Розділ 8

130 13 0
                                    

Злата: тато, я хочу їсти.

Микола: ну тоді ходімо, щось знайдемо, оскільки, тітки Олени вже немає.

Злата: Соля, а давай, щось разом приготуємо?

Соломія: і що ти хочеш приготувати?

Злата: а, ти вмієш готувати піцу?

Соломія: взагалі-то, так.

Злата: тоді давайте всі разом приготуємо піцю.

Дівчина вже хотіла обережно відмовитись, проте в неї не вийшло, оскільки її випередив Микола.

Микола: донечка, можливо Соломія вже втомилась, давай ви завтра приготуєте піцу, а сьогодні відпустимо її відпочивати.

Злата: ну, добре, але завтра обов'язково піца.

Соломія: домовились.

Після чого вони вийшли з води та розійшлись по своїх справах, а саме: Соломія попрямувала до себе в кімнату, аби прийняти душ, а потім трохи почитати, Шапаренко ж разом з донькою попрямували на кухню, щоб повечеряти. Після чого хлопець вклав Злату спати, а сам вирішив попрацювати на терасі. Проте коли він вийшов, побачив там Соломію, яка сиділа в кріслі закутана в ковдру та читала, якусь книгу. Побачивши Миколу дівчина вже збиралася попрямувати до себе в кімнату, але він її зупинив.

Микола: ми можемо поговорити, будь ласка.

Дівчина глибоко вдихнула, після чого повернулася до чоловіка.

Соломія: уважно вас слухаю.

Микола: як у вас вийшло так швидко поладнати зі Золотою?

Соломія: просто, я показала їй, що мені можна довіряти.

Микола: зрозуміло.

Соломія: це все чи ще щось?

Микола: ні, але якщо хочете можете продовжити читати, мені це не заважатиме.

Соломія: ну добре.

Дівчина повернулась на місце, а чоловік сів за стіл, щоб попрацювати. Поки хлопець займався переглядом різних звітів, час від часу спостерігав за Соломією.

Pov Shaраrenko
Боже, яка вона чарівна, так стоп Коль зупинись, вона всього навсього няня для твоєї доньки.

Із думок Миколу вивів телефонний дзвінок.

Микола: так, слухаю.

Денис: Шап, у нас проблеми.

Микола: що сталося?

Денис: наш сервер зламали, а також на нашу територію зайшли.

Микола: добре, я тебе зрозумів, скоро буду.

Денис: може ти завезеш Злату до нас?

Микола: все добре, зі Златою побуде її няня.

Денис: добре, тоді я чекатиму на тебе.

Микола: домовились, до зустрічі.

Злочинний синдикат Where stories live. Discover now