Five Years Later 20

24 6 1
                                    

Seonghwa és Hongjoong talán még soha nem volt ilyen ideges. No persze, nem volt rá okok. Ők szerették a gyerekeket és csak jókat mondtak az együtt töltött időről, a gyerekek szintén, a tanúk kiálltak mellettük, és gyámügy is megfelelőnek tartotta őket. De ha az egyik biológiai apa, Eunah-é aki ismeretlen volt, vagy Eunshin-é, aki lelépett felbukkant volna, és bizonyítani tudta volna, hogy ő az apa, az egyik gyereküket azonnal el is vették volna.

- Csendet! Csendet a teremben! - kalapált a bíró, annak ellenére, hogy már alapból csend volt. - Nem túl hosszas elemzés után, arra jutottam, hogy semmi nem szól az ellen, hogy az itt megjelent Kim Hongjoong és Kim Seonghwa eme gyerekek legális szülei legyenek. Amennyiben senki nem tud olyasvalamit felmutatni, ami ennek az ellenkezőjét bizonyítja, a döntésem végleges. - mondta, majd várt pár másodpercet, hátha valaki megszólal. - Ez esetben maguk mostantól egy család. - kopogtatta meg a kalapácsát újra, miután senki sem beszélt. - A tárgyalásnak vége. El lehet hagyni a termet. - azzal a bíró felállt, és lelécelt.

A kis -immáron legális- család örömkönnyek közepette ölelte meg egymást, és még Eunah és nevetett. Aztán Seonghwa átnézett Hongjoong válla felett, és kikerekedett szemekkel látta a tárgyalóterem végében álló San-t, Wooyoung-ot, Yunho-t, Mingi-t, Jongho-t, és Yeosang-ot.

- Bocsássatok meg. - engedte el a családját, és a barátaihoz rohant, majd őket is jól megölelgette.

- El sem hiszem, hogy el akartad titkolni, hogy anya lettél, Hwaci. - jegyezte Wooyoung vigyorogva.

Vége

Five years later [Seongjoong]Where stories live. Discover now