אמיליה
העיר בלילה הייתה רגועה, ואני התעוררתי בפתאומיות, ממתינה לסימן מהמציאות שלי שהייתה כבר כל כך מבלבלת. אור הבוקר שדלף מחלון חדר השינה שלי הציף את החדר באור עדין, אבל משהו הרגיש שגוי. כשהתמתחתי מהמיטה, עיני נמשכו לעבר שולחן העבודה שלי, שם הבחנתי בפיסת נייר חדשה שהייתה מונחת בין המסמכים שלי.
התקרבתי לשולחן, והלב שלי התחיל לפעום בקצב מהיר כשראיתי את הפתק. לא היה לי מושג מתי הוא הגיע לשם או מי השאיר אותו, אבל הייתי מוכרחה לדעת מה כתוב. הרגשתי כמו חיית טרף שנלכדה, תחושת דחיפות התערבה עם פחד לא מוגדר.
פתחתי את הפתק בידיים רועדות, וקראתי את המילים הכתובות עליו:
"אמיליה, את לא יכולה לברוח מהאמת. אני עוקב אחרייך, ואני חלק מהעולם שאת חיה בו. את נמצאת בסכנה שאינה נוגעת רק למי שאת חושבת. האובססיה שלי לא נובעת רק מהצורך לשמור עלייך, אלא גם מהתשוקה שגורמת לי להרגיש כל פרט בחייך. אני לא רק עוקב אלא גם מונע מהסכנה האמיתית להתקרב אלייך. התוכנית החשוכה שמאיימת עלייך מחייבת אותי לשמור עלייך, להגן עלייך מהאויבים האמיתיים שמאיימים על חייך. המשיכי לחקור, אך זכרי כל מה שאת מוצאת, כל פעולה שלך נוגעת במציאות שסבוכה יותר ממה שאת יכולה לדמיין. חיי שלך קשורים לשלי, ואני כאן בכל צעד שלך. אני מקווה שההבנה הזו לא תפריע לך אלא תגן עלייך."
המילים הלכו והתמזגו בתודעתי כמו חומצה, שורפות כל מחשבה אחרת. הקול הפנימי שלי צעק באי נוחות, אבל גם במקביל התפשטה בי תחושת סקרנות מפתה. איך יכול מישהו לדעת כל כך הרבה על חיי? והמהות של האובססיה הזו הייתה קשה לעיכול.
לאחר מכן, הטלפון שלי רטט על השולחן, מספר לא מזוהה הופיע על המסך. התשוקה שלי לא הצליחה להתגבר על תחושת הדחיפות, אז עניתי לשיחה. הקול מהעבר השני היה נמוך, כמעט מפתה, מלא במשהו בלתי נודע:
"אמיליה," התחיל הקול, "אני רואה שאת מתמודדת עם הרבה יותר ממה שחשבת. יש לך כוח שאינו תלוי במה שאת רואה או שומעת. אני כאן כדי לעזור לך, אך הדרך שלך עלולה להיות הרבה יותר מורכבת ממה שדמיינת."
המילים שלו היו כמו קסם שגירוי אותי בצורה שאני לא יכולה להסביר. התשוקה שלי, שהתעוררה מהאיום שהרגשתי, הלכה והתרקמה למשהו שלא יכולתי לשלוט בו. פתאום, הרגשתי את היד שלי נוגעת בעצמי, ללא כל שליטה. כל תנועה שלה הייתה כתגובה ישירה לקול שלו, כאילו הוא שואב אותי לתוך רשת של תשוקה שאני לא מבינה.
"אני מרגיש אתך," המשיך הקול, כמעט בחצי לחש. "אני יודע מה את מרגישה. תני לתחושות שלך להשתלט עלייך. אני לא רוצה להזיק, אני רק רוצה שתרגישי את מה שאת מרגישה."
כשהקול שלו חדר לתוך התודעה שלי, התגובות שלי החמירו. כל מגע שלי היה מלווה בהבנה עמוקה יותר של התשוקה, כל גירוי של הקול היה חודר לתוך כל נים של הגוף שלי. הגעתי למצב שבו היד שלי לא יכלה להפסיק, מלטפת את עצמי בעדינות.
לא הבנתי מה קורה לי, אך התחושות התפשטו בתוכי בצורה בלתי ניתנת לעצירה. הייתי תחת השפעת הקול שלו, מרגישה את התחושות הנעימות שממלאות אותי, ומבולבלת מהמגע הבלתי נעלם של עצמי. שיחקתי בדגדגן שלי וגמרתי כמו שלא גמרתי בחיים, רק בזכות קולו, הקול שלו חירמן אותי בצורה לא הגיונית. הסיטואציה הייתה אוטומטית, כולה גרמה לי להרגיש קרובה למישהו שאני לא יודעת עליו כלום, אבל הרגשתי קשר עמוק אליו.
הטלפון סיים את השיחה, ואני נותרתי עם תחושת חיבור מסובכת ומעוררת. הקול שלו נמשך בתודעתי, תשוקה ופחד מתערבבים בתוכי, עם הידיעה שמישהו, למרות שאני לא יודעת עליו כמעט כלום, משפיע עלי בצורה שאני לא יכולה להבין. התחושות שלי לא היו רק פיזיות, אלא גם רגשיות, כל פרט מהפתק ומהקול השאיר אותי עם תחושה עמוקה של חיבור מסוכן ומרתק, שכנראה רק התחלתי להבין אותו.היי נסיכות ונסיכים שלי, איך היה הפרק ? קרה לכם בעבר שהתחרמנתם מקול של גבר ? שהתאהבתם בקול שלו ?🤭
החלטתי שאני מעלה עוד פרק, אני אעלה בהמשך היום עוד שלא אשאיר במתח ❤️
YOU ARE READING
תשוקה מסוכנת
Romanceאמיליה, עיתונאית חוקרת צעירה ונחושה, אינה מודעת לעיניים הנעוצות בה מכל פינה. גבריאל, סוכן חשאי מנוסה, מקבל משימה לעקוב אחריה כדי להגן עליה, אך משימתו הופכת במהרה לאובססיה מסוכנת. שנים רבות מפרידות ביניהם, אך דבר לא יכול לעצור את המשיכה הבלתי נשלטת ש...