Part 12

477 35 9
                                    


אמיליה

הכאב מהאיום והלחץ מהפושעים השפיעו עליי עמוקות, ולמרות שידעתי שהייתי מצויה במרכז של סערה מסוכנת, הרגשתי שאני זקוקה למעט שקט ולהתנתק מהמציאות הכאוטית של חיי. החלטתי לצאת לבר המקומי עם חברות שלי, מקום שהרגשתי בו נוחות ורוגע. המקום היה בדיוק מה שיכולתי להשתמש בו כדי לשכוח מהדאגות לזמן מה, וליהנות מהחברה והקלילות של ערב רגיל.
כשהגענו לבר, הרעש היה עז, והמוזיקה המתנגנת הייתה כמו קצב שמזמין אותי להתרחק מהדאגות שלי. בין כל הצעקות והצחוקים, הרגשתי שמץ של נינוחות. התיישבתי על הבר ותחושת החופש המוגבל שלי נרקמה באוויר. אני לא יודעת איך זה קרה, אבל בדיוק אז, כשחיפשתי משקה, הבחנתי בבחור שנראה כאילו יצא מסיפור אגדה.
הוא היה גבוה, כמעט שני מטרים, וההופעה שלו הייתה כמו משהו שמגיע מהתמונות המהפנטות ביותר. שיערו השחור גולל סביב פניו בצורה מתוחה ומדויקת, ועיניו היו כהות, בוהות בכזה עומק שהרגשתי שאני נלכדת בהן. הגובה שלו היה מאיים בצורה מסוימת, אך יחד עם זאת היה בו משהו שמשך אותי.
הוא לבש בגדים שחורים, חולצה הדוקה שמבליטה את שריריו המוגדרים, כמעט כאילו הייתה מכוונת כדי להדגיש כל פרט של גופו. הוא נע בקפיצים מדודים, כל תנועה שלו הייתה בטוחה ומחושבת. הרגשתי כמו נמר שצופה בעכבר, תחושת חשמל באוויר.
הוא התקרב אליי, והמבטים שלנו נפגשו. חיוכו היה בטוח ומסתורי, וכשהוא פנה אליי, קולו היה נמוך ומענג. "היי," הוא אמר, "אפשר להזמין אותך למשקה?"
העיניים שלו שידרו עוצמה, ובאותו רגע הרגשתי איך כל העומס מהימים האחרונים נמוג. תחושת העונג והסקרנות התערבבו בי, והתשוקה שלי לרגעים פשוטים של הנאה התעוררה מחדש. כשהזמנתי אותו להצטרף אליי, הייתה בי תחושת אופטימיות זהירה, כנראה מהמסתורין שסבב אותו.
כשהמשכנו לדבר, הרגשתי שהתשוקה למפגש הזה הייתה כמו מנוע שמניע את הכל, סוחף אותי לתוך עולם חדש ומסקרן. המפגש הזה, למרות שהוא היה פשוט בעיניי, היה כמו פרק חדש בחיי, אולי התחלות חדשות ומבולבלות, אך גם מרגש ומלא בחוויות שטרם חוויתי.
כשהסתכלתי עליו, הרגשתי כמו פיתוי שנסגר סביבי, ובאותו ערב, בבר המוכר, הרגשתי שזו הזדמנות להתרחק מהמציאות ולתת לחיים החדשים להיכנס, ללא דאגות ומחשבות נוספות.

איך היה הפרק נסיכות ונסיכים שלי ?

פרק 13 ב25 הצבעות !!
רק אומרת שנשלח לאמיליה הודעה מסוכנת לעומת זאת טעימה ומסנוורת.

תשוקה מסוכנת Where stories live. Discover now