Розділ 5

152 15 0
                                    

Дівчина встала з гойдалки та попрямувала до своєї спальні. Швидко прийнявши душ заснула. Зранку Соломія прокинулась близько 7 ранку. Одягнувшись в спортивний одяг вона спустилась на перший поверх, де побачила Олену.

Соломія: доброго ранку.

Олена: добрий, ти чому так рано прокинулась?

Соломія: ну для мене це не рано, я зазвичай так і прокидаюсь, після чого іду займатись. Я думаю, Ви, ж не проти, щоб я позаймалась на вулиці.

Олена: ні, але в будинку є спортивна зала.

Соломія: дійсно?

Олена: так, на нульовому поверсі.

Соломія: дякую, а о котрій прокидається Злата?

Олена: близько 9.

Соломія: дякую.

Після чого дівчина спустилась та побачила величезний спорт зал. Взявши килимок вона почала займатися. Десь через годину, коли дівчина вже планувала закінчувати почула, як по сходах хтось спускається.

Микола: доброго ранку.

Соломія: добрий ранок.

Микола: все, що ви просили лежить у вітальні на столі.

Соломія: дякую, тоді я піду.

Дівчина прибрала за собою та підняла до себе в кімнату, переодягнувшись Соломія спустилась на перший поверх, де в їдальні вже сиділи Микола та Злата.

Злата: Соля, привіт. Сідай до нас снідати.

Соломія: сонечко, я не снідаю.

Микола: можливо кави чи чаю?

Соломія: якщо можна то кави.

Микола: так, звичайно, Олена зараз все приготує.

Соломія: ні, дякую, але я сама все приготую.

Дівчина попрямувала на кухню, де почала готувати каву. Коли все було готово вона повернулася до їдальні.

Злата: Соля, а що ми сьогодні будемо робити?

Соломія: для початку ми подивимося, що ти знаєш з іспанської мови, а потім у мене є одна ідея, який ми зможемо провести всю іншу частину дня.

Злата: круто. Тато, а ти сьогодні довго будеш на роботі, ми ж сьогодні підемо погуляємо в парк, як і домовлялися?

Микола: золотко у мене дуже багато роботи, давай на вихідних.

Злата: але ж ти обіцяв мені.

Микола: я пам'ятаю крихітка, але в тата дуже багато роботи.

Соломія побачила, що в дівчинки на очах вже навертаються сльози.

Злочинний синдикат Where stories live. Discover now