Bir yetimhanede olmak ne kadar kötü olabilir, ne kadar acı verebilir? Düşünmek gerek...
Ama kaderin bazı mazlumları olur,onların düşünmesine gerek kalmaz,çünkü onlar işte bu yetimhanenin içindedir... Onlardan biri de benim...
Üç yaşımda beni ispanyanın büyük yetimhanelerinden birine bırakmış...Ailem...
Müdire hanım öyle söylemişti bana ben daha on bir yaşımdayken.
Hayatım hiç kolay geçmedi dört yaşımdan beri türlü türlü işlerde çalıştım. Evet dört... Belki benim için lanetli bir sayı olabilirdi ama değil. Erkenden iş hayatına atılmak benim için bir avantaj.
Tabi dört yaşımdan başlayıp 18 yaşıma az bir süre kala ve hâlâ devam etmekle birlikte bir fuhuş mekanında o iğrenç vesvecilerin o iğrenç isteklerini karşılamak nasıl ve ne kadar bir avantaj ise o kadar avantaj benim için...
Şimdi diyorsunuzdur ki 'başka iş yok muydu?'
Ben dört yaşımda kendi kararlarımı kendim verebilsem herhangi bir işte çalışmazdım bile ama işte kararları sayın müdire hanımcım(!) veriyordu...
O gün...
Hepimiz depo gibi bir yerde dizilmiştik. Ama neden?
Yoksa benim doğum günümü mü kutlayacaktık?
Evet ben dün dört yaşıma girdim...iyi ki doğmuşum... değil mi?
Sadece bir tane hemen yukarımızda floresan lambası vardı. Ama sadece bir tane!
Ve bana bu kelimeyi annel teyze söyledi. O burada çalışıyor. Her gün yurthaneyi tek başına temizler. Ve evet bunları da bana o öğretti. Hatta alfabeyi de bana o anlattı, öğretti. Keşke şimdi de yanıma gelip burada hepimizin ne yaptığını da anlatsaydı,öğretseydi, söyleseydi...
Hey birden her yer aydınlandı! Ne oluyor! Yoksa şimdi pastayla yanıma gelip doğum günümü gerçekten de kutlayacaklar mı ?
Müdire hanım geldi... Yanında da çirkin sakallı iri bir adam... Bu adam yaşlı mı yoksa ben mi yanlış görüyorum?
Oysa ki bu dünyada ki en yaşlı kişinin müdire hanım olduğunu düşünürdüm. Ama bu adam daha da yaşlı! Acaba kim? Ve neden bana doğru bakıp sırıtıyor? Bir dakika! Benim midem mi bulanıyor yoksa ben mi yanlış algılıyorum?Ve evet şuan sıranın en başında duruyorlardı.
Müdire hanım " İstediğin kızı seçebilirsin, ancak on' u geçmesin yoksa polis farkeder. Eğer ikimizi de yakmak istemiyorsan dediğimi yaparsın. Ben fazla para kazanmak için senin ayağına geldim ve senden bir şey rica ediyorum ilkini reddetmedin ikincisini de reddetmezsin umarım"
" Amma uzattın! Ne ağzın düşükmüş senin de ! yaşlı dediğin az konuşur öz konuşur!"
" Amma bağırdın! Ne ağzın büyükmüş senin de ! yaşlı dediğin kısık sesle konuşur öz şekilde konuşur" dedi müdire hanım yanındaki adamın cevabına karşılık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY HAYATIM ( PABLO GAVİ)
Teen Fiction" BU HAYAT SANA AİT DEĞİL BİLİYORSUN DEĞİL Mİ !? " " Evet biliyorum, bu hayat benim üvey hayatım... Gerçek hayatım bundan çok başka... "