Kaldık Burada!

65 10 38
                                    

Tekrardan merhaba!

Lewandowski de crush benim için... Şaka mı?

Neyse!

Çok uzatmayalım!

İyi okumalar! ( Felipe Melo sesiyle )

ヘ(。□°)ヘ

Gözlerimi açamıyordum...

Ve yine aynı kabus...

Yine o anlar vardı gözümün önünde...

En sonunda gözlerimi açmayı başardığımda, etrafımda bir sürü, hastane de kullanılan makinelerden görmek kesinlikle beklediğim bir şey değildi.

Daha sonrasında koşarak yanıma gelen iki doktor da beklediğim bir şey değildi.

" İyi misiniz? " ( Bu soru sizin için de geçerli )

Bir şey söyleyemedim.

Çünkü ağzımı oynatamıyordum.

" Hanımefendi iyi misiniz? Bir sorun mu var? Helia röntgen sonuçlarını getirin hemen! "

Yanındaki kadın koşarak giderken ben hâlâ ağzımı oynatmaya çalışıyordum ama nafile.

Aynı kadın bu sefer elinde kağıtlarla geldi.

Doktor kağıtları kadının elinden alıp baktığında sanki beklediği bir şey olmuş gibi kafasını salladı.

Sonrasında kadın doktor bana gülümseyerek yanımdaki makinede bir şeyler yaptı.

BIÇAK MI SAPLADIN BE KADIN BU ACI NE!?

Şuan yerimde acıdan kıvranıyordum ve inim inim inliyordum.

Lanet olsun konuşamıyorum da!

Ben hâlâ acıdan yerimde duramazken boynumda ki iğne bana ne zaman saplandı bilmiyordum bile.

En son erkeksi kahkahalar duydum.

Gerisi karanlık...

Pedri'nin anlatımıyla...

Şuan ağlıyordum...

Ciddi ciddi ağlıyordum...

Hiç bir şeye ağlamayan ben şuan lucia için ağlayarak dua ediyorum.

Acaba şuan nasıldı?

Hiçbir şey söylemediler ve luciayı bir kez bile göstermediler.

" Acaba fobisi mi tetiklendi? Yoksa niye düşsün kız merdivenlerden? " Dedi annem endişeyle.

O da, babam da çok korkmuştu ve apar topar hastaneye gelmişlerdi. Hâlâ titriyorlardı.

Sonrasında bir doktor aceleyle Lucia' nın bulunduğu odadan çıktı muhtemelen çünkü sürekli lucia hakkında doktorla konuşuyordu.

Biz lucia' nın bulunduğu odanın kapısını bile göremiyorduk çünkü baya uzak bir yere almışlardı bizi.

Kadın baya gergindi. Ne oldu ki?

Başhekim ile doktor konuşurken bir şeyler duydum. Duyduğum gibi yanlarına koşarak gittim.

" Hocam hasta odasında değil!"

" Lucia González López odasında değil mi!? Ne demek değil kızım nasıl olur!? "

" Ne demek kardeşim yok!? " Dedim yanlarına doğru giderken.

" Odasındaydı. Sadece beş dakikalığına çıktım geldiğimde ise yoktu. " Dedi kadın korkarken.

" Doktor kardeşim oyuncak mı!? Nerede bu kız!? " Dedim adeta çığırarak.

ÜVEY HAYATIM               ( PABLO GAVİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin