Part 13

324 21 4
                                    



אמיליה

לאחר הערב ההוא בבר, התחושות שלי היו מבולבלות ומלאות בתשוקה. ברגע הראשון שראיתי את אותו גבר גבוה ושרירי, הרגשתי כאילו העולם סביבי הפסיק להסתובב. היה משהו במבט שלו, בעיניים השחורות והמהפנטות, שגרם לי להרגיש שאני מכירה אותו כבר זמן רב. כל פרט בו, החל מהשיער השחור העבה ועד לשרירים המודגשים תחת חולצתו, קרץ לי בצורה שגרמה לי להזות עליו שוב ושוב.
לא הצלחתי להפסיק לחשוב עליו מאז שנפגשנו. הבחור, עם נוכחותו המהותית והמסתורית, עשה רושם כל כך עז שאני לא יכולה להוציא אותו מהראש שלי. התחושה שהייתה לי באותו רגע הייתה משהו שלא חוויתי מעולם חיבור מידי שגרם לי להרגיש כאילו אני נמשכת אליו באופן בלתי מוסבר. גם כשנפרדנו, תחושת המשיכה הזו לא עזבה אותי.
היו לי תחושות חזקות לגבי האיש הזה, ולא משנה כמה ניסיתי להתמקד בדברים אחרים, המחשבות שלי תמיד חזרו אליו. התשוקה שהרגשתי אליו הייתה עזה וממכרת, והפכה את כל מה שחשבתי עליו למשהו אישי יותר. הייתי מוכנה לגלות כל פרט עליו, כל סוד שיכול להוביל אותי להבנה עמוקה יותר של מה שקרה באותו ערב.
אני בחדרי נחה והטלפון שלי רוטט חידד את כל התשוקות והתשובות לשאלה שלי.
כשפתחתי את ההודעה, הרגשתי כאילו הלב שלי פועם בצורה שונה. התמונה שציפיתי לראות הציגה את הבחור מהמסתורין, אך הפעם הוא היה ללא חולצה . השרירים שלו היו בולטים בצורה מסחררת, הקעקועים שלא ראיתי סנוורו את עיניי, עם עור שחום ומתוח שמבליט כל קו ופרט. כל חלק בגוף שלו נראה מושלם ומפתה, ותחושת החמימות שקרנה מהתמונה הוסיפה לתחושת הפיתוי שלי.
בהתחלה, הייתי המומה מהמראה החושני והמשכנע שלו. כל פרט בתמונה, כל שריר, כל קימור עורר בי רגשות עמוקים שלא יכולתי להדחיק. התמונה יצרה תחושת קרבה אינטימית ומיידית, כאילו הוא נמצא כאן לצידי, מולי, ומביט בי ישירות. כל זכר לתמונה יצר עונג מיידי ותחושת חיבור, שהייתה כה חיה ומוחשית עד שהרגשתי כאילו אני נוגעת בו ממש.
התמונה השניה לא מהירה להישלח. הפעם תמונה שמסתמנת כאזהרה בעל תוכן מיני, ישר לחצתי על התמונה, ואני רואה זין מפלצתי, בערך 23 סמ עם פירסינג ושמי חרוט עליו.
מה לעזאזל ?!
אני בשוק, למה הוא כזה גדול.
בלי לשאול יותר מידי שאלות, התמונות שהוא שלח גרם לי להתחרמן בכל דרך שהיא, שגרמו לי לשכוח משמי חרוט על הזין שלו. הורדתי את מכנסיי הפיג׳מה שלי, את החולצה הורודה האהובה עליי. הוצאתי מהמגירה את הויברטור והדילדו המיועד לכוס שלי, מזל שגילחתי אתמול.
התחלתי לשחק בדגדגן שלי תוך כדי שאני צופה באופן מרתק על הזין שלו. מדמיינת איך הוא יזיין אותי ומה הוא יעשה לי.
