☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sokáig hatalmas csend honolt kettejük közt. Mindketten megkapták az Americanojukat. Hiába volt forró, hiába égette mindkettejük torkát, csak itták, míg végül Hyunjin meg nem törte a csendet.

- Rommá tetted a kapcsolatod érte?

Minho sóhajtott, végül letette bögréjét - Igen. - megköszörüli torkát, de nem tudja folytatni. Még szemkontaktust sem létesít Hyunjinnal.

- Hyung. Amit mondtál nekem korábban, kölcsönös. - biztosítja a másiknak - Bármit elmondhatsz. Igazából barátaim sincsenek, akiknek szétkürtölhetném, szóval mondhatod. - kuncogott fel szomorkásan, amibe az idősebb is beszállt.

Minho megkönnyebbülten nézett fel rá, végül pedig folytatta. Teljesen megnyílt: - Jeonginnak hívták.

Hyunjin meglepődött a fiú neve hallatán. Nem tudta milyen fejet vágott, talán szemöldökeit összehúzta. Fogalma sem volt arról, hogy Minho meleg lenne. Nem látszott rajta. Csak néha tett olyan mozdulatokat, amik kérdőjeleket hagytak Hyunjinban.

- Szóval... féléves kapcsolatom volt vele, amikor... egyszer ugyanígy egy céges bulira voltunk hivatalosak. - Minho hasát böki az összes bűnös szó, mondat - Nem autóval mentünk, mert tudtuk, hogy részegek leszünk. - ujjait piszkáló kezét bámulja tovább - Már előtte ismertem Jisungot egyébként. - tette hozzá mellékesen - Szóval a bulin én rengeteget ittam. Jeonginnal borzasztóan összevesztem, nem akartam vele hazamenni. Megszégyenítettem őt. Mármint a barátaim előtt. Mindennek elhordtam. Kurvának... pedig nem is gondoltam róla ezt. Semmi ilyesmit nem gondoltam róla. És ekkor jött képbe Jisung, hogy hazavisz. Aznap este nála tanyáztam, aztán még ott csókolóztunk. Nem volt bűntudatom. Viszont szerettem Jeongint, de akkor Jisung valamit életre keltett bennem. Egy eltitkolt vágyat, talán. - rántott vállain, nem érdeklést tettetve. Pedig nagyon érdekelte - Másnap zavarban voltunk. De hazavitt. Felhívtam Jeongint, hogy találkozzunk, aki bele is ment ebbe. Bocsánatot kértem. Szégyenkeztem, és végül megbocsátott. Ugyanígy kávézni jöttünk, de... már nem éreztem azt a vágyat, amit eddig. Próbáltam magam rávenni a szeretetre. Hogy szeressem őt. De nem ment. Most rajta volt a sor, hogy elhívjon engem valahová. Elmentem, és... ott elmondta, hogy érződik rajtam a megerőltetés. És, hogy ő ezt nem akarja tovább. Szakított velem. Engem meg... engem meg nem érdekelt. - lábai már remegnek az asztal alatt. Kezeit combjához dörzsöli, izzadsága csillog a bőrnadrágján - Felhívtam Jisungot. Elmondtam neki mindent. Kivéve, hogy miatta történt ez az egész. Tudom, hogy bűnösnek érezné magát miatta, és bántaná magát. Ezt meg nem akartam. Aznap felajánlotta, hogy átjön. Ott aludt nálam. Megint megtörtént a csók...Viszont... brutálisan belészerettem. Minden egyes nap egyre jobban megbámultam. És belefeledkeztem mennyire gyönyörű, és vonzó. Sokszor volt intimebb úgymond a "kapcsolatunk". De... egyszer amikor iszogattunk, kiderült, hogy neki is van kiszemeltje. Egy szerelme. Így egy világ tört össze bennem. Nem hittem volna, hogy annak a sok csók ellenére másba szerelmes. - megköszörülte torkát, majd félve, de Hyunjinra emelte tekintetét - Nem vagyok annyira jó ember Hyunjin. Meg sem érdemlem ezt a fajta életet, ha már egyet tönkretettem.

WINE • HyunHoWhere stories live. Discover now