Злата: нуууу Соляяя.
Соломія: ну, добре, якщо Мілана з Лізою не проти то пішли.
Мілана: мамо.
Ліза: ходімо, ходімо.
Вони зайшли в середину будинку та знайшовши всі продукти почали готувати. Поки готувалася піца можна було почули велику кількість смішну, а коли страва вже була готова, Ліза віднесла її на терасу, Соломія ж взяла напої і також попрямувала на вулицю. Вийшовши дівчина впала в шок оскільки побачила велику кількість охорони по периметру.
Соломія: що це?
Ліза: схоже все-таки, щось дуже серйозне, якщо стільки охорони.
Соломія: і часто таке буває?
Ліза: така кількість охорони це рідкість, але близько 20-25 людей це норма.
Соломія: зрозуміло.
Дівчата пробули в них до вечора, після чого поїхали додому, залишившись на вдвох вони почали думати, чим можна зайнятися.
Злата: а давай подивимось мультфільм.
Соломія: ну, пішли, тоді ти біжи у вітальню, а я зараз візьму смаколиків і почнемо дивитись.
Злата: я хочу тобі допомогти.
Соломія: добре, тоді тримай ось це, а я візьму інше.
Коли все вже стояло на столі, дівчата обрали фільм та почали дивитись його, після чого Соломія підготувала Злату до сну та почала її вкладати.
Злата: а можна, я сьогодні також з тобою посплю?
Соломія: добре, але спочатку я схожу в душ, домовились?
Злата: так.
Поки дівчина приймала душ, Злата обрала іграшку та зайшовши до спальні Соломії почала чекати на неї.
Вже через годину вони солодко спали, цього разу ніч пройшла спокійно.
Весь наступний день, вони займались навчанням. Шапи не було, принаймні, коли дівчата прокинулись хлопця вже не було.
Злата: а коли тато приїде?
Соломія: я не знаю сонечко.
Дівчинка встала з дивану та побігла на 2 поверх, після чого повернулась назад з планшетом в руках.
Злата: а давай йому зателефонуємо.
Соломія: Златусь, тато може бути зайнятим.
Злата: ну, тоді давай хоча б спробуємо.
Соломія: добре.
Сівши за стіл вони почали телефонувати, через декілька гудків хлопець відповів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Злочинний синдикат
FanfictionВін Бос мафії, який втратив дружину. Вона викладач, яка зовсім скоро стане не просто викладачем.