Dişçinin benden beklediği performans medyada mukaddeslerim...
DAQRHERGWDHH
Ama cidden bu ikili nasıl açmış öyle ya???
Neyse artık...
İyi okumalar dilerim sayın mukaddesler!
┻━┻ ヘ╰( •̀ε•́ ╰)
Şuan da oturmuş raphinha ve eşinin atışmalarını dinliyorduk.
Yalnız size tavsiyem sakın aralarına girmeyin arada çok pis kaynarsınız.
Hatta frenkie' yi örnek verebilirim çünkü az önce çok güzel fırça yedi.
Bu konuşma yarım saat daha devam ettikten sonra müzik sesiyle birlikte çiftlerde müziğin ahengine eşlik etti.
Üstelik mekan da öyle bar tarzı bir yer değil.
Kendinizi Opera binasında hissediyordunuz.
Hadi canım şaka mı?
Pedro abim ile fernan abim birlikte dans ediyordu.
Ben gülerek onları izlerken yanıma biri yaklaştı.
Kafamı kaldırıp baktığımda tanımadığımı fark ettim.
Ağzını açtı ve konuşmaya başladı. O sırada ensesini kaşıyordu.
" Iıı ben kendimi tanıştırmadım tabi. Yardımcı antrenörün oğluyum ben. Barça ekibinden yani. Takımın bazı işlerini de ben yürütüyorum. Adım Juan Carlos. Şimdiden tanıştığıma memnun oldum. "
Tebessümle ona baktım ve konuşma sırasını bu sefer ben devraldım;
" Ben de tanıştığıma şimdiden memnun oldum Juan. Ben de Lucia. Pedro' nun kız kardeşiyim. Biyotik değilim ama yine de kardeşiyim. " Dedim gülerek. O da gülüşüme aynı şekilde karşılık verdi.
" Peki Lucia. Eğer yanlış anlamazsan... Dans edebilir miyiz?.. Birlikte? " Dedi utangaç bir ifadeyle.
Başımı sallayarak kabul ettim.
Daha sonrasında bana nazikçe elini uzattı. Ben de elini tutarken masadan kalkıyordum.
Daha sonrasında salonun ortasında durduk ve dans etmeye başladık. Klasik dans etme şekliydi zaten.
Yalnız çocuk çok yakışıklı cidden!
" Bir yavaş mı olsan acaba Luc? "
Sen karışma. Hem inkar etme, gerçekten çok yakışıklı.
Sarışındı. Kıvırcıktı. Ama beni büyüleyen gözleriydi...
Sol gözü koyu mavi, sağ gözü koyu yeşildi.
Koyu kırmızı dolgun dudaklarıyla da oldukça çekici idi.
Biz dans etmeye devam ederken arkamdan fermin' in sesi geldi;
" Lucia abinlere çok gözükme! İkinizin iyiliği için! " Dedi bağırarak hem de gülerek.
Hector da onunla birlikte gülerken fermin sağolsun bağırdığı için tüm gözler ona döndü, o da bize baktığı için şuan da odak noktası bizdik.
Frenkie' nin eşi Mikky bize gülerek;
" Gerçekten çok yakıştınız itiraf etmek lazım! " Dedi. De Jong da onunla birlikte gülüyordu.
O sırada robert' in eşi Anna;
" Sizi desteklerim! Yeter ki olun! " Dedi.
Ben de hemen ardından;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY HAYATIM ( PABLO GAVİ)
Fiksi Remaja" BU HAYAT SANA AİT DEĞİL BİLİYORSUN DEĞİL Mİ !? " " Evet biliyorum, bu hayat benim üvey hayatım... Gerçek hayatım bundan çok başka... "