Розділ 13

223 20 3
                                    

Микола: так, сонечко, ти щось хотіла? Я трішки зайнятий.

Злата: я за тобою скучила, коли ти приїдеш додому?

Микола: принцеса, я спробую приїхати сьогодні на вечерю.

Злата: добре, тоді ми з Сольою приготуємо вечерю.

Микола: домовились.

Завершивши розмову Злата подивилась на Солю.

Соломія: що?

Злата: а ти вмієш готувати рибу та овочі гриль?

Соломія: вмію, а що?

Злата: тато їх дуже любить, давай приготуємо.

Соломія: добре, але при одній умові.

Злата: якій?

Соломія: поки готуватимемо, будемо говорити іспанською.

Злата: добре.

Після чого дівчинка з вогником в очах побігла на кухню, Соломія ж посміхнулась та пішла за Златою. 

Соломія: Bueno, Zlatka, ¿nos ponemos a cocinar? (Ну, що Златко, починаємо готувати?)

Злата: ¿Así que por dónde empezamos? (Так, з чого почнемо?)

Соломія: Saco el pescado y las verduras de la nevera, mientras enciendo el horno. (Діставай з холодильника рибку та овочі, а я поки увімкну духову шафу)

Діставши все, що потрібно вони почали готувати, через півтори години двері відчинилися і на звук побігла Злата, а за нею пішла Соломія.

Злата: ТАТО, нарешті ти приїхав.

Микола: привіт, моє золотко. Як в тебе справи?

Злата: все прекрасно, а ми з Сольою поки готували вечерю вчили іспанську.

Микола: ого, нічого собі? Тоді пішли куштувати, те, що ви приготували.

Зайшовши в їдальню Микола побачив накритий стіл.

Микола: ого, нічого собі.

Сівши за стіл вони почали вечеряти, після того, як Злата спала Соломія стояла на балконі та дивилась на зорі, про те тут її самоту порушив Микола.

Микола: ми можемо поговорити?

Соломія: про що?

Проте хлопець нічого не відповів, а притис до себе дівчину та поцілував, Соломія впала в шок, проте не відповісти вона не могла, оскільки після ситуації вночі, коли вона обробляла йому рани, зрозуміло, що він їй не байдужий.

Соломія: що...що це було?

Злочинний синдикат Where stories live. Discover now