9.

691 31 7
                                    

XXX POV

Gledam je kako nervozno pije vino i vrti glavom gledajuci svugde samo ne u mene.

Prisao bih joj prvog trenutka kada sam je ugledao, ali nikako ne mogu da je uhvatim samu.
Stalno prica sa nekim, a mene moj otac upoznaje sa nekim njegovim prijateljima.
Tako da smo i ja i ona zauzeti.

"Sine, dodji. Ovo su moji stari prijatelji."

Tata me zovnu i tako me natera da skrenem pogled sa nje.

Osecam se kao dete, tata me voda gde zeli, a ja ga poslusno pratim, ali nema veze...

Pricam sa ovim ljudima, ali iza njih sve krisom gledam u Leu.

"Izvinite me."

Kazem ovim dosadnim ljudima i krenem prema njoj kada vidim da joj se neki lik priblizio i da je dodiruje.

E pa nece moci tako druze.

Stezem pesnicu dok joj se priblizavam i grizem se za unutrasnjost obraza.

"Ima li problema?"

Obuhvatim joj struk i primaknem je sebi.
Gleda me njenim okicama i kao da zapali nesto u meni.

Kad sam ja postao ovakav?!

Onaj covek se samo odaljio, tako da smo ostali ja i ona jedno naspram drugog.

Lea POV

Iskreno sam se iznenadila kad je dosao.
Mislila sam da ce me samo islulirati, ali nije tako, i drago mi je zbog toga.

"Hvala."

Procistim grlo i kratko mu se zahvalim.

"Video sam damu u nevolji i nisam mogao da ostanem ravnodusan."

Progovori i nasmesi se otkrivajuci red belih zuba.
Gledam opijeno u njegov osmeh, ali se dozovem kad mi na pamet padne razgovor sa Reom.

"Ja sam Lea Popovski."

Odlucim da se predstavim jer mi je glupo da ga pitam -kako se zoves?-
tako da je predstavljanje najbezbednija opcija.

"Lev Belov."

Predstavi se i on, uze mi ruku u svoju i poljubi je, a u mom doljnjem delu stomaka se nesto promeskolji.

Ovako mali gest me je bacio u plamen.
Osecam da mi obrazi gore kad mi on ispusti ruku i ispravi se.

"Drago mi je sto smo se upoznali."

Nastavi on.
Meni je itekako drago sto smo se upoznali.

"I meni."

Odgovorim mu.

I tako, svo vece smo proveli diskutujuci o slikama u galeriji i jos puno raznih stvari.
Ja nisam zapocinjala temu posla, kao ni on, ali mislim da je tako lepse i bolje.
Razmenili smo brojeve takodje.

***

Bacila sam torbu na krevet pa sam se i onda sama bacila na isti uzimajuci ukrasni jastuk u koji pocnem da vristim sa svega sminkom na licu, u haljini i stiklama.

U glavi mi je njegov mali gest poljubca koji je u meni izazvao lavinu.

Njegove zelene oci koje me gledaju dok ljubi moju ruku.

Bacim jastuk i pocnem rukama da se hladim jer imam osecaj da cu da se zapalim.
Svo vreme se smejem kao blesava, a tako je i bilo tokom voznje kuci.
Ma kez mi je od uva do uva.

Priberem se malo i sredim se za krevet, ali najvaznije kez mi se nije micao sa lica, kao ni njegov osmeh i te zelene zavodljive oci.

________


U plamenuWhere stories live. Discover now