Bu bölümü yazana kadar canım çıktı diyebilirim
Oy ve yorum atmayı unutmayınız
İyi okumalarrr 🐥
(Aşırı acı ve hüzün uyarısı)
____
O günden sonra çook büyük olaylar oldu. Hayatımızı temelinden etkileyen olaylar.
_
"Sevgilim sahile gidelim mi?"
Zehra başını Hande'nin omzuna yaslamış yatıyorlardı.
"Aşkım bir süre odadan çıkmasak iyi olur ben birşey hatırladım da"
"Ne hatırlamış benim çiçeğim"
"Hani senin odandaki şu kameralar vardı ya yani baban diyorum görüntüler diyorum biz diyorum anlaa Zehraa"
"Bi dakika bi dakika KAMERALAR eğer babam görürse biteriz YANİ BİTTİK HANDE BİRŞEYLER YAPMAMIZ GEREKİYOR NE YAPICAZ, Niye bu kadar sakinsin ya kalksana yataktaan."
Hande hâla cevap vermiyordu.
"Sana diyorum Handee baksana aşkım. HANDE YA"
"DÜŞÜNÜYORUM ZEHRA"
Biraz zaman geçtikten sonra Hande gözlerini kocaman açarak ayağa kalktı.
"Ne oldu aklına bir fikir mi geldi?"
"Evet ama çok riskli desem, kamera kayıtlarının olduğu odaya gidip kayıtları silelim. "
"Ben bunu düşünmedim mi sence Hande, kamera kayıt odasında da kamera var ve onların kayıtları sadece babamın telefonunda."
"Ne yapıcaz o zaman Zehra, annen..."
Cümlesini yarıda kesti ve konuşmaya başladı.
"Annem olmaz sanki babamdan farkı var. Şu çaresizlikden nefret ediyorum bir gün seninle hayatımızı özgürce yaşayacağız hayatım söz veriyorum."
Hande uzun uzun Zehra'nın gözlerine baktıktan sonra gamzelerini ortaya çıkaracak şekilde gülümsedi.
"Kaçalım mı?"
Zehra duyduğu soruyla şok oldu vereceği cevapta üzüleceğininbildiği için konuşamadı.
"Hııı anladım olmaz diyorsun yani ben bir aşağıya ineyim haklısın zaten daha bir gün bile olmadı sen ben kaçmak falan çok saçma "
Hande kırıldığını belli etmemek için gülmeye çalışarak konuşmuştu ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerliyordu, taaki Zehra kapıyı kilitleyene kadar.
"En ufak bir problemde kaçmak yok. Hem şuan dışarı çıkamayız sen söylemiştin."
"Söylemiştim ama... öff neyse boşver "
"Burda tehlikenin gelmesini bekleyeceğiz yani "
"Evet "
____
Aradan 8 saat geçmiş ve hala ses yoktu Hande ve Zehra'nın uykusu gelmiş kapıya yaslanmış otururlarken uyuyorlardı.
Birkaç dakika sonra birisi kapıya sanki düşmanıymış gibi tekme attı.
Tekmenin sertliğiyle ayağa sıçramışlar, birbirlerine bakıp sarılmışlardı."ZEHRAAA AÇ KAPIYI, BEN SANA RAHAT DUR DİYORUM BENİ SENİ DÖVMEYE MECBUR BIRAKMA DİYORUM SEN İNADINA DEVAM EDİYORSUN, PEKİ ÖYLE OLSUN BU KAPI AÇILDIĞINDA KURTULAMAYACAKSIN ŞİMDİDEN DÜŞÜN NELER YAPACAĞIMI"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Unut - HanZeh -(g×g)
Hayran Kurgu-Beni unut -Özür dilerim sözümü tutamadım...seni unutamadım