Five Years Later 15

19 5 0
                                    

- Kinyithatod a szemed! - lépett Seonghwa izgatottan a szobába, mire Hongjoong elvette a kezét a szeme elől, mire a sötét hajú ledobta magáról a köntöst.

- Azta kurva élet... - kerekedett el Hongjoong szeme.

Seonghwa egy pink body-t viselt, egy pici bolyhot a popsija felett, egy icike-picike fehér szoknyát, és nyuszi füles hajpántot. Lassacskán körbefordult és provokatívan megrázta a fenekét.

- Ez még az óránál is jobban tetszik. - húzta a párját az ölébe Hongjoong. - Baszki, miért nem csinálsz ilyet gyakrabban?

- Egyszer van egy évben karácsony. - vigyorodott el Seonghwa és lassú, körkörös mozdulatokat tett a csípőjével, a fiatalabb férfi ágyékához dörzsölve magát.

Hongjoong beletette három ujját Seonghwa szájába, mire az idősebb alázatosan szopni kezdte.

- Mami, halloween már elmúlt. Miért vagy jelzemben? - hallották meg Eunshin hangját.

Hongjoong azonnal kivette Seonghwa szájából az ujjait, a másik pedig felpattant és kipirosodva nézett a kisfiúra.

- Eunshin! - mondta Seonghwa magas hangon. - Mit csinálsz itt? Miért nem alszol?

- Éhes vagyok. - mondta Eunshin.

- Oké. - húzogatta Seonghwa a szoknyáját, hogy a lehető legtöbbet takarja. - Gyere, csinálok neked egy szendvicset.

- Az én éhségemmel meg ne is foglalkozz. - dünnyögte Hongjoong.

- Apu is éhes? - kérdezte Eunshin. - Miért nem csinálsz neki is egy szendvics?

- Apád... Mást fog enni. - fogta meg Eunshin kezét Seonghwa és a konyhába vezette.

- Micsodát? Én is ehetek inkább azt? - csillant fel Eunshin szeme.

- Nem! - vágta rá Seonghwa határozottan. - Mármint... - pirult el. - Ez egy különleges ennivaló. Amit csak felnőtteknek szabad enniük.

- Tényleg? - döntötte Eunshin oldalra a fejét. - Miért? Alkohol van benne?

- Igen, drágám, pontosan. - hazudott Seonghwa, és megkent egy zsemlét, majd párizsit rakott rá. - Tessék, szívem. Egyél. - tette az asztalra, és meggyőződése volt, hogy nagyon is komikus látványt nyújt.

- Köszi, mami. - mosolygott Eunshin és elfogyasztotta a szendvicset.

Ahogy készen volt, Seonghwa vissza kísérte Eunshin-t a szobába, homlokon csókolta, és visszament a hálószobába, ahol ezúttal bezárta az ajtót.

- Most biztos elment a kedved... - sóhajtott Seonghwa szomorkásan.

- A kedvem? - horkant fel Hongjoong. - Pornós nyuszinak öltözve billegeted magad, és a kedvem miatt aggódsz? Az egekben van, Hwa-baba. - ragadta meg Seonghwa kezét és egy csókot nyomott rá. - Sztriptízelj nekem, szerelmem.

Five years later [Seongjoong]Where stories live. Discover now