Ось дівчина стоїть перед дверима величезного маєтку, це те місце де дівчина можливо працюватиме. Це її шанс, оскільки на всіх попередніх їй відмовили через те, що вона ще навчається в університеті, хоч і заочно.
Соломія: доброго дня, я прийшла на співбесіду, до Миколи Володимировича.
Охоронець: Ви, Соломія?
Соломія: так, це я.
Охоронець: проходьте, Бос, на вас вже чекає.
Зайшовши в двір дівчина почала розглядати все навкруги, в далечині вона побачила величезний сад, де був чималий дитячий майданчик. Біля входу на Соломія чекала жінка середніх років.
Олена: доброго дня, мене звати Олена, я домогосподарка у Миколи Володимировича.
Соломія: приємно познайомитись, я Соломія. Чи не могли б, Ви, мені показати, де знаходиться його кабінет?
Олена: так, звичайно, ходімо.
Зайшовши до будинку вони попрямували на другий поверх.
Олена: ось тут його кабінет.
Соломія: дякую, надіюсь, ще зустрінемось.
Жіночка мило посміхнулась, після чого розвернувшись пішла геть, Соломія в свою чергу постукала в двері та чекала, поки їй дозволять зайти. Отримавши цю відповідь дівчина зайшла в середину.
Соломія: доброго дня, мене звати Соломія.
Микола: я знаю.
Від такого грубого та жорстокого голосу дівчина зжалася, а тіло покрилось сирітками.
Микола: наскільки я зрозумів, ви вчитель англійської та іспанської мов.
Соломія: саме так, зараз я закінчую навчання, точніше мені залишилось отримати диплом і все. Якої мови ви б хотіли, щоб я навчала вашу доньку?
Микола: взагалі я б хотів, щоб, Ви, повністю зайнялись навчанням доньки. Моя дружина загинула декілька місяців тому, з того моменту донька максимально закрита і я розумію, що нереально наймати репетиторів з кожного предмета, тому мені б дуже хотілося, щоб ви переїхали сюди. Тому, якщо, Ви, згодні з завтрашнього дня можете приступати до роботи.
Соломія: звичайно, я згодна.
Микола: от і чудового, можете їхати за своїми речами, я скажу комусь зі своїх людей, аби допомогли, Вам.
Соломія: дяк...
Дівчина не встигла договорити, оскільки вони почули дитячі крики з першого поверху. Микола відразу зірвався з місця та попрямував на вихід, те ж саме зробила і Соломія. Спустившись на перший поверх вони побачили, як у вітальні на підлозі лежала дівчинка та плакала, а поруч з нею була Олена.
Олена: Злата будь ласка заспокойся, тобі просто потрібно поїсти.
Злата: не буду, я не хочу.
Микола: що сталося?
Олена: Микола Володимирович, Злата знову не хоче їсти і вона розбила вазу, яку зробила ваша дружина.
Микола: яка ваза?
Олена: та, що стояла у на стелажі з книгами.
Микола: добре, Ви, вільні.
Жінка вийшла з вітальні, а Микола відразу підійшов до своєї доньки та намагався її заспокоювати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Злочинний синдикат
FanfictionВін Бос мафії, який втратив дружину. Вона викладач, яка зовсім скоро стане не просто викладачем.