Ben tükeniyorum. Hemde hiç olmadığım kadar
.
.
.
Sahi ben kimdim? Gerçek ben kimdim?
.
.
.
Sadece birilerine ihtiyacım var çünkü kendi yalnızlığımda boğuluyorum
.
.
Şu an içtima yapıyorduk. Yorulmamıştık ve komutan bizi yormaya çalışıyordu. Öndeki Ömer Üsteğmenim Alay marşını söylemeye başlayınca bizde başladık. Bize güç veriyordu.
"Annem beni yetiştirdi bu ellere yolladı!"
"Annem beni yetiştirdi bu ellere yolladı!"
"Al sancağı teslim etti Allah'a ısmarladı!"
"Al sancağı teslim etti Allah'a ısmarladı!"
"Boş oturma çalış dedi hizmet eyle vatana!"
"Boş oturma çalış dedi hizmet eyle vatana!"
"Sütüm sana helal olmaz saldırmazsan düşmana!"
"Sütüm sana helal olmaz saldırmazsan düşmana!"
"Ne şereftir ölmek bize bu güzel vatan için!"
"Ne şereftir ölmek bize bu güzel vatan için!"
"Yanar yürek yurt aşkıyla daima için için!"
"Yanar yürek yurt aşkıyla daima için için!"
"İçtima bitmiştir. Dağıla bilirsiniz!" dedi Komutan. Hepimiz ilk dağılıp odalarımıza gittik. Duş alıp çıktık. Formamı giydim. Saçım biraz nemli kalmıştı. Kendi kurur deyip odamdan çıktım. Dinlenme odasına gittim. Hepsi buradaydı.
Alazın yanına oturdum. "Pişt akşam için bir şeyler buldun mu?" diye fısıldadım kulağına. "evlerin ziline basıp kaçak mı?" dedi. Şöyle bir düşündüm. En son yaptığımızda bizi sopayla kovalamıştı nineler.
"Yok sopaları görmek bile istemiyorum" dedim başımı iki yana sallıyarak. "Dedikodu gününe katılsan?" dedi. "Bu gün ettin ya" dedim. Başını salladı. "Evet haftada bir defa lazım. Fazlası bünyeme zarar." dedi. Güldüm.
"Erle içtima yapalım" dedim. Alazla bir birimize bakıp sırıttık ve başımızı salladık. "Evett" dedik ikimizde. Başımı çevirdiğimde tüm tim bize bakıyordu. "Komutan bunlar gine bir şey yapacak" dedi Kadir.
"Sus lan" dedi Alaz. Komutan tek kaşını kaldırıp bize baktı. "Napacaksınız yine" dedi. Alazla yutkunduk. İkimizde aynı anda başımızı iki yana salladı. "Hiç bir şey komutanım" dedi Alaz. "Size soru sordum" dedi. "Başıma yine iş açıcaksınız" diyede ekledi.
İkimizde ayağa kalktık. "Bizim işimiz var hocam pardon komutanım" dedim. "Ne işmiş bu?" dedi. Alazla bir birimize baktık. "Ne işimiz var Alaz?" dedim. "Şey...eee........yemekte ocağımız vardı" dedi ve hızlıca dinlenme odasından çıktık. Çıkınca kafasına hafif vurdum.
"Yemekte ocak ne lan! Yanlış söyledin" dedim. "Tek sorunumuz bumu Ali" dedi. Derin nefes aldım. "Hadi Albaydan izin alalım" dedi heyecanla. Başını salladı.
"32.......33.......yanlış oldu baştan başlıyoruz" dedi Albay "Ama komutanım 4 oldu bu" dedik Alazla ikimizde bu. "Siz isyan mı ediyorsunuz? Tamam 100 oldu 150. Hadi başlayın. 1..........2........" dedi.
Biz Albaya yalvarınca izin vermedi. Biraz daha yalvarınca da bizi karargahın önünde kulaklarımızı tutup eğilip kalkıyorduk. En kötüsü Askerleri toplamış hepsi bize bakıyordu.
Karizmamız gitti ulann.
Buraya doğru tim gelince Alazla bir birimize baktık. Hızlıca cibimizden maskelerimizi alıp taktık. Bize böyle görürse Komutan....
5 saat azar yerdik.
"Albayım ne yaptı bunlar gene?" dedi. Albay derin nefes aldı. "Erlere içtima yapmak istiyorlar" dedi. "Geçen seferden sonramı?" dedi. Geçen sefer yaptığımız içtimadan sonra erler 5 gün hareket edememişti.
"Albayım izin verin ben cezalandırıyım bunları" dedi Komutan. Albaya hayır anlamında baktık. Albay bize baktı ve güldü. "Buyur Yüzbaşım sizindir." dedi. Komutan kulaklarımızdan tutup ayağa kaldırdı.
"Komutanım lütfen yapmayın karizma gidiyor Valla." dedim. "Ben göstericem size karizmayı" dedi. Bizi kulağımızdan tutup götürürken diğer Askerler gülüyordu.
Rezil olduk iyi mi.
Timde arkamızca geliyordu.
"Ben size dedim hele başınızı belaya sokmayın" dedi. "Bir daha yapmayız" dedik Alazla.
Yapıcaktık sjsjsjsjsj.
"İnanmıyorum ama şimdi gidin" dedi. Odasından çıkınca Alazla bir birimize baktık. Gülmemek için kendimizi zor tutuyordu. Sadece sırıtıyorduk.
"Bir hafta falan bir şey yapmayalım. Sonra yaparız" dedi Alaz. Başımı salladım. En iyi arkadaşımdı o.
===========================================================================
Herkese Merhaba arkadaşlar.
Bölüm nasıldı?
Siz nasılsınız?
Umarım beyendiniz.
Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
Kendinize çok çok çok iyi bakın.\
Görüşürüz bay bayy
YOU ARE READING
Asker
ActionÜsteğmen Ali Aydın timle gittiği bir görevde bir düşman esiri bir kız bulur.........