Bana soğuk davrandığında kalbimin ne kadar üşüdüğünü bilseydin ceketini verirdin
.
.
.
Gitmek isteyene 40 düğüm halat bağlasan tutamazsın ama kalmak isteyene bir saç teli yeter
.
.
.
Ailesiz çocuklar güçsüz olmaz sadece yorgun olurlar
.
.
"İlk Allaha sonrada Kendinize emanetsiniz!"
"SAĞ OL!" dedik hep bir ağızdan.
"Korku timi helikoptere"
dedi Komutan. Hepimiz rütbe sırasıyla helikoptere bindik. Kısaca görevi anlatıyorum. Bir çocuk var. Babası Asker. Esir almışlar itler çocuğu. Babası da gittiği son görevde yaralandığı için kendisi gidemiyor. Aslında zor durdurduk gitmemesi için.
Şimdi biz bu çocuğu kurtarmaya gidiyoruz.Çocuk 12 yaşında bir kız çocuğu. Ne kadar korkmuştu şimdi.
"Komutanım bundan sonra gidersek fark ediliriz" dedi helikopteri süren (ismini bilmiyorum arkadaşlar).
"Anlaşıldı mı?!"
"ANLAŞILDI KOMUTANIM!"
Alazla Kadir keskin nişancıydılar. Onlar yerlerine geçerken bizde silahlarımıza susturucu takıp yavaşça içeri girmeye başladık. Önümüze çıkan itleri boynunu kırarak öldürüyorduk. Odaları gizlice ararken şansımız odalarda itlerin fazla olmamasıydı.
Bir odaya girdiğimizde yerde elleri ayakları bağlı bir kız çocuğu yanındaysa iki it vardı. Evet evet iki tane. 12 yaşındaki kız çocuğuna iki tane it koymuşlardı yanlarına.
Çocuklarımız bile korkutuyor onları.
Komutandan işaret alınca gizlince gittik ve kafalarını kırdık. Çocuğun yanında silah kullanamazdık. Korkardı. Adamları yana atıp çocuğun yanına gittik. Eyilip ellerindeki ve ayaklarındaki ipleri çözdük.
Çocuk bize korkuyla bakarken açıkladım. "Merak etme. Askeriz biz. Seni kurtarmaya geldik" dedim. Çocuğun gözündeki korku yavaşça giderken ayağa kalktı. El işaretiyle konuşmaya başladı.
Konuşamıyor muydu?
Yoksa şoktan dolayı mı böyleydi?
Ben işaret dilini anlıyordum. Bir ara öğrenmiştim. 'Babamı istiyorum' demişti çocuk. Gülümsedim ama yüzümdeki maskeyle gülümsemem sadece kısılan gözlerimden belli oluyordu."Babanın yanına götürücez seni"dedim.
Elimi uzattım tutması için. Elimi tutunca yürümeye başladık. Odadan çıktığımızda atışma başlamıştı. Gizlice adamları öldürürken gözüm çocuğa kaydı. Gözünde her türlü korku vardı. Tek isteğim buradan çabuk çıkmaktı.
Atışma nihayetinde bitmiş ve biz helikopterdeydik. Çocuk Alazın yanındaydı ve birlikte taş kağıt makas oynuyorlardı. Kazanansa çocuktu. Alaz bilerek yeniliyordu. "İsmin ne?" dedi Koray Komutan çocuğa.
'Ahu' dedi el işaretiyle çocuk. Komutan bana baktı. "Ahu ismi" dedim. Başını anladım dercesine salladı. Helikopter yavaşça iniyordu. İnice hepimiz sırayla indik ve tekmil verdik. Komutan bir adım öne çıktı.
"Yüzbaşı/ Koray Aydın/ Bursa/ Görev başarıyla tamamlanmıştır Komutanım" dedi.
"Rahat Asker!" dediğinde rahata geçtik.
"Yüzbaşı görev raporunu hazırlayıp odama getir. Diğerleri dağılın" dedi.
"SAĞ OL!" deyip odamıza gittik. Ahunu büyük ihtimal sorguladıktan sonra babasının yanına götürecekler. Odama gidip duş aldım ve temiz Üniformamı giydim. Odamdan çıktım ve dinlenme odasına gittim. Bizimkiler çoktan gelmişlerdi.
Yanlarına gidip oturdum. "Eee ne yapıyoruz akşam beyler" dedim. "Restorana gidip yemek yemeyi planlaştırıyoruz kardeşim" dedi Ömer. Komutan yoktu. Görev raporu hazırlıyordur büyük ihtimalle.
Alazla bir birimize baktık. "Sende benim düşündüğümü düşünüyorsun değil mi?" dedi Alaz. Sırıttım ve başımı salladım. "Hayır. Normal yemek yiyicez ve çıkıcaz. Geçen sefer sizin yüzünüzden atılmıştık restorandan" dedi Ömer.
"Hadi ama. Eğlenceli oluyor" dedim sahte üzgünlükle. Ömer başını iki yana salladı. "O zaman bizde Koray komutanımın annesiyle dedikodu yaparız" dedi Alaz rahat bir tavırla. Kafasına şaplak yemesiyle başını ovuşturup arkaya baktı.
Koray Komutandı.
Gelip yanımıza ortamıza oturdu. Kollarının birini benim birini de Alazın omzuna attı. "Eee gençler gidicekmisiniz dedikoduya?" dedi imayla. Yutkunduk ikimizde aynı anda ve başımızı iki yana sallayarak. "Güzel" dedi.
===========================================================================
Herkese merhaba arkadaşlar.
Bölüm nasıldı?
Siz nasılsınız?
Umarım beyendiniz bu bölümü.
Vote atmayı (yıldız) ve yorum yapmayı unutmayın.
Kendinize çok çok çok ama çok iyi bakın.
Görüşürüz bay bayy
YOU ARE READING
Asker
ActionÜsteğmen Ali Aydın timle gittiği bir görevde bir düşman esiri bir kız bulur.........