23.

11 1 0
                                    

/3. osoba/



Chlapce strčili do díry, protože nemohli dovolit, aby vběhl do labyrintu. Ne takhle pozdě. Brzy se bude zavírat brána a to by znamenalo, že by hned přišli o zelenáče. Kluk byl celý zmatený, nepamatoval si nic ani své vlastní jméno. Nechápal proč ho sem strčili. Byl rozhozený a příliš zmatený. Měl spoustu otázek, na které ani placeři neznali odpovědi.




,,Tak co? už nebudeš zdrhat?" Zeptal se mladík, který k němu právě došel. Byl to Alby. Chlapec hned poznal, že tu má nějakou autoritu nad ostatními, tak se ho snažil poslouchat.
,,Jak se jmenuješ?" Zeptal se znova, ale velice klidně Alby. Věděl, jak se musí cítit. Sám si to prožil, ale v stokrát horší verzi.
,,J- Já Já si nic nepamatuji." Řekne vystrašeně mládenec a při tom se div nezhroutí.
,,To je v pohodě, brzy si vzpomeneš." Snažil se ho uklidnit Alby.
,,Kde to jsem?" Otázal se naopak chlapec.
,,Ukážu ti to tu." Odpověděl mu Alby a natáhl k němu ruku, aby mu pomohl na nohy.




,,Tady jíme, tady spíme, pěstujeme jídlo, stavíme příbytky." Ukazuje postupně Alby tomu klukovi různá místa.
,,To nejdůležitější máme z klece, ostatní je na nás." Pokračuje.
,,Z klece?" Zeptá se nechápavě.
,,Ano, jednou za měsíc nám doveze zásoby a nového bažanta." Ukáže Alby na klec, kterou mladík pred chvilkou přijel.
,,Kdo nás sem posílá? Kvůli komu tady trčíme?" Zeptá se znovu mladík, je velice zvědavý.
,,To nevíme. Říkáme jim Tvůrci." Zelenáč na to jen pokývne hlavou.




Po chvíli si to k nim namíří blonďatý kluk. Zelenáč ho viděl, jak je tam s nějakou holkou. Té holky si všiml, když jsem přijel. Vypadala, jakoby se ho bála, utíkala ode mě. Pomyslel si mladík.
,,Čau Alby, tak co ten novej?" Přijde k nim a zaměří pohled na bažanta. Alby mu nějak zvláštně neodpoví.
,,Tohle je Newt, vede to tady, když tu nejsem." Vysvětlí chlapci.
,,Já už myslel, že budeš běžec. Ale pak ses natáhl." Uchechtl se Newt.
,,To bylo bezva." Pousmál se.
,,Cože běžec?" Zeptal se mladík.
,,Newte běž najít Chucka a možná i Syd." Řekne Alby tomu blonďákovi.
,,Chucka ti najdu, ale Sydney do toho radši netahej, není ve své kůži." Vysvětlí a hned si to zamíří ke zahrádce.




Chvilku ještě mladík s Albym procházejí celý plac a nakonec se dostanou na věž.
,,To je náš svět. Dřeli jsme kvůli tomu, když si toho budeš vážit. Budeme spolu vycházet." Řekne Alby a porozhlédne se po celém place.
,,Co je tam?" Zeptá se mladík a ukáže na zdi kolem.
,,Máme tady jenom tři pravidla, První zapoj se, příživníky tu nechceme.
Druhé nikdy neubliž druhému placerovi, žijeme protože si důvěřujeme.
A nejdůležitější, Třetí nikdy nechoď za ty zdi, opakuji nikdy." Umlčel se.
,,Rozumíš bažante?" Kluk, ale neměl ani možnost odpovědět, protože se ozval hlas malého kluka.
,,Hele Alby!" Křikl a Alby se koukl dolů. Malý kluk ho rozesmál, když mu mával.
,,Ahoj Chucku." A zamával mu taky.




Poté se zelenáč vydal s Chuckem k sítím, kde mu začal uvazovat síť, pro něj. Mezitím za nimi přišla dívka.
,,Hej Chucku, co děláš?" Zeptala se.
,,Ahoj Sydney, uvazuji mu tady síť. Dívka se jen podívala na toho nového a hned odvrátila pohled, něco se jí na něm nezdálo.
,,Uvaž to radši ke klukům z ošetřovny, mají tam více místa." Řekla mu. Tomu klukovi neduvěřovala a měla k tomu své důvody.


/Sydney/


Seděla jsem na svém místě u zdi a hrála si s nožíkem. Nic lepšího na práci jsem neměla. Zbývaly asi dvě minuty do zavření bran, když jsem si všimla toho nového a Chucka jak jdou blíž k nim.
,,Hele nechoď tam, tam můžou jenom běžci, je to nebezpečný." Okřikl ho Chuck.
,,Dobře, tak se jen podívám." Ujistil ho ten nový. Udělal ještě dva kroky v před. Bylo na něm vidět, že už dál nechce a že chtěl mít prostě jenom lepší výhled. Ale jeden z mých kamarádů to asi nepochopil a shodil ho na zem. Byl to Gally.
,,Hej nech mě!" Křikl na něj ten nový. Přiblížila jsem se k nim a stejně tak Alby, Chuck a Newt.
,,Zachránil jsem ti život, měl bys mi spíš poděkovat." Okřikl ho Gally.
,,Za to, žes mě shodil? Chtěl jsem se jenom kouknout!" Okřikne ho bažant na zpět.
,,Lidi, co vám je?" Obrátí se na nás, ale než to dořekne, brány se začnou zavírat. Vyděšeně se otočí a pozoruje je dokud se nezavřou.
,,Příště tě tam nechám jít." Prskne na něj Gally a naštvaně odejde. Nevím, co mám dělat. Nechci na něj být příliš hnusná. Co když má Newt pravdu a jen si něco domýšlím, ale co když mám pravdu já.
,,Vítej mezi námi." Řeknu mu a vydám se uklidnit Gallyho.


xxx

Další kapitola je venku, doufám, že se vám líbí. Případně se omlouvám za chyby.

Jsem moc ráda pokud se vám můj příběh zatím líbí.

Dnešní kapitola byla zase trošku víc přiblížená k novému bažovi. Sydney z něho nemá úplně dobrý pocit.

Další kapitola by měla vyjít zase v Pátek. Znovu vám chvi dopředu říct, že nevím jestli to stihnu vydat ráno. A je velmi možné, že to vydám kolem půlnoci na sobotu. Takže se předem omlouvám.

S láskou 🌌🤍

The maze runner: Test labyrint  Kde žijí příběhy. Začni objevovat