Коли хлопець вийшов з будинку, побачив, що вже приїхала його подруга з донькою.
Ліза: привіт.
Микола: привіт, дякую, що приїхала.
Ліза: ти прекрасно знаєш, що я готова до тебе приїхати в будь-який час, точно так само, як і Жора, або хтось інший з нашої компанії.
Мілана: а, де Злата?
Микола: вона в будинку, десь у своїй кімнаті. В будинку є Соломія, вона тебе проведе.
Дівчинка кивнула, після чого побігла в середину. Вона зустріла Соломію, дівчина провела її до Злати і дівчата почали гратись.
Потім Соля вийшла на вулицю де зустріла Миколу та Лізу Судакову.Микола: до речі, знайомтесь, це Соломія – так би мовити тьютор для Злати.
Ліза: зрозуміло, а я Ліза. Приємно познайомитись.
Соломія: взаємно.
Микола: все, я поїхав.
Ліза: бережи себе.
Дівчина обійняла друга, після чого Микола сів в авто та поїхав, дівчата в свою чергу зайшли в будинку, діти грались в кімнаті. Соломія разом з Лізою сіли на дивані.
Ліза: наскільки я зрозуміла ти педагог?
Соломія: так, я вчитель англійської та іспанської мов.
Ліза: круто, завжди мрія вивчити іспанську.
Соломія: ахахаххах, якщо хочеш можу допомогти?
Ліза: дійсно?
Соломія: так. Я обожнюю викладати іспанську, особливо разом зі Златою.
Ліза: Маша, обожнювала іспанську.
Соломія: можеш, щось розповісти про неї.
Ліза: це дуже особиста тема, Коля буде проти.
Соломія: я запитую не просто так, сьогодні вночі Злата кликала маму та просила мене не відпускати її.
Ліза: Шапа з Машою були просто ідеальною парою, він був неймовірно холодною людиною, але поруч з нею він був геть іншою людиною. Коли вони дізнались, що в них буде дитина були просто на сьому небі від щастя, під час вагітності Маша, майже весь час була в Іспанії і саме тоді ідеально вивчила іспанську, коли Златуся підросла вона почала навчати і її. Вони планували дитину, і за декілька днів, до того, як вона загинула дізналась, що вагітна. Маша не встигла розповісти Колі, але потім він все-таки дізнався, після чого почав ще більше винити себе.
Соломія: ого, нічого собі.
Ліза: я думала, що його вже ніхто не поверне до життя, але тут з'явилась ти.
Соломія: я? Не говори маячні, я просто няня для його дочки.
Ліза: це тобі так здається, я пам'ятаю його до того, як в нього зі Златою з'явилась ти.
Дівчина вже хотіла відповісти, проте до них підбігли дівчата.
Злата: Соля, ти обіцяла, що ми сьогодні приготуємо піцу.
Соломія: я пам'ятаю. Мені здавалося, що ти хочеш погратись з Міланою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Злочинний синдикат
FanfictionВін Бос мафії, який втратив дружину. Вона викладач, яка зовсім скоро стане не просто викладачем.