6.

705 41 14
                                    

XXX POV

"Izvestaj."

Kratko kazem kada udjem u svoju kancelariju.

"Danas negde posle 15 sati gospodjica je otisla u vilu Ivanov."

Lukas moja desna ruka zapocne.

"Mafijasi?"

Upitam ga na sta on klimnu glavom i nastavi sa pricom. Moja firma ih je obezbedjivala par puta.

"U kuci se nalazila veci deo vremena, dva sata, ali onda su je nasi ljudi kroz kamere koje su prethodno hakovali uocili kako izlazi sa bebom iz vile i zatim muskarca i devojku kako idu za njom. "

Doda mi tablet na kojem su snimci od kamera.

Muskarac viče na nju dok se devojka iza smeje lukavo. U dvoriste ubrzo ulaze kola iz kojih izadju Dimitri i Dunja Ivanov, poznat par u svetu mafije.

Dunja se priblizi Lei, izgledale su prisno.

Razmene par reci nakon kojih se Dunja okomi na muskarca i poce da ga udara po grudima.

Lea ih rastavi prepusti dete i krenu ka autu.

Ali ubrzo se vrati i probi se do one devojke koja je svo vreme stajala pozadi i skoci na nju udarivsi je dva puta u nos ali onda je onaj muskarac nasilno odvoji od devojke.

Lea samo krenu ka autu nesto rece Dunji i Dimitri, zatim napustivsi dvoriste

"Gde je sada?"

Vratim mu tablet i pitam ga.

"Krenula je kuci verovatno, ali je stala, i trenutno je parkirana kraj ulice vec sat vremena na pola puta do njene zgrade."

Odgovori mi odmah, a ja uzmem kljuceve sa stola spremajuci se da idem.

"Zar ne rizikujes previse?"

Lukas me zabrinuto upita kada provali moje namere.

"Nemoj ti nista da se brines."

Odgovorim mu i napustim kancelariju ubrzo i firmu.

A onoga gada, vidim li ga ponovo oko nje, slomicu mu i ruke i noge.

Lea POV

Jecam u svom autu na pola puta do svog stana.
Ma gusim se koliko jecam.

Kisa pljusti jos vise mi davajuci do znanja u kojoj sam situaciji.

Poskocim kada se zacuje kucanje na prozoru i okrenem se.

Otvorim prozor i zaslepi me prizor ispred sebe.
Muskarac, kao grcki bog me gleda ocima zelenim kao suma.

"Izvolite?"

Trgnem se kada kapljice kise pocnu da mi padaju na lice.

"Parkirani ste ovde vec vise od sat vremena. Samo sam hteo da proverim jeste li dobro."

Potpuni stranac stoji na putu dok kisa pada sto bi se reklo i iz neba i iz zemlje samo da me pita jesam li dobro!

Pocnem da placem jos vise na sta se on spetlja.

"U...udj...udji u auto."

Promucam nekako na sta me on odmah poslusa, a ja zatvorim prozor.

Bez reci mu dodam peskir koji se nalazio na zadnjem sedistu i on poce da brise lice i kosu dok ga ja gledam opijeno.

Potpuni stranac mi je u kolima i mogao bi da me ubije ili nesto, ali i smrt od njega i njegove bozanske lepote bi mi lako pala.

Gledamo se i iscekujemo da jedno od nas dvoje pocne sa bilo kakvom pricom.

Tisina nije bila neprijatna, pritom bilo je jako prijatno.

I tako, uz pljustanje kise, razbila sam tisinu i pocela da pricam o stvarima koje me muce.

Ipak on je samo stranac kojeg vise nikada necu videti.
Jedan jako zgodan stranac.

_____

Obecavam da cete brzo saznati ime ovoga gospodina😁
Malo sam oduzila saznanje ko je on, ali ipak tako je najlepse🥰😍

Ljubim vas i hvala sto citate😘❤️

U plamenuWhere stories live. Discover now