19.

682 38 20
                                    

Lea POV

"Hvala ti."

Zahvalim se kada udjemo u kucu i okrenem se prema njemu skidajuci kaput. Zima nema milosti ove godine.

"Za sta?"

"Za sve. Saslusao si me, ne osudjujes moj posao, greske, zivot. Hvala ti."

Jos jednom mu se zahvalim, ali ovaj put mu se priblizim.

Gleda me pogledom koji zapaljuje moju kozu, pogledom koji prodire u moju dusu.
Obavijem ruke oko njegovog vrata i naslonim se na njega.
Stegla sam ga u zagrljaj i ne zelim da ga pustim.
Obavio je ruke oko mog struka i stojimo tako zagrljeni.
Moja glava se nalazi u njegovom vratu, a njegova u mojoj kosi.

Udaljim malo glavu i sada ga gledam. Prelazim ocima po njegovom licu i zaustavim se na usnama.
Nesigurno se popenjem na prste spajajuci nase usne. Nezan poljubac prerastao je u zestok. Moje ruke ne miruju kao ni njegove dok idemo stepenicama hitajuci ka sobi.
U jednom potezu me podigne, a ja obmotam noge oko njegovih kukova.
Pokusam da otvorim vrata sobe ali ne uspem na sta se on nasmeje. Prebaci me u jednu ruku dok drugom otvori vrata.
Nekako smo nasli put do kreveta upustajuci se strasti i neizgovorenim osecanjima.

***

"Podseti me kako si me naterala na ovo?"

Upita me Lev dok se smestamo u cosak istog onog kafica.

"Nije bilo tesko."

Odgovorim mu i povucem ga na stolicu kada vidim da su ono dvoje usli.

Dosli smo u onaj stari kafic, prerusili se i spijuniramo Lidiju i oca mog zeta, Jakova.

Gad je hteo da ubije moju Dunju, e pa nece da moze.
Ne mogu da verujem da je ziv, Dimitri je rekao da ga je ubio.

Ja sam obucena u ogromnu sivu bundu, šal mi prekriva skoro citavo lice, imam kapu na glavi.

Ma ne bi me majka rodjena prepoznala.

Leva sam takodje prerusila, i ako ga ovo dvoje ne poznaju, necu ga sigurno dovesti ovde u ono njegovo crno ugladjeno odelo.
Zalepila sam mu crne brkove koje sam jedva pronasla u prodavnici i braon siroki kaput.

Da, smesni smo, izgledamo kao budale, sto i u jednu ruku jesmo. Ali treba se zrtvovati za svoje najmilije.

Fredu sam rekla da ih uslika par puta. Sama cu slike da donesem. Ma jedva cekam. Nece oni od Dunje i Dimitri budale da prave.
Kakav cu haos da napravim!
Ali samo treba da istrazimo jos malo...

"Idi, idi."

Gurnem Leva i on krene mucno prema njima.

Izvadim telefon i pritisnem snimanje pa ga sakrijem da ga ne vide.

Lev prilazi Lidiji i zakaci je tako da joj padne sesir otkrivajuci joj kosu, panicno se sagnu da uzme sesir, ali joj padnu suncane naocare tako otkrivajuci njeno lice, uvecam na njenu facu, potom na Jakovovu.

Jakov se ustade i krenu da udari Leva, ali on izbegnu njegovu pesnicu na jako cudan, ali urnebesan nacin.

Lev se izvini i okrene se krecuci prema meni.

Ja sam ustala i izasla napolje ulazeci u auto koje je bilo parkiran malo dalje od kafica.

"Bilo je zabavno."

Kazem mu kroz smeh dok skidam kapu i sal.

"Nikad vise."

Mrko me pogleda i iznervirano povuce brkove bacajuci ih na zadnje sediste.

"Ovaj snimak nikad necu izbrisati."

Kazem mu svo vreme umiruci od smeha premotavajuci iznova i iznova njega kako je gura, pa zatim izbegavanje udarca.

"Reci Lukase."

Ucutim se kada se Lev javi na telefon i ukljuci spikerfon.

"Gospodine, nasao sam podatke o tome da je Lidija Lukic nikad nije bila trudna. Poslao sam izvestaje i ostalo na Vasu kucnu adresu."

"U redu, hvala."

Odgovori mu Lev i prekine slusalicu.

Ne mogu da verujem.
Pa ta mala je namazana, i to dosta.

"I sta sad?"

Upita me Lev, nesto mi je puno umiljat. Mora da je zbog sinoc.

Jutros sam se probudila na njegovim grudima. Njegova ruka oko mog struka.
Najbolje budjenje do sad.

"Imam jednu zamisao. Cuj ovo. Kupicu rozu kutijicu, slike cu lepo da stavim u nju kao i ostale dokaze. Preko toga cu da stavim konfete, pa sta prvo izvuku izvukli su. I plus, rozu masnicu cu da stavim na kutiju. Ma iznanadjenje ima da bude nezaboravno."

Kazem mu svoju zamisao i zatapsem rukama.

"Sta?! Mislim da smo vec utvrdili da nisam normalna."

Povisim ton na njega kada me on samo pogleda u neverici.

"Nenormalna... to je previse blaga rec."

On ispali na sta ga ja pogledam izbezumljeno a on poce da se smeje.

I tako, sve do kuce smo zbivali sale i umirali od smeha.

________

Samo da vas obavestim da se i ovoj prici blizi kraj😭
Jako sam se vezala za njih dvoje, bas su mi dragi

Ljubim vas i hvala sto citate😘❤️



U plamenuOnde histórias criam vida. Descubra agora