- Mamiiiii! - kiabált Eunsoo. - Eunshin tépi a hajamat!
- Oh a szülőség örömei. - nyögött fel Seonghwa és a férje mellkasába temette az arcát. - Arra kelni, hogy az egyik gyerek tépi a másik haját.
- Azokra az időkre emlékeztet, mikor még éneklésből kerestük a kenyerünket, és hat másik felnőtt férfit kellett nevelnünk. - nevetett Hongjoong halkan.
- Erről jut eszembe, olyan régen találkoztunk velük! Lassan összekéne hoznunk egy találkozót. - mondta Seonghwa.
- Mhh. - értett egyet Hongjoong.
- Mami, Eunshin kitépte a hajam! - visított Eunsoo, mire Eunah is felébredt, és sírni kezdett.
- Én intézem a fiúkat, te intézed a kislányt. - állt fel Seonghwa az ágyból.
- Jó. - bólintott Hongjoong és úgy tett, ahogy a párja mondta.
Seonghwa szépen kiment a nappaliba, és megdöbbenve látta, hogy Eunsoo a földön zokog, Eunshin pedig mellette ült egy tincs hajjal a kezében.
- Mi a fészkes fene történt itt? - kérte őket Seonghwa számon, csípőre tett kezekkel.
- Eunshin kitépte a hajam. - mutatott Eunsoo könnyes szemekkel a kopasz foltra a fején.
- Hát ez jó ronda, kisfiam, nem fogok hazudni. - vette Seonghwa szemügyre. - Nincs más választásunk, ezt le kell borotválnunk. Még kopaszon is jobban néznél ki. - azzal fogta és a fürdő szobába vitte a kisfiút, majd leültette a kád szélére.
- Neeehhh! Mammmiii aahh ne csinálldd! - visított Eunsoo, miközben Seonghwa megragadta a borotvát, és elkezdte végighúzni a fiú fején.
- Hahaha! - nevette ki Eunshin.
- Ne nevess, mert te leszel a következő. - mordult rá Seonghwa, mire Eunshin elhallgatott és Eunsoo is kevésbé sírt. - Úgyis elegem van már abból, hogy mást sem csináltok mint egymás haját tépitek.
Néhány perccel később a két kisfiú és Seonghwa elhagyták a fürdőt, és mikor Hongjoong megpillantotta őket abszolút leesett az álla, aztán nevetésben tört ki.
- Ez nem vicces, apu. - tette karba Eunsoo a kezeit duzzogva.
- Mostantól nem kell péntenként fizetnem a gyerek megőrzőért amikor ugrálni megyek. - jegyezte meg Seonghwa. - Legalábbis addig nem, amíg vissza nem nő a hajuk.