تاوان نیە بڵێم شانسم
لە هیچ نەبوو.
" یانی دادەم دەنێریەوە کۆریا؟" لێڤا بە خەمباریەوە وای بە دایکی وت، ئەو بەڕاستی خەمبارە بەبێ لارا، هەرچەندە لارا گرنگیەکی ئەوتۆی پێ نادات بەڵام لێڤا هێشتا خوشکە گەورەکەی خۆشدەوێت، دەیەوێت لەلای بێت.
" کچم با دوای نان خواردن باسی ئەو بابەتە بکەین" ئەناتۆلی بە خەندەوە وای لێڤا وت،لارا لەلایەک دڵتەنگ بوو کە باوکی هێندە بە میهرەبانیەوە قسە لەگەڵ لێڤا دەکا و بۆ ئەو وانیە، لەلایەکیش دڵخۆش بوو کە ئەگەر هەیە بینێرنەوە کۆریا.
لە دوایی نان خواردن هەموویان لە هۆڵەکە بوون، لارا یاری بە نینۆکەکانی دەکرد لە شڵەژاویا، ئەناتۆلی بە نیگایەکی سارد و ڕقاوی سەیری لارای کرد " من هاوسەرگیرم بۆ ڕێک خستویت و هەفتەیەکی تر هاوسەرگیری دەکەیت" ئاناتۆلی زۆر بە ئاسایی قسەی کرد، لارا چاوەکانی لە شۆکدا کرانەوە.
"بـ باوکە؟ هاوسەرگیری چی؟ چۆن بڕیارێکی لەم جۆرە دەدەن بەبێ ئەوەی پرس بەمن بکەن؟" لارا بەهۆی شۆک و توڕەییە زۆرەکەی ئاگاداری خۆی نەبوو و هەڵچوو و هاواری کرد، لیۆنس بەخێرای هەڵسایەوە و زلەیەکی لە کوڵمە سپیەکانی دا و جێی پەنجە درێژ و ڕەقەکانی بە سووری لەسەر کوڵمی خوشکەکە نیشان کرد.
" بە چ ڕوێک قسە دەکەیت؟ مەگەر تۆ کە لەو وڵاتە هەر شەوەی لەباوەشی پیاوێک بوویت پرست پێمان کردوە؟ بیرێکت لە نازناو و ئابڕووی خێزانەکەت کردۆتەوە؟ بێ ئابڕوو هەرگیز نەکەیت دەنگت لەسەر باوکم بەرز بکەیتەوە هەرگیز" لیۆنس بە توندی دەستی لەنێو قژە ئاڵەکەی لارا ئاڵاندبوو و هاواری لەسەر دەکرد.
" ئەگەر ئازایت ڕەتی دەکەیتەوە! سوێند بەخوا دۆزەخی سەر زەویت نیشان دەدەم بێ ئابڕوو " لیۆنس بە توڕەیی دەستی لەنێوو قژی لارا هێنایە دەرەوە و فڕێیدایەوە سەر قەنەفەکە و هەناسەیەکی قوڵێ هەڵمژی و چووە دەرەوەی ماڵەکە.
لارا بەخێرایی لەهۆڵەکە چوە دەرەوە و بەرەو ژوورەکەی لێڤا چوو" دادە ~~" لێڤا بانگی کرد و ویستی بەدوایدا بچێت بەڵام دایکی دەستی گرت " واز لەو بێ ئابڕوە بهێنە کچم" لێڤا دڵی پڕ بوو نەیدەزانی چی بکات بۆ خوشکە بێ نازەکەی " ئـ ئێ باشە دایەگیان من ناچمە لای تەنها کتێبەکەم دەهێنم وانەیەکم ماوە" لێڤا درۆی کرد و خەندەیەکی درۆینەی کرد تا دایکی ڕێی پێبدات بچێتە ژوورەکەی.
YOU ARE READING
دەوڵـەمەنـدێـڪے نابینا||𝐊•𝐓𝐇(کۆتایی هاتوە)
Romance"بەڕێز ڪیم بە ئەگەرێکی زۆر هەرگیز لەم کوێریە ڕزگارت نابێت"دکتۆرەکە بەو پیاوە دەوڵەمەندی کوێرەی ڕاگەیاند بەبێ ئوومێدی دوای هەزاران چارەسەر کە هەموو بێسوود بووە. " بۆچی دیسانەوە هاتمەوە هەمان خاڵ؟ بۆچی کە وادەزانم هەموو شتێک تەواو بوە دووبارە وەک سەرە...