קיבלתי הודעה ״יותר חזק, ילדה רעה״
הוא צופה בי עכשיו. מי הוא לעזאזל ?
המחשבה שהוא צופה בי מחרמנת אותי עוד יותר.
לקחתי את הויברטור והנחתי אותו על הדגדגן, הפעלתי אותו על המהירות הכי גבוהה, כמו שהגבר המסתורי ביקש. גנחתי בקולי קולות, שאני בטוחה שהשכנים שלי שומעים אותי. משום מה הידיעה הזאת הדליקה אותי.
הויברטור היה מהיר מידי. התחושה שעוללה בי בגוף שיתקה אותי. צרחתי את נשמתי.
למרות זאת אני ממשיכה.
אני עוברת לדילדו ומכניסה לתחת שלי בזהירות, אני מתחילה להוציא ולהכניס, לאט לאט.
עוד הודעה טקסט נשלחה, ״אני רוצה שתזייני את עצמך כאילו אני מזיין אותך.״
הקשבתי לו. אני לא מאמינה על עצמי, אבל הבחור הזה מסקרן אותי עד מאוד.
אני גונחת כמו משוגעת, אני רק חושבת עליו ומי הוא יכול להיות.
שלחתי לו הודעה ״גמרתי בגללך. איך היה הסרט?״
״אוננתי תוך כדי צפייה עלייך.
הוצאת ממני כל נוזל שתקוע בתוכי, את לא מבינה מה עשית לי זונה שלי.״
למרות שהוא קרא לי ״זונה שלי״ אהבתי את זה משום מה.
״אתה בחיים לא תקרא לי זונה, שמעת אותי בחור מזויין?״
״ברור זונה שלי, הרגע גמרת בשבילי. אני רואה שאהבת את הזין שלי? לא ככה?״
כשהמחשבות שלי התרכזו בו, הבנתי שהתשוקה שלי כלפיו רק התעצמה. זה לא היה רק עניין של משיכה פיזית, אלא תחושת חיבור שהרגישה אמיתית ועזת עוצמה. ההשפעה של התמונה גרמה לי לחשוב שוב על כל מה שקרה באותו ערב בבר, והתחושה שלי כלפיו נעשתה ברורה יותר מתמיד.
המבוכה שחשתי מהתמונה לא הצליחה להסתיר את התשוקה שעלה בי. רציתי להבין את האיש הזה, את מה שעומד מאחורי התמונות והודעות שלו. תחושת הקרבה אליו, למרות היותו לא ידוע ובלתי נגיש, רק חידדה את הרצון שלי לחקור עוד ולהבין את מהות הקשר שלנו. הרגשתי שאני נסחפת לתוך סערת רגשות שסוחפת אותי לעמקי תשוקה ומסתורין.
במהלך הלילה, כשאני שוקלת את הצעדים הבאים שלי, הבנתי שאני עומדת בפני אתגר גדול יותר ממה שחשבתי. התחושות שלי כלפי הבחור רק העמיקו, והן הפכו את החיפוש שלי לא רק למאמצים להבין את הסכנה שאני נתקלת בה, אלא גם לגלות את הקשר המורכב והעמוק שתחושת התשוקה שלי אליו יוצרת.. הוא לא היה סתם אדם שראיתי בבר הוא הפך להיות חלק מהמשוואה של חיי. התשוקה שלי אליו רק התעצמה, והצורך שלי לגלות את האמת עליו היה חזק יותר מאי פעם.
העובדה שהתאהבתי בו ממבט ראשון לא מהירה לבוא.

העובדה שהגענו ל30 הצבעות⭐️ ב5 ימים !?
תקשיבו אני מכורה אליכם!! תודה על כל הערכה והאהבה, עכשיו אני אעלה כמה פרקים נוספים בשבילכם❤️❤️

איך היה הפרק ?

תשוקה מסוכנת Where stories live. Discover now