هەرنا تۆ مەگۆڕێ.
" ئەوە مانای چیە؟ " لارا پرسیاری لە تایهیۆنگ کرد کەلە ژووری وێنەگرتن بوو و بەتەنها ئەو و تایهیۆنگ بوون، دوو ڕۆژبەسەر ئەو خوانەی ئێوارەیە تێپەڕیوە و لارا هێشتا نیگەرانە لەسەر بابەتی تایلۆر.
" ئێ وتم، لەماڵەکەم بچۆ دەرەوە، ئاسییە بچۆدەرەوە لە ماڵەکەم ئیتر تۆ بەزۆری ناهێڵمەوە لەماڵەکەم" تایهیۆنگ وای بە لارا وت، لارا چاوەکانی فراوان بوو بەدیار قسەکانی تایهیۆنگ " تۆ بەڕاستی....." لارا بێدەنگبوو و نەیدەزانی چیش بڵێ، تایلۆر لەبەردەم دەرگاکە گوێی گرتبوو و خەندەی کرد کە گوێی لەقسەکانی تایهیۆنگ بوو، لەناخەوە ئاهەنگی سەرکەوتنی دەگێڕا کە هەنگاوێک لەپلانەکەی نزیک بۆتەوە.
" چیە مەگەر خۆت نەت دەویست بچیتە دەرەوە لەماڵەکەم؟ کەواتە بڕۆ و ڕێگام پێداویت تەواو، تۆ ئیتر ئازادت بوویت لارا، چیتر بەندت ناکەم لەلای خۆم" تایهیۆنگ لەسەر کورسیەکە دانیشت و وای بە لارا گووت، لارا هیچی پێ نەدەوترا، چاوەکانی پڕ ئاو بوو.
تایلۆر خەندەیەکی کرد و بەرەو ژوورەکەی چوو، دەرگاکەی داخست و موبایلەکەی دەرکرد و ژمارەیەکی داگرت و پەیوەندی کرد" سڵاو خانمەکەم " تایلۆر بە بزەوە سڵاوی لەو کەسە کرد کە پەیوەندی بۆ کردبوو " بەڵێ هەواڵی خۆشم لایە بۆتۆ ....... پلانەکەمان هەنگاوێکی گەورەی ناوە تایهیۆنگ لارای لەماڵەکەی دەرکرد ....... بەڵێ ئیتر کارەکەم ئاسان بووە ..... بێگومان خەمت نەبێت ..... خوات لەگەڵ خانمەکەم " تایلۆر بە خەندەوە پەیوەندیەکەی داخست و لەسەر کورسیەکەی دانیشت.
قاچەکانی لەسەر یەکتری دانا و موبایلەکەی لەنێو دەستی دەخولاندەوە و بزەیەکی شەیتانی لەسەر لێوان بوو" ئێهـ لارا خاتوون دەبینی،چۆن ئەمجارەش ئەوەیانت لەدەست دەردێنم " تایلۆر پێکەنی و تاڵی قژی خستە ناو دەستەکانی و یاری پێدەکرد، هەنگاوی یەکەم کە دەرکردنی لارا بوو لەماڵەکەی تایهیۆنگ بەسەرکەوتویی توانی بیکات، ئێستاش دەست بە پلانی دووەم دەکات کە نزیک بوونەوەیە لە تایهیۆنگ.
──•~❉᯽❉~•──
دوو ڕۆژ تێپەڕیوە و لارا لەماڵێک دەژی بەتەنها، ئەمڕۆ پشوە و هەر لەماڵەوە ماوەتەوە، لەسەر جێگاکەی پاڵکەوتوە و بەبێ دەنگی سەیری سەقفی ژورەکە دەکات و بیر لەو چەند ڕۆژە دەکاتەوە، تایهیۆنگ زۆر لەگەڵی ساردە، تەنانەت یەک جاریش لە کۆمپانیا نایەتە بینینی، کە ئەو دوو ڕۆژەش تێپەڕیوە هیچ نەیبینیوە.
YOU ARE READING
دەوڵـەمەنـدێـڪے نابینا||𝐊•𝐓𝐇(کۆتایی هاتوە)
Romantik"بەڕێز ڪیم بە ئەگەرێکی زۆر هەرگیز لەم کوێریە ڕزگارت نابێت"دکتۆرەکە بەو پیاوە دەوڵەمەندی کوێرەی ڕاگەیاند بەبێ ئوومێدی دوای هەزاران چارەسەر کە هەموو بێسوود بووە. " بۆچی دیسانەوە هاتمەوە هەمان خاڵ؟ بۆچی کە وادەزانم هەموو شتێک تەواو بوە دووبارە وەک سەرە...