Neyin var diyorlar ben o konuyu kendimle bile konuşamıyorum
.
.
.
-Ölürsen ağlarım
+Ağlarsan ölürüm
.
.
.
Çocukken büyümek istediğim her anımdan özür dilerim
.
.
"Başlıyor muyuz gençler?" dedi Alaz. Grubun en eğlencelisi oydu. Her kes başını salladı. "3..........2.......1.........Ve............Biz geldik!" diyerek içeri daldık. "AAAAAAAAA" dedi. "AY kız gitti. Kız bayıldı ayol"
Yarım saat geçmişti üzerinden. Komutan bize sinirle bakıyordu. Koray komutanın evine gelmiştik ve içeri bodoslama dalmamız sonucu kız kardeşi Gülce bayılmıştı. Onu uyandıryorduk. Çalışıyorduk.
Gülce yavaş yavaş gözünü açarken derin nefes aldık. Bizimde kardeşimiz gibiydi. Uyanınca Koray komutan ona baktı "Abicim iyi misin?" dedi. Gülce derin nefes aldı ve başını salladı doğrularak.
"Ne oldu?" dedi Koraya komutana bakarak. Koray komutanım sinirle bize bakıp yüzünü yumuşak hale getirip Gülceye döndü."Bazıları seni yanlışlıkla korkutmuş" dedi bizi ima ederek. Gülce bize baktı. Gülümseyip "Sorun yok" dedi.
"Hadi geç zaten git uyu sen" dedi Koray komutan ayağa kalkarak. Gülce başını sallayıp koltuktan ayağa kalktı ve odasına gitti. Koray komutan sinirle bize baktı. "Sabah içtimaya hazır olun" dedi. İşte şimdi bittik.
Karargahta en zor içtima yapan komutan Koray dı. Yutkunduk. "Hadi şimdi gelin PS atalım." dedi.
Çok çabuk tuh hali değiştriyor. Demiş miydim?
"Of of of yinemi ya" dedi Kadir. Omzuna pat pat yaptım. "Dengim değilsin oğlum işte. Git az ötede ağla" dedim gülerek. Somurtarak bana baktı. "Görüceksin kazanıcam seni" dedi. "Git uyu rüyanda görüceksin. Hadi koçum" dedim. 7-2 kazanmıştım onu.
Diğerleri kıkırdarken ayağa kalktık. Sıra Koray komutanımla Ömerdeydi. Offf. Onlarınki çok çekişmeli oluyordu. Bir görseniz.
"GOLL. KAZANDIK. İŞTE BU!" diye bağırdık. İkiye ayırılmıştık. Alaz ben ve Koray komutan bir takımdı Kadirle Ömerse bir. Kazanan takıma kaybeden takım yemek ısmarlayacaktı.
Odadan gözünü ovuşturarak Gülce çıktı. "Abi uyumaya çalışıyorum" dedi. Biz onu unuttuk. Yarın hem kursu vardı. "Tamam yavrum. Daha sessiz oluruz git uyu." dedi. "İyi geceler" dedi Gülce "Geceler seninle iyi" dedi Koray.
Gülce tam bir kitap aşığıydı. Koraysa kitapta geçen sözleri öğreniyor, Gülce mutlu olsun diye ona söylüyordu. Gülce büyük gülümsemeyle abisine baktı.
"Sen..........sen onu nereden biliyorsun" dedi. "Ben her şeyi bilirim" dedi komutan. Gülce kaşlarını kaldırıp "Egolu" deyip odasın gitti. Egolu dedi koskoca Yüzbaşı Koraya. İnanın bunu ona ondan başka kimse diyemezdi.
"Kız sen Aysele bak" dedi Alaz çekirdeğini çitlerken. Sabah olmuştu ve şansımıza Korayın annesi Sevgi teyze dedikodu gününe denk gelmiştik. Biz ne kadar ısrar etsek de Alaz bizi durdurmuş ve dedikodu yapmaya başlamıştı.
"Ne sandın. Oooo daha neler var onda neler." dedi Sevgi teyze. "Ben onu melek birisi biliyordum. Neler çıktı içinden. Kız o bize geldi. Annemle konuştu. Sonra tuvalete gitmeye izin aldı. Odama girdim odamda yatağımın altına büyü koyuyordu." dedi Alaz. Yuh.
"Vayy vayy" dedi Sevgi teyze elini ağzına götürüp dizini döverek. "Ya" dedi Alaz. "Sen buna bak. Yansın cehennemde cayır cayır" dedi Sevgi teyze. "Yansın kız. Bizim akrabalarla birlikte yansın" yok bunun kalkmaya niyeti yok.
Kolundan tutup ayağa kalktı Koray. "Annecim bizim karargaha gitmemiz lazım görüşürüz" dedi annesinin yanağından öperek. "Sıkı giyinin soğuk olmasın" dedi. Ayakkabılarımızı giyinip çıkarken "Tamam anne" dedi. Evden çıktık.
"Senden neler varmış" dedi Koray komutan. "Gerçekten büyü yaptı" dedi Alaz. "Gerçekten mi?" dedi Komutan yalandan şaşırarak "Gerçekte-" derken komutan kafasına vurdu "Düş önüme lan" dedi.
Biz gülerken Alaz bozulmuşcasına önden gitti ve "Küstüm size" dedi. Komutan "Az konuş" dedi. Biz gülerken komutan bize baktı "Hayde düşün önüme" dedi. Bizde önden giderken bu sefer gülen Alaz oldu.
===========================================================================
Herkese merhaba.
Bölüm nasıldı?
Siz nasılsınız?
Umarım beyendiniz.
Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
Kendinize çok çok çok çok ama çok iyi bakın.
Görüşürüz bay bayy.
YOU ARE READING
Asker
ActionÜsteğmen Ali Aydın timle gittiği bir görevde bir düşman esiri bir kız bulur.........