⤵ 𝐶ℎ𝑎𝑝𝑡𝑒𝑟 ° 𝑇𝑤𝑒𝑛𝑡𝑦 𝑆𝑖𝑥 ⤴²⁶

290 64 58
                                    

ئەگەر بە شڪاوی گەڕایەوە لات
ئەوەشی لێی ماوەتەوە بیشڪێنە.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




تایهیۆنگ چاوەکانی کردەوە و سەیری تەنیشتی کرد، لارا لە نزیکی لەسەر تەنیشت پاڵکەوتوە و بە هێمنی خەوتوە، بزەیەک هاتە سەر لێوانی کە دوێنێ شەوی هاتەوە بیر، بۆ ئەو شەوێکی پڕ لە سۆز و خۆشەویستی بوو دوور لە جنس و حەز، بۆ ئەو تێکەڵ بوونی ڕوحی خۆی بوو لەگەڵ ئەویندارەکەی.


تێکەڵ بوونی گیان و ڕووحی خۆی بوو لەگەڵ لارا نەک خەوتنێکی ئاسایی، دەستی بەرەو قژی برد و خستیە پشت گوێیەکانی و دەستی لەسەر کوڵمەکانی دانا، سەیری ڕوخسارە بێ خەوشەکەی دەکرد و هەستی بە نەرمیەکەی دەکرد، کەم کەمە و بەلێڵی نیشانە دڵبەرەکانی دەبینی لەسەر شان و ملی لارا، بزەیەکی کرد.




نازانێ پەیوەندیەکەی لەگەڵ لارا بەرەو کوێ دەچێت و دەگاتە کوێ بەو کارەی دوێنێ شەویان، بەڵام پەشیمان نیە لەوەی دوێنێ لەگەڵی بوو، لەوەی گرنگی پێدا لەکاتێک لارا زۆر پێویستی بەو بوو، کە ئەو داوایانەی لارای بیر هاتەوە خەندەیەکی کرد و پاشان بیری دەکرد ئاخۆ کێ ئەو کارەی لەگەڵ لارا کردوە، چونکە زۆر جوان دیار بوو لارا دەرمان خوارد کرابوو، سەرەڕایی دووجار بەیەکەوە بونیان لارا هێشتا هێور نەببوە و داوای زۆرتری دەکرد.






بەدڵنیاییەوە دیسانەوە مامۆژنی لەژێر ئەم کارە دەردەکەوێتەوە بەڵام چ قازانجێکی دەست دەکەوێت لەو کارە؟ هەر چیەک بێت ئێستا چەندان بابەتی گرنگتری هەیە تا گرنگی پێ بدات و هەوڵی لەگەڵ بدات،ماچێکی لە مل و کوڵمی لارا کرد و لەسەر جێگاکە هەڵسایەوە و بەرەو گەرماوەکە چوو.









دوایی ماوەیەک لارا چاوەکانی بە کزی کردەوە و هەرزوو هەستی بە سەر ئێشەیەکی زۆر کرد و دەستی بە توندی لەسەر سەری دانا تا ئازارەکەی کەمتر بێتەوە، چاوەکانی کردەوە و سەیری ژورەکەی کرد،ئێرە ژووری ئەو نیە، کەواتە لەکوێیە؟ سەیری چوار دەوری کرد زانی ژوری تایهیۆنگە بەڵام بۆچی لەژورەکەی ئەوە؟ بۆچی لەسەر جێگاکەی ئەو خەوتوە؟


کە ویستی هەڵسێتەوە ئازارێکی زۆری لە کەمەر و قاچەکانی دروست بوو "ئاخ" لەئازاردا ناڵاندی و ویستی سەیری قاچی بلات بەڵام قیژاندی کە جەستەی خۆی بە ڕوتی بینی، بە توندی پێخەفەکەی لەخۆی ئاڵاند و بە چاوە فراوانەکی سەیری ژورەکەی دەکرد.

دەوڵـەمەنـدێـڪے نابینا||𝐊•𝐓𝐇(کۆتایی هاتوە) Where stories live. Discover now