Sen Şaka Mısın?

87 8 17
                                    

Medyada Lucia ve Galayquen' in aşkitoları var...
Aman Allahım nasıl da tatlı bir şekilde uyuyorlar 👁️👄👁️

( ˘ ³˘)❤️

Cidden inanmıyorum!

SEN ŞAKA MISIN?

Niye gidiyorsun ilk günden herşeyi lamine yamal' a anlatıyorsun?

Senin derdin ne!?

Şuan oturmuş gay' i ağzım açık dinliyordum. Umarım şaka yapıyordur...

Ama olur mu öyle şansım hiç? Olmaz tabi ki!

Niye beni katıyorsun onu da anlamıyorum!

Cidden çıldıracağım!

Bu kız gitmiş ilk buluşmaya, burada tamam. Birbirlerini beğenmişler, quen ondan bahsederken gözlerinin içi parlıyor, burada da tamam. Birbirlerine hayat hikayelerini anlatmışlar. İşte asıl sıkıntı burada. Benim canım galayım fuhuş çetesini, yetimhane kızı olduğunu ve diğer her şeyi anlatmış. Canım arkadaşım tabi ki de beni unutmamış ve beni de söylemiş.

Yok ben anlamıyorum gerçekten!

" Galayquen Silva! Sen ne dediğinin farkında mısın?"

" Farkındayım Lucia! Bir şey saklamak istemedim. O da saklamadı zaten. Öyle söyleyiverdim herşeyi. Pişman da değilim! Ne olmuş yani! Abartma sen de !" Dedi ciddi bir sesle.

Birde abartma diyor! Hem suçlu hem güçlü! Tekanoz böceği beyinli varlık!

" Yok ben cidden aklımı kaçıracağım!" Dedim odanın içinde volta atarken.

" Lucia lütfen"

" Galayquen ne lütfen? Niye söylüyorsun ki!? Ben onu anlamıyorum gerçekten!"

" Lucia lütfen sakin ol, bana güven ne olursun? Lamine bunları başkalarına anlatmaz zaten merak etme. Biz birbirimizi ilk görüşte beğendik. Eğer uyumlu bir çift olabilirsek biz ciddi olarak yolumuza bakmak istiyoruz. Bunun için de ilk adımı atalım dedik. Ne olur bana güven ne olur! Az önce de dediğim gibi. Lamine zaten böyle özel durumları paylaşmaz, bunun farkında elbet. Lucia lütfen endişelenme artık." Dedi bana yine lunaparkta yaptığı gibi yavru köpek bakışları atarak.

Tamam. Bu kız gerçekten seviyor, lamine' i bilemem ama quen gerçekten seviyor. Benim de onun bu özel gününde onun hevesini kaçırma hakkım yok. O yüzden daha fazla üstelemedim ve yatağa oturdum.

O sırada kapı birden açıldı.

Dingo' nun ahırı mı burası?

Ne diye bodoslama giriş yapıyorsun?

Kapıda müdire hanım (!) gözüktü.

Ne alakaydı şimdi?

" Lucia umarım valizini hazırlıyorsundur. Yarın gidiyorsun çünkü. " Dedi keyifli bir sesle ve keyifli bir gülümseme ile.

Tastor yılanı seni!

O sırada gay' in bakışlarını üstümde hissettim ama ona karşılık vermedim. Doğruca karşımdaki şıllık kadına bakıyordum.

" Hazırlayacağım." Dedim duygusuz bir ses tonuyla.

" İyi edersin. Zaten seni alacak bir aile de yok. Tek başınasın." Dedi tiz bir kahkaha atarak.

" Biliyorum. Şimdi gider misin." Dedim yine aynı ses tonuyla. Üstelik rica falan da etmiyordum. Direk emir veriyordum. Çünkü artık çıkıp gitmesi lazımdı, rahatsız olmaya başladım.

ÜVEY HAYATIM               ( PABLO GAVİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin