⤵ 𝐶ℎ𝑎𝑝𝑡𝑒𝑟 ° 𝐹𝑜𝑢𝑟 ⤴⁴

278 64 27
                                    

ئەمجارە گەر بینیمیتەوە هەرگیز وەک
پێشتر نابم ئەوجارە من
ئەوکەسە دەبم کە بایەخت پێ نادەم.

ئەمجارە گەر بینیمیتەوە هەرگیز وەکپێشتر نابم ئەوجارە منئەوکەسە دەبم کە بایەخت پێ نادەم

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

پۆڤیـ'لـارا||






لێرە وەک درەختێکی شکاو و ڕزیو وەستاوم، بە چاوەکانی خۆم بینیم، باشترین هاوڕێکەم تایلۆر،ئەو کچەی پێم وابوو هاوڕحی منە، ئەو کەسەی پێم وابوو هۆکاری خۆشبەختیمە، لەنێو باوەشی هاوسەرەکەم بینیم کە چۆن ماچی یەکتری دەکەن، بۆچی هێندە بەئازارە ؟ ئادریک تۆ هاوسەرەی منیت بۆچی ئێستا باوەشت لە کچێکی تر داوە؟ ئادریک من لێرەم ئەوەتا ئەشقەکەت لێرەیە، لاراکەت لێرەیە،تۆ بۆچی کچێکی ترت لەباوەش کردوە؟بۆچی ئەو ماچ دەکەیت؟





هەست بە قاچەکانم ناکەم، دڵم هەڕەشەی دەرچوون دەکا، چاوەکانم دەڵێن درۆیە ئەوەی تۆ دەیبینیت، ئەمە ڕاستی نیە؟ نەخێر ڕاستیە، لەمە ڕاستەقینەتر نابێت هەردوکیان کەوتوونەتە گیانی یەکتری وەک ئەوەی من نەبم لەم نێوەندە، وەک ئەوەی من هاوسەری دانەیەکیان نەبم و هاوڕێی ئەوی تر نەبم، دەمویست بڕۆم لێرە بەڵام قاچەکانم لەجێگای خۆیان چەقیون، بۆچی لەو هەموو شوێنە زۆرە لێرە لەماڵەکەمان ئەوکارە دەکەن؟ بۆچی لەسەر هەمان جێگا کە من لەگەڵ تۆ بووم ئێستا کچێکی ترت هێناوەتە جێگام و لێرە لەگەڵ ئەو خەریکی کاری پیسیت؟



کاتێک ئادریک ویستی جلی تایلۆر دابکەنێت نیگایەکی دەرگاکەی کرد، چاوەکانی شکاو فراوان و تاوانبار دیار بوون، نیگای تایلۆر کاتێک منی بینی پڕبوو لەترس " لـ لارا!!! " ئادریک بەرەو لای من هات و ئەو فرمێسکەی لەچاوانم دەمێک بوو وەستابوو کەوتە خوارەوە " لارا وەک ئەوە نیە کە بیری لێدەکەیتەوە، سەیرکە من" بەر لەوەی بهێڵم قسەکانی تەواو بکات زلەیەکم لێدا، ئەو دەستە جگە لەنەرمی و خۆشەویستی بۆتۆ زیاتر نەبووە ئەمڕۆ بوە هۆی ئازار ئادریک ئیڤانۆڤ.





" چۆن نیە هااا؟ من چیم بەهەڵە بینی ئادریک ؟ لێرە لەناو ماڵەکەم و لەناو ژورەکەم، خەریکی کات لەگەڵ کچێک بەسەر دەبەیت کە بەناو باشترین هاوڕێی منە، پێم بڵێ من لەچی هەڵە تێگەشتووم؟" ئازاری ناخم دەیخواردم دەمویست بەجۆرێک هاوار بکەم کە هەموو دونیا گوێیان لەدەنگم بێت، بەڵام ئایە ئەوە دەبێتە چارەسەر؟ ئایە ئەوە ئازارەکەم کەمتر دەکاتەوە؟ نایکات هیچ شتێک ئەو ئازارە گەورەیە کەم ناکاتەوە، هیچ شتێک ناتوانێی ببێتە چارەسەری ئەو ئازارەی ناخم.






دەوڵـەمەنـدێـڪے نابینا||𝐊•𝐓𝐇(کۆتایی هاتوە) Where stories live. Discover now