennek már sosem lesz vége?
STAI LEGGENDO
𝐊𝐞𝐠𝐲𝐞𝐭𝐥𝐞𝐧 𝐣á𝐭é𝐤𝐨𝐤 (Yoongi f.f.) 𝐁𝐞𝐟𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭𝐭
FanfictionEgy ceo lány, kinek minden pillanata aprólékosan megtervezett és minden részlete tökéletes. Egy örökös férfi, aki pontosan tudja mit akar. És egy rosszfiú, aki az egész mézes-mázas illúziót romokba dönti és minden tökéletes pillanatot a pokol legmél...