Five Years Later 13

15 5 0
                                    

Eltelt két hét, a gyámügy első látogatása megtörtént, Seonghwa és Hongjoong már kettő gyülésen részt vettek, és a kicsi család felvett egy fajta rutint.

Így karácsony előtt két nappal, Seonghwa süteményeket sütött Eunsoo-val és Eunshin-nel, míg Eunah a szülők szobájában lévő bölcsőjében csucsukált, Hongjoong pedig dolgozott.

- Nagyon szép csillagot csináltál, szívecském. - mosolygott Seonghwa Eunshin-re. - Most díszítsd ki, okés? - adta oda neki a sárga mézeskalács krémet.

- De ez egy rénszarvas. - nézett fel Eunshin az újdonsült anyukájára, értetlen tekintettel.

- Hát persze, hogy az, drágám! - mondta Seonghwa rögtön. - Csak tudod, onnan ahol én állok egy kicsit más szögből látszik. De igen, most, hogy mondod, én is látom, hogy ez egy rénszarvas. Díszítsd ki a rénszarvast.

- De nem akarom! - dobbantott Eunshin a lábával.

- Rendben, akkor ne díszítsd ki. Csak tedd a tepsibe, és kezdj el csinálni egy újat, rendben? - sóhajtott fel Seonghwa, majd a másik fiához fordult. - És te mit csinálsz, drágaságom?

- Csibét. - mondta Eunsoo. - Megkapom a sárgát, mami?

- Hogyne, kincsem. - adta oda neki Seonghwa azt amit kért. - Jaj, annyira ügyesek vagytok. Várjatok, csinálok rólatok egy képet, amit majd megmutatunk apunak. - törölte bele a kezeit a kötényébe, majd felvette a telefonját az asztalról, és megörökítette, ahogy Eunsoo és Eunshin mézeskalácsot csinálnak.

Five years later [Seongjoong]Where stories live. Discover now