𝐶ℎ𝑎𝑝𝑡𝑒𝑟 ° 𝑓𝑜𝑢𝑟𝑡𝑦 𝑆𝑒𝑣𝑒𝑛 ⤴⁴⁷

209 61 114
                                    

هەموومان بۆ کەسێک
یاساکانی خۆمان دەشکێنین.

هەموومان بۆ کەسێک یاساکانی خۆمان دەشکێنین

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" لارا ؟!" تایهیۆنگ کە لەنێو بەشی خوارەوەی مۆڵەکە دەگەڕا بەدوای لارادا بانگی کرد بەڵام لەهیچ کوێیەک لارای بەرچاو نەدەکەوت و پەیوەندی بۆ دەکرد کەچی وەڵامی نەبوو، ئاهێکی هەڵکێشا و پەیوەندی بە سونگهوونەوە کرد " بزانە موبایلەکەی لارا لەکوێیە،هەر ئێستا" تایهیۆنگ وای گووت و پەیوەندیەکەی داخست و چاوەڕێی وەڵامی سونگهوون بوو و لەنێو بەشەکە بەدوای لارا دەگەڕا.




" لەکوێیت لارا لەکوێیت؟" تایهیۆنگ خەمی بوو و دڵی ئازاری هەبوو، هەستی دەکرد لارا شتێکی خراپی بەسەر هاتوە، لەنێو بەشەک دەگەڕا و ناو کافتریا و شیرینی خانەکانیش دەگەڕا لارای لەهیچ کوێیەک بەرچاو نەدەکەوت، موبایلەکەی دەستی بە زەنگ لێدان کرد و سەیری کرد، سونگهوون بوو و وەڵامی دایەوە" چی بوو؟"


" گەورەم ئەو لە بەشی مەلەوانگەی مۆڵێکە.." تایهیۆنگ بەخێرای پەیوەندیەکەی داخست و بەخێرای بەرەو بەشی مەلەوانگەکە چوو، هەر کە چووە ژورەوە سەیره ناو مەلوانگەکەی کرد بەڵام کەس دیار نەبوو، تاوەکوو سەیری ناوەوەی مەلوانگەکەی کرد.






کچێک بەرەو دەرەوەی مەلەوانگەکە دەهات و لەنێو قۆڵەکانیشی کەسێکی تر هەبوو، دڵی تایهیۆنگ بەبەرزی لێیدا کە ئەو کەسەی ناو قۆڵی کچەکەی بینی "لارا!" تایهیۆنگ هاواری ناوی لارای کرد و بەخێرایی چوە لێواری مەلەوانگەکە و لارای لە کچەکە وەرگرت و لەسەر ئەرزەکەی پاڵخست، هەموو جەستە و قژی تەڕببو، لێوەکانی مۆر ببویەوە و ڕەنگی مردویەکی لێ نیشتبوو، تایهیۆنگ بەترسەوە دەستی لەسەر ملی دانا و هەستی بە لێدانی دڵی نەدەکرد "لارا... لارا گیانەکەم چاوەکانت بکەوە،فیدات بم لارا چاوەکانت بکەوە" تایهیۆنگ هاواری دەکرد و شەقی بچوکی لە کوڵمی لارا دەدا.



" ئاوا نابێ هەناسەی دەستکردی پێبدە، ئایە دەزانی چۆنە؟" کچەکە وای گووت و تایهیۆنگ سەیری کچەکەی کرد و پاشان بەخێرایی دەستی لەسەر سنگی لارا دانا و هەوڵیدەدا هەناسەی دەسکردی بۆ بکات، بەدەستی لێوی لارای کردەوە دەمی لەسەر دانا و هەناسەی پێدەدا، دیسانەوە بەخێرای دەستی لەسەر سنگی دانا و فریاگوزاری سەرەتایی بۆدەکرد.

دەوڵـەمەنـدێـڪے نابینا||𝐊•𝐓𝐇(کۆتایی هاتوە) Where stories live. Discover now