אמיליההעיר נראתה שקטה מהמרפסת שלי, אך השקט הזה היה רק אשליה. כשהפכתי את עצמי לתוך המיטה, ניסיתי להניח את תחושת המעקב מאחוריי, אך התחושה לא עזבה אותי. המגע של הסדינים הקרירים על עור חשוף שלי לא הצליח למנוע ממני להרגיש את הלב שלי פועם במהירות, מתנגש בקירות החזה שלי. כל צל, כל רעש קטן מחוץ לחלון היה מביא אותי להרגיש כאילו מישהו ממשיך לעקוב אחרי כל תנועה שלי.
אני שכבתי במיטה, עיניי סגורות, מנסה להתרכז בנשימות שלי, אך תחושת האפלה והריגוש לא עזבה אותי. הדמיון שלי שוטט למקומות אפלים, שבהם התשוקה והפחד מתמזגים יחד. כל מה שקרה במהלך היום כל מבט, כל מגע היה כמו פסקה בסיפור שלא הצליחתי לסיים. התשוקה שמילאה אותי לא הייתה משהו פשוט, היא הייתה כזו שהתפשטה בכל תא בגופי, והשאירה אותי חסרת מנוחה. ניסיתי לחשוב על כל מה שעשיתי, כל פריט שלבשת, איך התעוררתי ונהייתי מודעת למגעים הקטנים, כמו רוח על עור.
תחושת העיניים עליי הלכה והתעצמה זה היה כאילו מישהו ראה כל פרט בי, כל פרט שחסר לי לעתים קרובות. כל מה שרציתי היה להרגיש מבודדת, אבל בכל מהלך שלי, הייתי חשה שמישהו לא משאיר אותי לבד. אני זוכרת את הרגע שבו התקלחתי, מים חמים שטפו את גופי, אבל התחושה של תשוקה מסוכנת לא נעלמה. הסבון, שהרגיש כל כך חלק על עור חשוף שלי, הפך להיות סמל לתשוקה שלא ניתן להדחיק.
אני זכרתי את כל מה שקרה את ההתנהגות שלי, איך שחשבתי על כל פרט ופרט. המגע של הידיים שלי, הנגיעות הקטנות, איך שנסיתי להיות רגועה אך הגוף שלי לא הפסיק לזוז, לציית לתשוקה שהתעוררה בי. הרגשתי כאילו אני נמצאת במרכז איזה סרט אפל, שבו התשוקה שלי מתנגשת עם הפחד של מה שאני לא יודעת.
שכבתי במיטה, מנסה להבין את מה שקרה לי, מנסה לגלות אם זו רק התחושה שלי או שמה שהרגשתי היה אמיתי. כל פרט קטן בבית שלי כל צל, כל רחש היה כמו ניגון לתשוקה שלי, משהו שמבקש להתממש. הייתי חשה כאילו כל פעולה שאני עושה, כל מגע שלי עם עצמי, יוצר סרטונים מיני פרטיים שאני חווה שוב ושוב.
התחושות שלי הלכו והתרקמו, ואי הידיעה מה באמת קורה סביבי הפכה את הכל למורכב יותר. היה משהו במעקב שלי שהתחבר לנסיעה לתוך חוויות אינטימיות, שיצרה ניגודיות קשה בין הניסיון שלי להיות רגועה לבין ההתרגשות שגאתה בי. כל פעם שהנחתי את ראשי על הכרית, הרגשתי כאילו אני חיה בעמקי תשוקה לא ניתנים להסבר, שאותם אני לא יכולה להבין או לשלוט בהם.
תחושת ההשתוקקות שלי, האפלה שהפכה את כל מה שראיתי למורכב ומסובך, הכניסה אותי לתוך מצב של חוסר מנוחה מתמשך. הרגשתי כאילו מה שאני מחפשת, מה שאני מתפתה אליו, נמצא מעבר להישג יד, ואני לא יכולה לנוח עד שאדע את האמת.
באותו הרגע, כשהמיטה שלי הפכה לגן של התשוקות שלי, ידעתי שמה שממתין לי, מה שמסתתר בצללים, הוא הרבה יותר מסתם פחד.הסיפור יקח אותכם למחשבות עמוקות על תשוקה ואהבה.
כזאת שתרצו לעצמכם.
תהיו מוכנים לאפלה.היי נסיכות ונסיכים שלי, אשמח לדעת מה חשבתם על הפרק ואם השאיר טעם לעוד ?❤️
אני אשתדל בשבוע לעלות שלושה פרקים ואפילו יותר עם ההספק שלי וכמה תרצו עוד.💘
YOU ARE READING
תשוקה מסוכנת
Romanceאמיליה, עיתונאית חוקרת צעירה ונחושה, אינה מודעת לעיניים הנעוצות בה מכל פינה. גבריאל, סוכן חשאי מנוסה, מקבל משימה לעקוב אחריה כדי להגן עליה, אך משימתו הופכת במהרה לאובססיה מסוכנת. שנים רבות מפרידות ביניהם, אך דבר לא יכול לעצור את המשיכה הבלתי נשלטת ש...