Five Years Later 8

17 5 0
                                    

Azután, hogy mindketten elvégezték a rájuk kiszabott munkát, a házaspár összebújt a hálószobájuk kényelmében, miközben Született Feleségek ment a tévében.

- Én az elején kedveltem ezt a Bree-t, de most már egyáltalán nem. Mindenkit elítél, közben meg ő az aki alkoholista volt és mindenkivel összefekszik. Ráadásul milyen anya dobja ki a saját fiát az utcára csak azért mert meleg? - magyarázott Seonghwa.

- Mhhm, mondd csak tovább, figyelek. - húzta le Hongjoong észrevétlenül Seonghwa fehérneműjét, és a szoba sarkába hajította.

- Komolyan, annyira beképzelt és nem is tudom mit gondol magáról. Nekem egyébként Gabby a kedvencem. - folytatta Seonghwa. - Lynette-et azért nem kedvelem, mert... Te mi a bánatot csinálsz?  - kerekedett el a szeme, mikor Hongjoong áthúzta a halóruháját a fején.

- Levetkőztetlek. - válaszolt Hongjoong mintha ez teljesen magától értetődő volna.

- És mégis ki mondta neked, hogy mi ma este szexelni fogunk? - vonta fel Seonghwa az egyik szemöldökét.

- Hát... Nem fogunk? - ráncolta Hongjoong a homlokát. - Csak mert én már hangulatba jöttem, te meg pucér vagy.

- Legalább addig várjál amíg ennek a résznek vége. Olyan tíz perc lehet vissza belőle. - mondta Seonghwa.

- Túl késő. - ragadta meg Hongjoong a párja csípőjét, majd a matrachoz szorította, és elkezdte csókokkal belepni a nyakát és mellkasát.

- Neehh! Ne csináld! - kacagott Seonghwa és a lábaival rúgkapált a levegőben.

- Tárd őket szélesre, szerelmem. - villantott Hongjoong egy pajzán vigyort, és kihúzta az éjjeliszekrény fiókját, amiből elővett egy tubus síkosítót.

Five years later [Seongjoong]Where stories live. Discover now