1| Herrenhaus

39 10 87
                                    

Bu şarkı...

İyi okumalar çiçeklerim 😙🧡

🗝️

Soğuk bir ayaz gecesiydi. Eskimiş cama çarparken ortaya çıkan rüzgârın uğuldama sesleri geceye imzasını atıyor gibiydi.

Ay gökyüzünde sönük bir lamba gibi asılı duruyor, yıldızlar ise titrek ışıklarıyla gecenin karanlığını delip geçiyordu. Sokak lambaları solgun bir ışık yayarak, boş sokaklara melankolik bir hava katıyordu.

Kapalı pencerelerin ardında, evlerin içinde insanlar sıcak içeceklere sarılmış, yorganlarına sıkıca bürünmüşlerdi. Herkesin içine işleyen bu soğuk, dışarıdaki yalnızlık hissini daha da derinleştiriyordu.

Ay ışığı tam olarak, yaşlı adamın suratına vuruyordu. Elinde bir anahtar, keskin bakışları ile evini baştan aşağı süzüyordu.

Suratında belli belirsiz seçilen korku ve endişe vardı. Sanki onu izleyen birisinin olduğunu düşünüyordu.

Elindeki anahtarı yavaşça ensesine doğru yaklaştırdı ve tam da saç diplerinde oluşan anahtar deliğine benzer yere soktu. Bunu yaparken de derin bir nefes almayı unutmuyordu.

Sakince ve korkakça ensesine soktuğu anahtarı sağa tarafa çevirmesiyle ense diplerinde koca, acı bir sızı işitti.

Bu ani gelen acı ile çığlıklar atmaya başladı kireçli sesiyle. Ardından hiç beklemediği bir şey olmuştu. Adamın kalbinin tam ortasında hissettiği acı, yanma hissiydi. Kalbine kor alevler düşmüş gibiydi, dışarıdan bile o sarartı ışık çıplak gözle görülebilir hâldeydi.

Bu sefer çığlıkları iki katına çıktı, kalbindeki ateş adeta bedenine sığmaz oldu. İçindeki bu ateş, bir anda dışarı fırlayarak evin dört bir yanına sıçradı.

Sıçrayan bu alevler hızla yayılarak tüm evi sardı ve sonunda büyük bir patlama meydana geldi.

Patlama, çevredeki her şeyi yerle bir ederken, adamın içindeki yangın da dış dünyaya yansımış oldu. Bu an, onun için geri dönüşü olmayan bir noktaya gelindiğinin sembolüydü.

Yaşlı adam, hayatının son anlarını korkunç bir trajedi ile karşılamıştı. Oracıkta, alevlerin arasında çaresizce kalmıştı. Geride bıraktığı iki çocuğu ve hamile karısı, onun son anlarına tanıklık edememişti.

Bu acı dolu kader, ailesinin üzerine kara bir gölge gibi çökmüştü. Ancak, yaşlı adamın anıları ve onlara bıraktığı sevgi, ailesinin kalbinde bir umut ışığı olarak yaşamaya devam edecekti.

Her ne kadar fiziksel olarak yanlarında olmasa da, onun ruhu ve sevgisi her zaman onların yanında olacaktı. Bu trajedi, geride kalanlara hayatın ne kadar değerli ve kırılgan olduğunu bir kez daha hatırlatmıştı.

Anahtarın, yaşlı adamın ölümüne neden olacak kadar güçlü bir tepki vermesi gerçekten beklenmedik bir durumdu.

Normalde, anahtarın bu tür bir etkiye sahip olması imkânsızdı; sadece belirli kişilerde ve belirli durumlarda çalışacak şekilde tasarlanmıştı.

Fakat bu sefer her şey ters gitmişti. Belki de anahtarın gücü, adamın içinde sakladığı büyük bir sırla da birleşmiş olabilirdi.

Peki ya, sizce bunun sebebi neydi?

🗝️

Jisung, gördüğü korkunç rüya ile uykusundan sıçrayarak uyandı. Saçları terlemiş, kalbi sıkıştığı için derin derin nefesler alıyordu. Rüyanın etkisiyle birkaç saniye boyunca nerede olduğunu anlamaya çalıştı.

KEY | MinSung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin