Lea POV
Odlucila sam da vise ne budem razmazeno deriste i bacila sam se u potragu o Lidijinom zivotu.
Devojka je zavrsila srednju, radila u struci nekolike godine,ima 25 godina, siroce je, i to je to.Takodje dosta mojih stvari je prebaceno u Levovu kucu, kao i moj laptop i jos neke spravice.
Ovde sam nedelju dana i super funkcionisem, osim sto mi je zabranjen izlazak iz kuce i dvorista.
Ali ipak ne bunim se, ovo mi dodje kao odmor.Ali, ja ne bih bila ja da ne unajmim nekoga da prati onu kucku.
Tako da, moj stari poznanik Majk je posluzio i ponudio se da mi pomogne.
Svake noci dobijam izvestaj o njoj, nista cudno ne primecujem i to me ubija.Ona muti nesto, a ja cu otkriti sta.
***
Bingo!
"Otisla je u neki kafic, mesto nije prometno. Svo vreme je gledala iza sebe, takodje nosi veliki sesir i naocare, kao i siroku garderobu."
Majk mi prica.
Prva sumnjiva stvar."Dolazim."
Kazem mu i vec sam na nogama, skidam majcu i oblacim drugu.
"Leve, idem. Hitno je."
Viknem i uzmem kljuc od svog auta.
Prakticno me je preselio ovde. Moje auto je ovde, skoro sva moja garderoba, sminka, stikle, ma sve."Gde mislis da si posla?"
On sidje sa stepenica.
Verovatno je bio u svojoj kancelariji.
Od kada sam ovde, stalno je kuci, to mi je rekla Marija, njegova domacica.Kao da sam tinejdzerka koja mora da prica svaki svoj korak.
"Hitno je kao sto sam rekla. I onako ce za mnom ici Fred i jos po neko."
Kazem mu i stavim svoje suncane naocare kao i sal i kaput.
Sumnjivo me je pogledao, pa mi je pokazao rukom da idem.
"Necu dugo."
Kazem i izadjem iz kuce.
***
"Ne mogu da verujem."
Sapnem tiho Majku.
Vilica mi je bukvalno do poda, ali krijem to sa jelovnikom kojim prikrivam lice."Ko je on?"
Upita on jos tise.
"Osoba koja bi trebalo da je mrtva."
Odgovorim mu, ali odmah sklonim pogled sa njih kada se okrenu i predju pogledom po kaficu.
Znala sam da mulja nesto!
Lev POV
"Gde je?"
Pozovem Freda koji se odmah javi na telefon.
"Ispred kafica (***)pored starog puta."
Odgovori mi, a ja se zacudim. Sta ce tamo?
Taj kafic se raspada, a ona sigurno nije devojka koja bi tamo isla.
"Sa kim je?"
"Sa starijim covekom gospodine."
"Pazi na nju."
Naredim mu i spustim.
Sta radis Lea?
Pustim je, a ona ko zna sta radi.Ovde je nedelju dana, vecina njenih stvari je prebaceno ovde.
Ne izlazi cesto iz sobe, a kad izadje, obicno je u kratkom sorcu i majci.
Kao da me namerno dovodi do ludila.Ja sam mirna i smirena osoba, ali ona kao da zapali nesto u meni.
Svestan sam da sam ja zasluzan za sve ovo. Da nikada nisam otisao onog kisnog dana da ju proverim verovatno bi moj zivot ostao isti.
Noge su mi bile brze od pameti i otisao sam. Verovatno da me je odjebala, da je rekla sve je dobro vise joj ne bi dosadjivao. Ne bi mi palo na pamet da gledam kamere i da istrazujem o njoj. Ali od prvog trenutka kojeg je krocila u moju firmu bacila me je u plamen. Interesivanje za nju je sve vise i vise raslo, dok nije preraslo u nesto vise.
I zato Lea Popovski, prvo cu te zastititi, pa onda zavesti.
Jer ti si jedina zena koja je u meni probudila zastitnicku i divlju zver i necu stati sve dok ne ostvarim svoj cilj._______
Sta mislite koja je to osoba sa kojom se Lidija sastala?🙊
Takodje, sta mislite o Levu?🙈🙈🙈
Ljubim vas😘❤️
YOU ARE READING
U plamenu
RomanceOna ima metu na celu, tri godine je srljala po svetu tako za vrat zakacivsi razne ljude. Njena glava je ucenjena na par miliona, i zbog svakakvih placenih ubica morala je da se vrati u svoju rodnu zemlju Rusiju. Tamo je doceka on sa drugom tako slom...