24.

15 1 3
                                    

Byl další uvítací večer, kdy se všichni kluci zlili a pak další den nebyli nic schopni dělat. Vlastně to, ale bylo fajn. Jednou za měsíc jsme se mohli odpoutat od komfortní zóny a užít si večer s kamarády. Všichni kapové začali zapalovat velký táborák. Já jsem byla trochu opodál, na zemi jsem měla položený ten Gallyho tajný nápoj. Furt si myslím, že je odpornej, ale časem si zvyknete. Pozorovala jsem toho nového, jak si povídá s Chuckem. Sama jsem si hrála s tím mým kapesním nožem. Vlastně si s ním hraju docela často poslední dobou. Chci ho mít pořád u sebe projistotu. Tomu novému stále nevěřím a nemyslím si, že se to změní lusknutím prstem.




Za chvilku za mnou přišel Newt, ale já si ho skoro ani nevšímám. Mám totiž upřený pohled na bažu.
,,No tak, pojď se trochu bavit." Řekl Newt. Vzal mi ten nůž. Nejdřív jsem mu za to chtěla vynadat, ale on si ho jenom prohlédl a dal mi ho do kapsy. Vzala jsem si teda Gallyho drink a vypilala asi půlku. Zbytek jsem nabídla Newtovi a on to celý dopil. Vzal mě za ruku a tahl mě do davu, kde všichni tančili. Věděl, že nerada tančím, ale stejně očekával, že se uvolním. Ale já to neměla v plánu.




,,Notak Sydneyy." Snažil se mě přesvědčit.
,,Ne, to bych tady radši přede všemi zpívala." Odsekla jsem mu.
,,To se dá jednoduše zařídit." Mrkl na mě a měl v plánu něco zakřičet přes celý Plac. Rychle jsem mu zakryla pusu rukami. Smála jsem se a on taky, když jsem mu konečně dovolila nějak promluvit. Nakonec jsem to byla já, kdo ho chytl kolem ramen a začal do rytmu tančit jako na ploužák. Newt se hned přidal.
,,Víš jsi fakt super a věděl jsem to od prvního dne, co jsi sem přijela." Řekne Newt a podívá se mi přímo do očí.
,,To říkáš, jenom protože jsi vypil až moc toho lektvaru od Gallyho." Zasmála jsem se.
,,Možná, možná ne." Mykl rameny.




Poté co písnička skončila, tak jsme šli ke kládě, u které jsem seděla úplně můj první den. Newt si vzal další sklenku od Gallyho.
,,Asi bych ti měla něco říct." Přiznala jsem se mu.
,,No?" Pobídl mě a věnovali mi hřejivý úsměv.
,,Víš, teď nedávno, jak jsem se z ničeho nic probudila z toho spánku. Měla jsem další záchvat, ale takový jiný." Řekla jsem mu. Newt vypadal trochu překvapeně, ale naslouchal mě.
,,Byly to dvě vzpomínky, v jedné hrála roli ta holka z dřívějška" Řekla jsem.
,,A v té druhé jeden kluk z Placu." Tady jsem umlkla. Jeho reakce byla zajímavá. Byl strašně překvapen a zároveň zvědavý. Nehodlala jsem mu říct, že ten kluk byl on, teď rozhodně ne.
,,V té první, se se mnou bavila ta dívka, dala mi ten nůž do batohu, ale ja ji vyhrožovala, protože pracuje pro Tvůrce, říkají si Zlosin. Proto je všude Z.L.S.N.." Vysvětlovala jsem mu.
,,Ona mi pak, ale řekla něco ve smyslu, že není na straně Zlosinu a že se bojí, že budu v labyrintu plném kluků. Něco jsem tam mumlala o jednom člověku, že by nikdy nedovolil, aby se mi něco stalo. Nakonec mi smazala vzpomínky a poslala mě sem." Dořekla jsem první vidinu.
,,Jaký člověk?" Zeptal se ze zvědavosti.
,,Mluvila o tom klukovi, ke kterému se právě pojí ta druha vidina." Vysvětlila jsem mu.
,,Kdo je ten kluk?" Zeptal se zvědavě. Neodpověděla jsem mu, nebyla jsem na to připravena.
,,V té druhé za mnou přišel do nějaké místnosti, kde jsem byla. Brečela jsem kvůli němu, protože ho měli ten den poslat sem. Měli jsme spolu nějaký výjimečný vztah. Ještě teď to nějak nechápu, nechci to nějak řešit. Každopádně jsem se pak musela koukat na to, jak ho sem posílají." Dořekla jsem. Vážně mu nebudu říkat o tom, že jsme se líbali, potřebovala jsem to ještě nějak vstřebat.
,,Sydney jaký vztah?" Zeptal se po chvilce ticha Newt. Podívala jsem se na něj a naznačila, že o tom právě nejsem schopná mluvit.
,,Někdy jindy, teď ne."

xxx

Další kapitola je venku, doufám, že se vám aspoň trochu líbí. s teda nejsem úplně nejspokojenější, protože když si to pročítám, připadá mi, že se nejsem absolutně schopná vyjádřit k tématu.

Každopádně bych byla ráda za jakoukoli zpětnou vazbu. Abych věděla, co mám zlepšit a co třeba naopak nedělat. Předem děkuji moc.

Na další kapitolu se můžete těšit v Neděli.

S láskou 🌌🤍

The maze runner: Test labyrint  Kde žijí příběhy. Začni objevovat