Lea POV
"Dobar dan."
Udjem entuzijasticno u salu za treniranje i javim se svima srecno.
Sinoc od kada sam ga srela u galeriji popravio mi je narednih nedelju dana.I tako, moj dan pocne napornim treningom.
***
"Jako mi je zao. Dimitri je poludeo, i sama znas koliko te on ceni posle svega sto si uradila za nas."
Dunja mi prica dok pijemo kafu u jednom od restorana.
O svemu smo pricale, i ako je ona osoba kojoj sve pricam, ipak nisam mogla da joj ispricam o svom problemu.
Ima dete od tri godine o kojem se brine dan noc, ne trebam joj jos i ja."Dunja, zasto se ti izvinjavas? Nisi nista lose uradila. On je gad, i to je tako."
Kazem joj i srknem gutljaj kafe.
"Iskreno, ne svidja mi se njegova devojka ni malo."
Otpali Dunja, na sta se ja glasno slozim tako poprimajuci par pogleda.
"Od prve mi se nije svidjela. Previse je fina, a takve su najgore."
Ja nadodam na njene reci.
"Glumica za oskara! Pocela da place tek kad je on usao u kucu, a kunem se samo sam joj rekla da necu da budemo drugarice."
Nastavim ja i agresivno uzmem dve kesice secera koje prospem u svoju kafu. Ima da se onesvestim od nerviranja.
"I Dimitri mrzi da ostavljamo Bogdana oko nje. Zabranio joj je cak uopste da je oko njega. Pricali smo sa njima kada si otisla. Devojka se ugusila od placa. Samo zavlaci Alekseja zbog novca, a on glup dopusta."
Sad i Dunja uze dve kesice secera koje usu u svoju vec dovoljno slatku limunadu.
"Drugarice, njoj trebaju dobre batine da je vrate na fabricka."
Ispalim ja na sta Dunja poce da se smeje glasno.
Realno mogla bi nedje samu da je uhvatim?
Nismo mi pristalice nasilja, mislim jesmo kad je potrebno, a toj maloj jeste itekako."Mala je bacila i oko na mog muza! Kao poklizala se i sasvim slucajno pala na njega."
Naglasi ovo zadnje Dunja.
Pa vidi ti te male.
"Znas sta!? Sama se pozivam kod tebe kuci! Veceras cu da dodjem, nedostaje mi Bogdan. Ja sam tetka i niko me nece spreciti da ispunjavam svoje duznosti!"
Ispalim ja, na sta se Dunja slozi.
"Tako je, ko je on da tebe cera?! Ti si moja sestra i ko te prstom dotakne kidam celu ruku."
Obozavam ju.
Ma recima ne mogu opisati koliko.Takodje smo i razgovarale o Levu, nema tu puno da se kaze, ali ipak, Dunja navija za mene da se udam za njega.
Lude zene.
Trudnoca bas jako udara na zene, ma i na muskarce.Poprocale smo jos malo pa smo se i razisle.
Sada je postala mama ne moze kao u stara dobra vremena sa mnom da sedi po citave dane u kaficu.A ja, pa ja jedva cekam svoj dolazak u kucu Ivanov.
Ne planiram sa se svadjam, samo da provedem vece sa osobama koje volim.
_________
Dobro jutro🥰
Ljubim vas i hvala sto citate😘❤️
YOU ARE READING
U plamenu
RomanceOna ima metu na celu, tri godine je srljala po svetu tako za vrat zakacivsi razne ljude. Njena glava je ucenjena na par miliona, i zbog svakakvih placenih ubica morala je da se vrati u svoju rodnu zemlju Rusiju. Tamo je doceka on sa drugom tako slom...