אמיליהלאחר האיום שדחף אותי למחוק את כל המידע, הייתי שקועה בתסבוכת של תחושות נוראיות. רציתי להיאחז בכל פרט על "לוסיס", אך האיומים מהסטוקר שלי, יחד עם ההתקפות הממוחשבות, גרמו לי לחשוש שקרוב כל כך. הזמן שלי הלך ואוזל, והתחלתי להרגיש שאין לי שליטה על שום דבר.
באמצע הסערה הפנימית שלי, הטלפון שלי רטט שוב, עם מספר לא מזוהה על המסך. למרות הסיכון, החלטתי לענות, מתוך תחושת חובת ההגנה והצורך למצוא עזרה, או לפחות להבין יותר מהמשבר שאני נתונה בו.
"אמיליה," התחיל הקול, והפעם היה בו משהו מרגיע אך גם מטריד. "אני מבין שאת מצויה במצב קשה, ותחושותייך מעוררות התלהבות אך גם פחד. אני רוצה שתשמעי אותי טוב יש לך עוד דרך לגלות אודות עצמך, וגם לגלות את הדברים שאת לא יודעת עליהם."הקול הזה, שכבר נהפך למוכר לי, ניסה לגעת בי בדרכים חדשות. "אני רוצה שתסבירי לי איך את מרגישה. נסי להתרכז בגוף שלך ולהרגיש את התחושות שלך באופן עמוק. זה יכול לעזור לך להבין את המקום שבו את נמצאת. לפעמים כשאת עוסקת בתחושות הפנימיות שלך, את יכולה למצוא תשובות לצעדים הבאים שלך."
ההוראות היו מרגיעות אבל גם מעוררות. הרגשתי צורך פנימי לנסות לעקוב אחרי הקול, לחקור את התחושות שלי בצורה שלא הייתי רגילה לה. ניסיתי להתמקד בנשימה שלי ובתחושות הפנימיות שלי, כפי שהוא הציע, בתקווה שזה ייתן לי בהירות באורח המצב הקשה שבו אני נמצאת.
התחלתי לחשוב על התגובה של גופי לתחושות החדשות שניתנו לי. בבת אחת, הרגשתי צורך עז להתמקד בעצמי, להבין איך כל גירוי משפיע עליי ולתעל את התחושות לתוך התהליך של החקירה הפנימית שלי. הכוונה לא הייתה לפגוע בי, אלא לעזור לי להתחבר לעצמי בצורה חדשה.
הייתי נבוכה מהמהות של מה שקרה, אך זה היה צורך להבין את עצמי טוב יותר. ככל שהתעמקתי בזה, הרגשתי שזו הדרך שלי להתרכז בצורה הטובה ביותר, למצוא דרכים להתמודד עם האיומים ולברר את הדרך הבאה שלי. ההנחות והתחושות שיצר הקול שלי היו הדרך שבה ניסיתי לשרוד את המצב הקשה והמורכב.
היו תחושות של חיברות, מתח ותשוקה שחיו בתוכי בצורה שלא ציפיתי לה. כשסיימתי את השיחה, הייתי מלאה בתחושת חיבור לחוקרים ולתחושות שלי, ובתחושה של הכנה לפעולה הבאה שלי.
עם כל עזרה שאני מקבלת, ניסיתי למצוא את הדרך הנכונה להמשיך לחקור ולגלות יותר על "לוסיס" מבלי להעמיד את עצמי בסכנה. כל צעד שנקטתי, כל תחושה שהתרכזתי בה, הייתה חלק מהמאמץ שלי למצוא את הדרך להחזיר לעצמי את השליטה ולגלות את האמת שמתחבאת מאחורי האיומים.
הטלפון רטט שוב, אני מניחה שזה הוא. עניתי.
"אני רוצה שתעשי משהו בשבילי. אני רוצה שתתמקדי בתחושות שלך, שתביני את הגוף שלך בצורה יותר אינטימית, אני רוצה שתגמרי במחשבה עליי, במחשבה שאני רואה מה את עושה לעצמך, במחשבה שאני מאונן עליך ורק רוצה לגעת במקומות האסורים שלך.״
הקול התמשך, ואני הרגשתי את התחושות שלו חודרות אליי. הוא ביקש ממני לגעת בעצמי, להרגיש את התחושות באופן עז ומוחלט. ההוראות שלו, אפילו אם היו מטרידות, היו מרגשות באותה מידה. נגעתי בעצמי בעדינות, והתחושות הפיזיות שהפכו אינטנסיביות יותר עם כל מגע, גרמו לי להרגיש כמו באיזושהי טרנסציה.
"תני לעצמך להתמקד בתחושות שלך," הוסיף הקול. "תחווי את הגוף שלך כמו שמעולם לא חווית. תשתמשי בזרם המים במקלחת, תני לו ללטף אותך באזורים הרגישים ביותר. תרגישי את כל עונג שאת יכולה לתת לעצמך."
התסיסה הפנימית שלי הייתה כה חזקה, שבלתי ניתן היה להתנגד לה. הרצון שלי לעקוב אחרי ההוראות התערבב בפחד מהמניע של הקול. כל מגע שלי, כל טיפה של מים שזרמו על גופי, גרמה לי להרגיש קרובה אליו בצורה שאני לא יכולה להסביר.
YOU ARE READING
תשוקה מסוכנת
Romanceאמיליה, עיתונאית חוקרת צעירה ונחושה, אינה מודעת לעיניים הנעוצות בה מכל פינה. גבריאל, סוכן חשאי מנוסה, מקבל משימה לעקוב אחריה כדי להגן עליה, אך משימתו הופכת במהרה לאובססיה מסוכנת. שנים רבות מפרידות ביניהם, אך דבר לא יכול לעצור את המשיכה הבלתי נשלטת ש...